1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Hiker10
Vaellusseuraa Evolle, Teijoon ja eteläisille retkeilyalueille

Haetaan seuraa lähinnä päiväretkille Evolle, Teijoon, Saaren ulkoilualueelle ym. eteläisille kansallispuisto- ja retkeilyalueille. Monet luonnon- ja kansallispuistot tullut jo koluttua lähinnä porukoissa, tänä kesänä vaeltanut lähinnä yksin mm. Liesjärvellä. 

Kunto hyvä, mutta preferoin enemmän luonnosta nauttimista kuin suorituskeskeistä vaeltamista ja kilometrien laskemista. 

Jos kiinnostuit, laita viestiä! 

Hikerwoman 53v. 

Tuomi

yksityisviesti

Virpinella

Hei, sattukin sopivasti kun huomasin ilmoituksesi. itsekin kaipailen vaellusseuraa vaikka välillä olen yksinvaeltanut. Kokemusta löytyy 20 vuotta ja monessa paikassa käyty. Edelleen hinku vaellukselle on ja pysyy. oma mies ei niinkään enää innostu retkistä, lyhyistä kylläkin.

muutama viikko sitten tulin hetta-pallakselta ja jatkoin jerikselle. Tämän reissun tein yksin. Enemmän tykkään seurassa kulkea ja ihastella maisemia ja kaikkea luonnossa. kameralla tulee otettua paljon kuvia.

Asun turussa perheeni kanssa ja opiskelen lastenohjaajaksi uuteen ammattiin, nyt kesälomalla. vanha ammtti mainosalalla sai totaalisesti jäädä taakse.

Kunto on hyvä myöskin ja kuljen kesät talvet pyörällä. Mitään sairauksia ei ole. Siitä saan olla kiitollinen:)

Olen 48vuotias mutta luullaan usein nuoremmaksi. Hyvä huumorintaju ja positiivinen asenne elämää kohtaan on vienyt eteenpäin ja kyky olla läsnä hetkessä.

meikäläisestä saa hyvän retkikumppanin jos vaan ei itse ole negatiivisella asenteella liikkeellä.

Kirjoittele, olsii kiva tutustua josko saisi sinusta retkiseuraa vaelluspoluille.