1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Anonyymi

Ette voi kyllä syyttää kuin itseänne kun ette ole hoitaneet statistiikkaa kondikseen ajoissa!  :lol:

Vagabond

Pätisköhän tähänkin vähän itse kunkin kohdalla toi vanha viisaus: Ne ei puhu jotka tekee ja toisinpäin.
Tosi erämiehet tuskin netistä tietää vielä tuon taivaallista. (Meni taas retkeilyn puolelle.)
Saankos mä muuten osallistua mihinkään aihealueeseen, kun käytän ajastani pari viikkoa vuodessa retkeilyyn, 2-3 viikkoa murtsikkaan/laskuun ja vielä erinäisiä viikonloppuja suunnistukseen. Unohtamatta viikottaista kuntoilua muutamaan otteeseen. Olen siis luultavasti väliinputoaja kaikessa.

PS. Jos muuten statistiikkaa ruvetaan katsoon, ehdottaisin statistiikaksi "harrastus päiväkirjaa".
Käytetyt tunnit vaan ylös ja katotaan kuka on kunkku. Mä tuun mukaan kun rikotte ensin mun pohjat: 3300km murtsikkaa --> noin 300h + plus kesä reenit joku vajaa 300h. Tarvii kyllä myöntää et toi tuli tehtyä hurjassa nuoruudessa.  :lol: (Tiedän et täältäkin löytyy kyllä varmaan kovempia lukemia esim Pekvarilta)

PSS. Jotta totuus ei unohtuis: Lähden muijan kanssa Sveitsiin laskeen Tammikuussa eli oon siis tossun alla!?!  :?

Anonyymi

[quote author=Vagabond link=topic=15586.msg104206#msg104206 date=1161271151]
PSS. Jotta totuus ei unohtuis: Lähden muijan kanssa Sveitsiin laskeen Tammikuussa eli oon siis tossun alla!?!  :?

Heh, meitä on sit ainakin kaks Blum 3

Anonyymi

Sillä että oletteko tossun alla vai ette ei ole väliä, ainoastaan statistiikalla on merkitystä!  :lol:

janneki

[quote author=NallePuh link=topic=15586.msg104211#msg104211 date=1161271439]
[quote author=Vagabond link=topic=15586.msg104206#msg104206 date=1161271151]

Heh, meitä on sit ainakin kaks Blum 3

Eiku kolme paitsi että vaimolla ei ole statseja ollenkaan.

-janneki-

Heavy on paskimmillaankin parasta...

Kepa

Kiitos kaikille hyvästä keskustelusta ja vertaistuesta! Eiköhän tällä talven kestä. Yt neuvottelut alkakoon talven reissuista. Toivottovasti meistä kovin moni ei joudu ulkoruokintaan niiden seurauksena. Hyviä laskuja kaikille!

teha
Käyttäjän teha kuva

Ai, taisin jo myöhästyä..?

No Leville MC-kisoja kuitenkin muijan kanssa kattomaan..

Ja näillä näkymin keväällä taas Pohjois-Ruotsi/Norja reissulle..

Tai vaihtoehtoisesti Itävaltaan Steinachiin..

Eli siis ynnäisin vielä yhden tähän tossuremmiin..

Siis yhteensä neljä (4).. Smile

Pääasia, että on hauskaa.. =)

nilakka

Viis siitä, mitä lajia kukin harrastaa!
Mutta naisena sanon,et hulluks tulisin jos en kerran vuodes olis omillani jonkin aikaa.
Ei ole ikinä löytynyt sellasta ihmistä rinnalle, jonka kanssa kaikki asiat menis yks yhteen.
Aina on niitä eroja haluissa ja mieltymyksissä, sille ei vaan voi mitään!!!
Joten pyrin viettämään vähintään sen kaksi viikkoa vuodessa niin, että saan tismalleen tehdä kaiken omalla tavallani ja omalla ajallani.
Ei se silti vähennä minun kiinostustani asuinkumppaniini, mieluummin päinvastoin.....

Lisbet

Meikä peesaa kyllä Tänäänkin Pihalla-n kommentteja täysin. En nää yhtään syytä miksei sitä muijaa vois ottaa mukaan reissuun jos taitotaso vaan on sama. Itsellä viime vuosien hiihtoreissut on tullut tehtyä lähinnä äijänköriläiden kanssa, oma mies välillä mukana ja välillä työtaakkansa alle kaatumassa kotona. No, ehkä mun hiihtokaverit ei sitten ole siitä sovinistisimmasta päästä kun ovat mut mukaansa kelpuuttaneet. Ja äijäjutuista huolimatta - tai ehkä just niiden takia  -  varsin hauskaa on ollut. Kiitti äijät! Biggrin

Toisaalta... pahin kauhuskenaario mitä omalle hiihtoreissulle voisi tapahtua, olisi että joku miespuolisista hiihtokavereistani iskisi jonkun prinsessan, joka ei osaisi kunnolla hiihtää mutta tahtoisi ja pääsisi mukaan reissuun. Ei siinä muuten mitään, kivahan naisseuraa ois saada, mutta seuraava steppi saattais olla se, että tuo prinsessa olettaisi että "me tytöt hiihdellään sitten kahdestaan ihan vaan sinisiä rinteitä". Uijui.

Zimtstern

[quote author=nilakka link=topic=15586.msg105115#msg105115 date=1162056001]
Viis siitä, mitä lajia kukin harrastaa!
Mutta naisena sanon,et hulluks tulisin jos en kerran vuodes olis omillani jonkin aikaa.
Ei ole ikinä löytynyt sellasta ihmistä rinnalle, jonka kanssa kaikki asiat menis yks yhteen.
Aina on niitä eroja haluissa ja mieltymyksissä, sille ei vaan voi mitään!!!
Joten pyrin viettämään vähintään sen kaksi viikkoa vuodessa niin, että saan tismalleen tehdä kaiken omalla tavallani ja omalla ajallani.
Ei se silti vähennä minun kiinostustani asuinkumppaniini, mieluummin päinvastoin.....

Samaa mieltä, että omat lajit/harrastukset on ihan hyvä olla olemassa, mutta meillä laskeminen onneksi kuuluu yhteisiin harrastuksiin! Kyllä sillä miehellä saattaa välillä olla kovempi vauhti, mutta onpa selvinnyt tähän saakka yhdellä kipsillä, kun joku nalkuttava ämmä tulee perässä kiljuen. Ja kun tulen kuitenkin kaikkialta alas (/ylös), mistä mieskin, niin kivaa on ollut molemmilla.

Sivut