1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Anonyymi
540 ?

MITEN SAA PYÖRITETTYÄ 540? EN SAA PYÖRITTETTYÄ ENEMPÄÄ KUIN 360!! :evil: :evil: :evil: :cry:

Anonyymi

Vedä isommasta hyndästä kovemmilla vauhdeilla. Pyörit ekaks 360 ja siihen sitten vaan 180 perään :lol: .

Tenavatähti

ajattelet et vedät 360 ja sit vaan käännät sukset 180.

Anonyymi

lähe vain pyörimään ja kato paljo kerkiet pyörie! Eikä sen piä olla niin kauhean iso boxi. Ukkohallasakin on ihan pienie boxeja ja menisi vaikka seiska jos pyörisi ja ottasi kunnolla ilmaa. :mrgreen:

Anonyymi

Ei sitä tollain tenavatähden neuvoilla vedetä. Rykäset vaan enemmän ku kolmosis ja kannattaa treenaa 180 kuntoon siit hyndäst mist oot vetämäs 540.

Vieras kyl mistä tahansa menis vaikka tonni jos vaan pyöris :lol:

Ja samalla voitte antaa mulle vinkkejä fakie 540 :shock:

Anonyymi

mul menee helposti kun pistän pikkusen killiin, eli olkapäätä alas. tyylistä en kyl sit tiiä :lol:

Anonyymi

Eli onko sun ohje rizu vetää cork 540 vaan eikä mitää suoria pyörityksiä?

Tenavatähti

Tarkotin et aatella nii et se ei tunnu nii pahalta mut niin ei saa kuitenkaa tehä tosiaankaa!!

Anonyymi

ei tartte korkkaria jos ei haluu mut kun laittaa vähän killiin niin menee ainakin helposti. en oo viel tosiaankaan päässy näkemään miltä ne mun femmat näyttää. todennäkösesti aika amiksilta.

Anonyymi

Lyöt nokal jalat vähä levälleen ja rykäset siin oikein kunnol vauhtii

pyörit jalat levällää,ja vähä koukus ni hyvä tulee,siihe viel killii,

ni on aika rento hässäkkä... Wink Sano mun sanonee...

Etkä pysäytä pyörimistä kolmoseen,vaan annat mennä yli,kyl se vaisto-

maisesti pysähtyy vitoseen....Jos jää aikaa ni vähä katot mite tuut alas

se vituttaa jos tulee liikaa etu-tai takapainoon...Isost hyndäst nimittäin... :x

dalith

Joops paras ohje on se, etta otat terpeeks lujat vauhdit ja ja räväytät niin lujaa etta niskat katkee, ja sitten katot että paljon pyörit jos kaadut niin uudestaan, mutta jos 540 pysyy pystyssa niin sittten voit olla ilonen[mun kaveri heitti tolla ohjeella 900 ylläksen boxista 9v]

dalith

Joops paras ohje on se, etta otat terpeeks lujat vauhdit ja ja räväytät niin lujaa etta niskat katkee, ja sitten katot että paljon pyörit jos kaadut niin uudestaan, mutta jos 540 pysyy pystyssa niin sittten voit olla ilonen[mun kaveri heitti tolla ohjeella 900 ylläksen boxista 9v]

Anonyymi

Pyörit vain vähä kovempaa. ei muuta neuvoo tällä kertaa 8)

Anonyymi

olin ylläksellä viikon ja kyllä se femma meni näillä ohjeilla...

kiitti neuvoista Biggrin Biggrin Biggrin