1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
kynkky
kokemuksia www.skixpress.de nettikaupasta

Onko kukaan tilannut mitään http://www.skixpress.de/ -nettikaupasta?

Olen tilannut netistä kaikenlaista tavaraa varmaankin jo yli sata kertaa ympäri maailmaa ja joka kerta kaupat ovat onnistuneet Biggrin
Olen aina maksanut ostokseni Visalla ja se on taannut turvallisuuden ostoksiin. En löytänyt tämän skixpressin nettikaupan saksankielisiltä sivuilta muuta maksuvaihtoehtoa kuin jonkun ennakkomaksun (vorkasse) maksutavan :shock:

Onko kellään hyviä tai huonoja kokemuksia tästä kaupasta?
Mitenkä tuollainen vorkasse maksutapa oikein hoidetaan. Onko siinä kaikki riski ostajalla? Rahoja on varmasti paha ruveta Saksata perimään jos tavaraa ei kuulu :shock:

Henkka

Mulla on kaksi kokemusta etukäteismaksusta, ei tosin tosta kaupasta. Tilasin venevarusteita Saksasta ja kamt tuli sovitusti. Tilasin Itävaltalaisten hiihdonopettajatarten nakukalenterin (lue taidekalenterin), eivät lähettäneet kalenteria vaan lähettivät rahat takaisin. Vitutti.

Laara

Ei ole kokemusta tuosta kyseisestä kaupasta, mut samoilta kulmilta www.blue-tomato.com nettikaupasta kyllä. Niin olen maksanu tuolla etukäteismaksulla, mikä toimi aivan moitteettomasti. Lähetät rahat annetulle tilille kaikkineen bic-koodeineen, asiakasnum. sun muineen (mitä kaikkea ne käskee liittää mukaan) ja otat kuitin maksu suorituksesta, niin sulla on millä todistaa jos ne alkaa ryppyilemään. Sit kun rahat on saapunu yrityksen tilille niin ne lähettää sulle kamat. Mut oletko ihan varma et ei ole VISA maksumahdollisuutta, se ois vähän erikoista.

Eihän noista nettikaupoista koskaan tiedä :shock:, mut noi sivut vaikutti ihan asiallisilta....

Joskus olen kattonu kamoja jenkkilästä ja siellä ne usein haluaa kopion passista ja/tai VISA-kortista ennen kuin nettikauppa on hyväksytty....siihen en ole uskaltautunu. Kuullu liikaan juttuja et tilinumeroa on käytetty väärin jne.

kynkky

[quote author=Laara link=topic=15236.msg101111#msg101111 date=1158082639]
Mut oletko ihan varma et ei ole VISA maksumahdollisuutta, se ois vähän erikoista.

Juu Visa ei käy, ehdottelivat sähköpostilla tuota suoramaksua.
Ihan asiallisiltahan nuo sivut vaikuttavat. Täytynee pyytää vielä joku paremmin Saksaa osaava mukaan ostosille... :lol: