1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
SRV

P.Mäkelä wrote:
Heh heh SRV vaihdetaanko kuvia! Vai vaihdanko siis itse ne samantien? Vai mites tämä nyt menikään. Voi helvetti taas tänne kirjoitetaan.

Pitäisikö kehua itseäni! Jeeee! Hyvä jätkä...

Nyt sekoo!! :shock: :shock:
Kävi mielessä etä otan ton sun kuvan ja laitan sen tohon mun faijan kuvan päälle mut en sit viittinyt sortua rötökseen!

SRV

Anonyymi

Tylyn näkönen jätkä toi faijas. :shock:

SRV

Anonymous wrote:
Tylyn näkönen jätkä toi faijas. :shock:

Kiitos!

SRV

Anonyymi

Smile

Anonyymi

Smile

Anonyymi

nooh mitäs tää nyt sekoilee. taitaapi olla aika sulkea kone tältä päivältä.

Anonyymi

Anonymous wrote:
nooh mitäs tää nyt sekoilee. taitaapi olla aika sulkea kone tältä päivältä.

Voipi olla parempi kun suljet koneen ihan lopullisesti... Ja samaa voin suositella muillekin tähän threadiin kirjoitteleville (niin siihenhän tässä sortuu itsekin). Lääkityksen määrä kannattanee tarkistaa aika-ajoin. Ammattiavun hakeminen myös enemmän kuin suositeltavaa...

Anonyymi

Minkä maan armeijassa sun faija oikein palvelee, SRV?

Anonyymi

No tosiaan, eivät kaikki jotka haluavat laillani lukea "hyviä juttuja" ja katsella hyviä reissukuvia, ole "sopuleita".

Olen syvästi kiitollinen PM:lle, koska hän on toimillaan rikastuttanut elämääni monenlaisella

viihdytyksellä.

Välillä on saanut nauraa kippurassa kaikkien asianosaisten kommenteille, ja älyllistä haastettakin on kerrakseen kun on joutunut etsimään lähdeteoksista ja netistä argumentteja puolesta ja vastaan; että onko maantiede ja fysiikan lait kumottu vai ei.

(Vieläkään en ole eräästä saanut lopullista selvää: hiihtosivuilla on lukenut että kyllä joku (muukin) on lasketellut 60 -asteista kiipeilyrinnettä +200 metriä. Niin että kai sekin totta oli, lopulta? :oops: )

Tämä homma on kuin eksegetiikkaa, eli raamatun tieteellistä tutkimista: muutamaa lausetta (jopa sanamuotoja) jaksetaan analysoida ja sijoittaa erilaisiin näkökantoihin, ihan loputtomiin...

Esimerkiksi sanassa "susia"on viisi kirjainta. Pohdimme tätä puoli vuotta.

Seinähullua? Kyllä, ja niin hauskaa...

Profeetta on yskäissyt muutaman jakeen ja niitä me vihkiytyneet veivaamme. On syntymässä lahkojakin: Uskovaiset, Skeptikot, Kieltäjät. Ulkopuoliset eivät ymmärrä innostustamme. :shock: "Kuinka ne viitsivät?"

Ilmiönä tämä on hiton mielenkiintoinen; populaarikulttuurin osa-alue. Debunking the celebs.

Monista näyttelijäjulkkiksistakin on sekä fan- että hate-sivuja netissä.

Jokin aika sitten julkaistiin kirjana laajan fanikannan netissä saanut "Juoppohullun päiväkirja". Sitä ei alunperin ollut tarkoitus saada kansiin.

(Sorry, on ihan sattuma että eka ja ainoa nettikirja sattui olemaan tuon niminen.)

Jos tämäkin ilmiö tästä paisuu, ehkä saamme kaiken PM -aineiston koottuna koviin kansiin vielä joskus. Tai ainakin joku tekee väitöskirjan.

Hyvä että PM itse osaa suhtautua nykyään kaikkeen tähän miehekkäästi, huumorilla. Ja jaksaa porskuttaa vaan. Voimia...

Täällä kanervikossa minä pieni hännätön arktinen jyrsijä heilutan pikkuista lippuani jossa lukee : -"HURRAA PM!" Biggrin

SRV

Anonymous wrote:
Minkä maan armeijassa sun faija oikein palvelee, SRV?

Biggrin Kiinalainen roskakuski Biggrin

SRV

Anonyymi

P.Mäkelä wrote:
Climber II wrote:
Kuinkas Mäkelä on, onko teillä tarjolla Chimborazolle vapaita paikkoja 2005? Olis kiinnostusta mukaan.

Ja vastaus teille I ja II.

Paikkoja kenties tulee.

Mutta eletään ensin syksyyn saakka.

t:P.Mäkelä

Kuis monta paikka aukee? Näyttää ok:lta toi aikataulu. Ei liikkaa lorvailua ja nyhjöttämistä. Tietty jos joku ei oo ollu mukana korkealla niin kymysys merkki?

Anonyymi

Anonymous wrote:
P.Mäkelä wrote:
Climber II wrote:
Kuinkas Mäkelä on, onko teillä tarjolla Chimborazolle vapaita paikkoja 2005? Olis kiinnostusta mukaan.

Ja vastaus teille I ja II.

Paikkoja kenties tulee.

Mutta eletään ensin syksyyn saakka.

Kuis monta paikka aukee? Näyttää ok:lta toi aikataulu. Ei liikkaa lorvailua ja nyhjöttämistä. Tietty jos joku ei oo ollu mukana korkealla niin kymysys merkki?

En sano mitään varmaa.

Anonyymi

Olen aloittanut tekemään sivuilleni tarinaa Chimborazolta.

Aikani ei näytä riittävän jutun muokkaamiseen Edge lehteen.

Lehteen tullee jonkilainen lyhyt juttu. Ja kuvia! Kai?

Ja muutenkin koetan uusia sivujani ja sinne on tulossa kesän mittaan kertomuksia lisää.

Anonyymi

Tuolla sivuillani on sitten EDGE lehden juttu skannattuna jos ketä kiinostaa?!

Sivut