1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Anonyymi
Siteen irrotus ja takaisin asentaminen

Jos ruuvaan siteet irti jääkö kierteet sellaiseen kuntoon että voin samoihin reikiin asentaa ne takasin. Ajattelin vaan miten se liima repii siellä.

Anonyymi

miks ne siteet pitäs ottaa pois?

Anonyymi

Jotta saisin korotukset pois

Iksah

Ei ne mikskään mee.Mulla on kahesti otettu siteet irti ja sit laitettu takasin samoihin reikiin, nii ihan hyvin ne on pysyny kiinni

Tenavatähti

auttaisko se jos sitä kuumentaa niin se liima sulais. mul on varmaa miljoonat reiät suksis ja siteet on tällä hetkelläki kiinni vanhois rööreis.

Anonyymi

:shock:

en usko että lämmitys auttaa. liima on todennäköisesti puuliimaa. ruuvit vaan irti ja uusi liima tilalle.

Tenavatähti

en mäkää niitä lämmittäny mut tuli vaan mieleen...... :roll:

Smith

Tuskin siellä suksessa mitään sulavaa liimaa voidaan käyttää. Silloinhan liimat vois sulaa ja kovettua kun suksia voidellaan. Ehkä tosiaan puuliimaa tahi sitten jotain epoksiliimaa.

/// Smith

mek

Minulla on joissakin latusuksissa ollut jopa neljät erilaiset siteet (eri ruuvin reiät) kiinni, eikä ongelmia ole ollut. Vanhat reiät olen täyttänyt liimaamalla puutapin Super Epoxyllä ruuvinreikiin ja laittamalla vielä tipan Super Epoxyä katkaistun puutapin päähän, ettei vesi imeydy tappia pitkin suksen sisään. Ei ole yhdetkään lahoneet/katkenneet reikien kohdalta. :idea:

No pain, no gain...

SM

No latusukset ei joudu niin koville ku twinit. Ellet sä oo ihan HC tyyppi. :roll: