1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Telemarker
Käyttäjän Telemarker kuva

[quote author=Mikkosu link=topic=13324.msg165222#msg165222 date=1256406075]
Petri70: onko toi teidän Tapiola 400€ voimassa koko vuoden?
Itsellä ollu Tapiolasta keikka kohtasia vakuutuksia (onneksi ei ole tarvinnut lunastaa korvausta) joka on 2 vai 3 kertaa normi tapaturma vakuutus.

IHI mietinnässä, kun muut vakuutukset on kuitenkin muualla. Tapiola on vaan ollut vahva tässä.
Lähivakuutus rupes nikottelemaan kun heidän kautta ei ole muita vakuutuksia.

Itse maksan vakuutusmaksua sen takia että vakuutusta ei tarvitse ikinä käyttää...!!! tämä  on siis minun mielipide!

Se minun reilun 400€ IF:n vakuutus on ns jatkuva eli on koko ajan voimassa. Ainoa fiksu ratkaisu minulle kun laskemme 9kk ja jäljelle jäävät 3kk sitten touhutaan muuta mukavaa.

Paivareppu

[quote author=Serious Skiing link=topic=13324.msg165216#msg165216 date=1256393959]
Se IF:n reilun 400€ vakuutus piti sisällään matkatavarat 5000€ saakka sekä vaarallisten lajien poisto --> laitesukellus, jäätikkövaellukset/laskut, kiipeilyn ja offpistelaskun ..... (ja kattaa siis myös alaikäiset lapseni 7v ja 9v jotka reissaavat offarireissuilla Lapissa mukana sekä  offari /jäätikkölaskumatkoilla Alpeilla ja Norjassa mukana.

Noiden Iffin matkavakuutusten osalta kandee hieman olla hereillä.  Tuo Iffiin perusmatkavakuutus noine urheilurajoitusten poistoineen näyttäisi olevan voimassa vain ulkomailla. Joskus ennenhän korvailtiin myös kotimaanmatkat kunhan tietty kilometriraja kotiovelta ylitttyi. Eli esim vaikkapa Suomen lapissa tapahtuvaan tapaturmaan tuo matkavakuutus ei sitten jeesaa. Tapaturmavakuutus, joka yleensä noissa vakuutuspaketeissa (mikäli semmoisen on ottanut) tuppaa olemaan toki korvaa hoitokulut.   
Suosittelen myös miettimään sellaistakin seikkaa että, miten esim vahingon sattuessa ja pitkän sairasloman kohdalle osuessa normityöstä poisjäännin aiheuttamat ansiometykset korvataan vakuutuksesta.

Sivut