1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Anonyymi

leveys auttaa vetämään sitä reiliä pohjilla koska leveempi suksi menee kantille raskaammin. tuota seikkaa (sekä sitä, että PE:ssä on vähän paksummat kantit -> ei katkee niin nopeesti) lukuunottamatta ne on kyllä ihan samanlaiset ku mitkä tahansa muutkin sukset.

oon koettanu reiliä jollain vanhoilla vyötäröltä 68mm leveillä ruoskilla eikä siitä hommasta tullu mitään... pirun nihkeetä hommaa.

pitäis kyl saada jostai ne lekendaariset powair grindit. ei niillä tee pashaakaan rinteessä, mutta reilisuksiks...

Anonyymi

Onko kellään kokemuksia niistä Scratch BC:eistä tai Atomicin Stompeista joidenkin mukaan BC heikot mut sit Stompit on taas kevyet... :roll: :arrow:

Anonyymi

Stompit toimii jopa rinteessäkin, ainakin paremmin kuin Pocketit mun mielestä. Jees varsinkin näille kevätlumille ja offareille. Ei ne tosin mitkään kevyet ole... ens vuoden graffat taas taattua "ei yli kakskymppisille" säätöä.

Anonyymi

Just.. Se siitä Public Enemyjen edullisuudesta.

"Public Enemyn hinta ensi kaudella tulee olemaan sopivalla siteellä n. 560 euroa".

Haloo!?

Anonyymi

no kuinkas moni makso teneighty-paketistaan täyden hinnan? kuka ees muistaa paljonko se oli? 8)

(ja ne on truu pullasukset :twisted: )

Anonyymi

Juttelin Salomonin maahantuojan kanssa ja ainakin ensi talvena sen suksen hinta siteen kanssa on ~520 euroa pari. Siis ovh. Ja 1080 on kuitenkin aika kallis twini.

Pullasuksi? Hyvä suksi se on, jopa erinomainen. Ihmiset vain luulevat sen olevan ainoa vaihtoehto kun muitakin yhtä hyviä, parempiakin vaihtoehtoja on olemassa.

Anonyymi

Teneightyt on laiskat löysät paskat,ne antaa iha liikaa perix!"!!!

niillä ei voi muuta ku reilata...!!!!

Anonyymi

äites antaa liikaa periks.

Anonyymi

Niin,ja teijän äitin peti oli lämmin viime yönä,

huusi ku viimestä päivää,mahtaa olla teijän isällä

liian pienimiha ku ei ois saanu vuoteen!"!!!! :twisted:

Anonyymi

joku tos sano et pitäs saaha pow air grindit reilisuksiks,niilhä o iha paska grindata. ne luistaa iha liikaa,on selällee vissii koko aja mut sairaan kestävä se muute on....

Anonyymi

onko kenelläkään henkilökohtaisia kokemuksia scratch moguleista???oon tos suunnitellu vähä niitä ja aattelin vaa et onks kui kestävä suksi ku viimetalven oli semmone rumba maahatuoja kans ku koko aja oli sukset paskana,ja aattelin et seuraavan talven ois jees laskee omil suksi

Anonyymi

minkäs takia niihi powair grindeihin ei sit muka voi tottua? hyvä vaan et pääsee reilit läpi pienemmil vauheil, ei kaupungilla oo aina mitenkää ruhtinaalliset vauhdinotot...

Anonyymi

ne vaan luistaa nii helvetin paljo,jos aiot harjottelee vetää niil kunnol reilei ni nostan hattuu jos ei oo menny 101 luuta poikki enneku opit vetää niil kunnol,ja sit ku rinne menee vähä jäähä ja lähet kanttailee ni arvaa vaa pitääkö suksi alla ku ei oo jalan kohal kanttei

Anonyymi

juu sitä muuta laskemista varten on k2set... meinasin vaan ettei tarttis mitää iha romusuksii käyttää reileihi kun olis gringplatet... ja kestäis hyvin. mut se siit.

Anonyymi

Miten ootte vetäny kantteja pois :?: Mä oon vetäny viilalla.

Anonyymi

Noissa on kuulemma jotenkin ihmeelliset grafiikat (värit), osaako joku selvittää?

Anonyymi

Jahas, osa viestistä hävisi johonkin.

Kyse on siis ensi kauden Trouble Makereista. Maahantuoja kertoi Himoksella tms. että niihin on tulossa jotenkin ovelat grafiikat. Jäi vähän kaivelemaan mitä se niillä ovelilla tarkoitti..

Anonyymi

No niitten grafiikoiden väri vaihtelee riippuen mistä kattoo Wink Eikä kannata viilaa kantteja.

Anonyymi

mä oon nähny yhen parin rintees eikä ne mua hämänny kyl mitenkää...

ja jos viilalla vetää kantteja niin saa olla aika varovainen ettei ne mee ihan pyöreiks... hiekkapaperi on parempi

Anonyymi

Kannattaa laittaa sellaset ovelat metallit kanttien päälle... Wink

Mitä mieltä IDone air suksista..?

Anonyymi

jos reilejä meinää urakalla tahkota ni suksista voi kyllä ihan huoletta vetää kantit pyöreeks! ei haittaa vaik keskeltä puuttuski kantit;)

jos on terävät ja töppää ni siinä helpoiten murtuu kantti

Sivut