Sparkin Fuset ainakin näyttää paremmalta kuin noi. Fuseista varmaan ei kellään ole vielä kokemuksia?PS. tekeillä spessukenkä...
Sparkin Fuset ainakin näyttää paremmalta kuin noi. Fuseista varmaan ei kellään ole vielä kokemuksia.PS. tekeillä spessukenkä...
Ne vaikuttaa aika hyviltä vehkeiltä kuvien perusteella. Oisko tsargaa päästä hypistelemään, jossain?
j.lauta: Näin luki tuolla sparkin sivuilla: Polished surface is more snow and ice resistant.Mikä on sitten enemmän sitä en tiedä
13/12 mä oon Tamokissa testimässä mun Ignition IIia, eli eipä natsaa silloin.
Kuinka tossa sahausoptiossa hoidetaan kosteuden imeytymisen esto?Mulla noissa tupla spliteissä on laudan rakenteeseen asennettu sisälle sidewallit mutta ymmärtääkseni tossa Tankerissa ei noita ole vakiona kuten esim noissa valmiiksi spliatatuissa ja toimivaksi todetuissa Prioreissa
epoxilla ja jotku on laittanu vielä kantitkin sisäsumaan.
Lainaus käyttäjältä: jamu - 20.12.09 19:32epoxilla ja jotku on laittanu vielä kantitkin sisäsumaan.Mitenhän tuo itse värkätty kantti pysyy sisäsaumassa??
Riippuu tekijästä. Nähtävästi sinne pitää tehä ensin ura ja siitä sitte etiäpäin. Eihän noille sisäkanteille tule hirveästi painetta. Mutta lisää juttua voi kaivaa splitboard.com:sta.
Ota Toke noita vehkeitä matkaan seuraavalle kurssikerralle. Ihmetellään niitä sitten poikain kanssa!