1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
erkko
Kuorivaatteiden korjaajaa (ompelija) pääkaupunkiseudulla?

Tietääkö kukaan, löytyykö pääkaupunkiseudulta ompelijaa, joka osaisi korjata kuorivaatteita? Olisi parit vedenpitävät kuorihousut, jotka pitäisi korjata ompelemalla. Olen parilta ompelijalta kysynyt, mutta kukaan ei osaa teipata saumoja. Kiitos jo etukäteen.

Timoa

Jos kyseessä on gorevaate niin laita suosiolla Närpiöön goren ompelijalle. Saumateippiä saat shelby.fi tai extremtextil.de kaupoista.

Itse kysymykseen en osaa vastata, mutta jos löytdät niin viititkö laittaa tänne yhteystiedot?

erkko

Aika hiljaiselta näyttää, eipä taida löytyä korjaajaa.

Yhdet korjattavat housut on GoreTexiä, mutta jos korjaajaa ei pääkaupunkiseudulta löydy, taidan tilata saumateippiä ja korjata kamat itse. Olin kuvitellut että Suomesta löytyisi joku muukin kuorivaatteiden korjaaja kuin tämä Närpiön gorekorjaamo, mutta ilmeisesti näin ei ole?

Korpijaakko

Kysyitkö Shelbystä (Oulu)? Sieltä on ainakin ennen saanut heidän omavalmistamiaan vaatteita (ei kylläkään kalvollisia) ja kun myyvät saumateippiäkin, niin luulisi, että voisi onnistua. Sasta (Nurmes) korjaa ainakin omia kamojaan, en tiedä korjavaisivatko muun merkkisiä, mutta ehkä voisi kysyä?

Timoa

Närpiö on ainoa gorekorjaamo suomessa. Tietty voi olla muitakin jotka osaa... Goren korjauksessa on myös kaikenlaiset goren omat lisäjutut kuten laatu, materiaalit, koneet, korjausaika yms...