1 viesti / 0 new
jepujepsis
Kiipeilypädi lahjaksi, neuvoja kaivataan!

Hei,

ja ensinnäkin anteeksi, jos tämä viesti menee nyt täällä foorumilla ihan vika paikkaan.

Minulla on siis puoliso, joka harrastaa kiipeilyä, tarkemmin sanottuna boulderointia, tosi intohimoisesti. Hänellä on yksi pädi, black diamondin sininen, kooltaan joku metri ja risat suuntaansa. Pädin tarkempaa nimeä en tiedä. Hän on jo tosi pitkään haaveillut toisesta pädistä, mutta rahatilanne ei yleensä anna anteeksi ihan niin suuria hankintoja. Olen nyt onnistunut kuitenkin laittamaan vähän sivuun, ja haluaisin yllättää hänet antamalla pädin synttärilahjaksi.
Ainoa ongelma on se, että en tiedä pädeistä tuon taivaallista. Olen yrittänyt vähän kysellä kiipeilykeskuksista ja liikkeistä, mutta ajattelin kysyä täältäkin, jos teillä sattuisi olemaan vaikka jotain vinkkejä tai suosikkeja. Tai oikeastaan ihan mitä tahansa, koska kuten sanottua, en ymmärrä niistä paljoakaan.

Budjettini on siinä 250 euron luokkaa, mutta voi siitä joustaakin, sitten vaan syödään nuudeleita ensi kuussa. Haluaisin ehkä toisen about samankokoisen kuin se, mikä puolisolla jo on?

Kaikkia mielipiteitä ja viestejä arvostetaan enemmän kuin tiedättekään, olen nimittäin tosi hukassa juuri nyt!