1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Anonyymi

nää uuden loskan jutut on niin hyvii ettei jää ees kaipaamaan parempia kuvia Smile julistetta vaille täydellinen Smile

Anonyymi

Sana ylös 8) 8)

Anonyymi

FO SHO!

Anonyymi

Kuvista puheenollen, ei Repo ja Kovalainen ole koskaan hyviä kuvia ottanetkaan. Ehkä sen takia koko roska loska on niin vaiheessa.

Anonyymi

ostinpa tuossa lähikaupasta uuden loskan!!

ja arvatkaa mitä,se aiheutti juuri sitä mitä pitikin,hirveen fiilarin päästä

mäkeen!!lehti oli hyvä,kuvat,tekstit ym.ym.!! hakkaa skimbaajan

taidanpa alkaa kestotilaajaksi Blum 3

Anonyymi

Niin justiinsa.

Anonyymi

ei niis kuvissa muuta vikaa oo, haluisin vaan ne 10x suurempina et saisin ihailla niitä huoneeni seinällä!!! Biggrin ihan gurgo lehti muuten

Anonyymi

Juliste olis kyllä aika jees. Olen leikannut tähän mennessä joitain kuvia irti ja laittanut kehyksiin, mutta jullari olis kyllä tosi hyvä.

ps. Lisää loistavia kuvia

Anonyymi

Kyzseinen kansikuva siitä Tannerista tuskin on ollu missään lehdessä,2 freesking magazinessa ja viime skimbaajassa oli samasta hypystä mutta eri kohdassa otettu kuva,ja onks sil nyt nii väliä,onha se kuitenkin vitun iso d-spin tobo.

Anonyymi

No jos ei kelpaa niin meeppä ite ottaa parempia kuvia. Kummallakin on tosi hienoja kuvia ja PALJON!

Mpx

Ilmeisesti tässä ketjussa on mukana tarkoituksellista lehden mainontaa. Sinänsä Loska on hyvä juttu, mutta mainoksille on oma palsta.

Vaikka lehti olisi kuinka talkoovoimin tehty, on se kuitenkin kaupallinen julkaisu. Avoin tiedottaminen on toki sallittua tai keskustelu itse asiasta, sisällöstä. Mainostamista saa tietty yrittää, reilua olisi esiintyä omalla nimellä.

Jotenkin vaan aistin tässä viestiketjussa jotain hämärää..voin toki olla väärässäkin.

Pitäsköhän siirtää mainospalstalle? Lukita? Tämä jääköön moderaattoreiden pähkäiltäväksi.. Biggrin

Anonyymi

vaikee sanoo, mä lähtisin kuitenki siitä että tää on huono paikka mainostaa loskaa koska kaikki tilaa sitä jo Wink

Anonyymi

mikäs tää loska on? kannattaako ostaa?

Anonyymi

no voi kyynel jos joku vähä mainostaa...

Mpx

Ei ole kyyneltä, kyse on periaattellisista asioista.

Ois myös kiva jos arvon kriitikot esiintyisivät omalla nimellään!

Ei ole kanttia?

Anonyymi

newbie wrote:
mikäs tää loska on? kannattaako ostaa?

Käy kattomassa lehtipisteellä niin voi ihan itse päätellä kannattako ostaa vai ei.

Anonyymi

Todellakin kannattaa

Anonyymi

Loskaan hyvyyteen tai huonouteen en puutu. Mutta kyllä Kovalainen ja Repo osaavat kuvata. Hus kameralla päähän sitä joka heitä arvostelee tai siis heidän kuviaan haukkuu.

ps. eihän kuvaaminen vaadi kuin kameran napin painamista.

Anonyymi

Uuteen skimbaajaan pettyneenä ostin uusimman loskan ja yllätyin iloisesti. Asia oli minua kiinnostavaa. Ei sitten enempää kuitenkaan hehkuteta, kun ylläpidolla on asiasta eriävä mielipide Wink

Anonyymi

moi mikko, mikähän näista vastauksista on sitä oletettua (meidän tänne laittamaa?) mainontaa? ite en ainakaan ole täälä käynyt häsläämässä pitkään aikaan eikä noi vaikuta muidenkaan meidän jengin tekeleiltä. no, oli eli ei, niiden mainosarvon varaan ei kannata paljoa laskea. luulisin ainakin niin, koska eihän täällä ketkään oikeastikaan mainosta.

mun mielestä, henk koht mielipide, ei yhden lehden tekijän, on se että repo ja kovalainen on erittäin hyviä ja monipuolisia valokuvaajia. harvempi täällä jätkiä haukkuneista pystyis lähellekään samaa. ei niiden kuvia turhaan ole julkaistu useassa ulkomaillakin ilmestyneissä lehdissä.

sit mitä välii on sillä jos joku teron ottama kuva on ilmestyny jossain ulkkisten lehdessä? 99,9% suomalaisista laskijoista ei sitä kuiteskaan ole missään nähny kun ei ne seuraa mitään 2freeeskiitä tai vastaavaa. teron ammattti on ottaa kuvia ja myydä niitä, joten hyvähän se vaan on jos ulkomaisetkin niitä ostaa, saa jätkä vähän voitakin leivän päälle. ja tietty tsägällä ne lehdet voi sit ehkä jossain vaiheessa ostaa terolta kuvia suomalaisistakin vetäjistä, jotka saa sitä kautta itselleen uraa urkeennuttavaa feimiä.

Mpx

Joo, en osaa sanoa, tuntu vaan jossain vaiheessa että joku nosti tätä ketjua tarkoituksella ylöspäin.. Samanlaisella kirjoitustyylillä.

Voi olla mun neuroiluakin..en osaa sanoa, eikä tää juttu kovin vakavaa ole.. Biggrin

On täällä jonkinverran mainontaakiin, mainokset-osiossa. Sinne myös aika usein heitetään viestejä muista osioista..jos aihetta on.

Tähän foorumiin ei toistaikseksi edes myydä mainoksia, ei ole aikaa, enkä tiedä löytyisikö mainostajia, sen verran nettimainonta on huonossa jamassa. Jossain vaiheessa täytyy miettiä mainoksia tännekin, minä kun maksan tämän homman omasta pussistani..no on tämä onneksi "Suomen suosituin ulkoilufoorumi"..

Sorry jos mainoskritiikkini tuntuu ikävältä, linjanvetoa vaan.

trio

Äläs nyt Jarkko teilaa ihan kaikkia nuoria laskijoita jotka varmasti kuolaavat läpi freezet, KAKKOSET ja Transitionit vielä sen Powderin ja Axiksen lisäksi. Saati sitten meidän kotimaisen Loskan ja Skimbaajan.

Eli tarjontaa on ja myös innokkaimmat haalii ne kaikki käsiinsä. Itse voin todeta että tuota kyseistä Revon kuvaa ei ole kyllä kävellyt vastaan missään muussa julkaisussa vielä ja omistan kyllä aika tiiviisti kaikki mainitsemani lehdet viime kaudelta, tosin vanhat silmät voi alkaa jo harittaa. Mutta muuten niissä kyllä on samankaltaisuutta joka alkoi jossain vaiheessa oikeasti hämätä kun Kakkosen ja Freezen kuvasato oli paljon samoista sessioista ym..

Mutta skene ei vieläkään ole niin laaja eikä kuvaajia ole liiaksi asti ja myös se on tosiasia että tannerin, olssonin ja muiden gurujen kanssa matkaa tietyt kuvaajat kuten Mattias Fredriksson jolla taas on hallussaan suurimpien lehtien kuvatarjonta joten väkisinkin kuvamateriaali tulee olemaan samankaltaista noissa lehdissä. Oakleyn, Salomonin, Headin ja Poor boyzin sessioiden kuvat ovat kysyttyjä koska niillä vetävät myös ne kovimmat jätkät.

Ja tämä ei ole mainos!

-tr

Anonyymi

Ketään en rupea tässä arvostelemaan enkä tuomitsemaan, mutta Euroopassa pelkästään on paljon lehtiä, joista yksikään "asiantuntija" ei ole koskaan kuullutkaan.

Se on valitettavaa ettei Suomesta saa kaikkia alan lehtiä. Itseasiassa Sveitsissä tai edes Ranskassa ei ole saatavilla kovinkaa laajaa valikoimaa. Saksassa saksalaiset lehdet, Italiassa italialaiset jne.

Jos jotakuta kiinnostaa niin seuraavassa hieman faktaa: Mun kuvia on julkaistu aikaisemmin; Skieurissa, 2magissa, Fall-linessä, Skiing-the next levelissä, Powder Japanissa ja tällä kaudella tulee 12 sivun portfolio Freerideriin sekä jonkun verran kuvia hollantiin. Myös monta muuta rautaa on tulessa.

Tällä hetkellä Suomessa ei ole kuin yksi maailmanluokan ihminen vapaalaskupiireissä ja Hän on Elina Sirparanta (valokuvaaja, jonka kuvia on useissa eri julkaisuissa), joten aika köyhä edustus Suomella maailmalla. Kovasti kuitenkin yritetään ja henkilökohtaisesti mulla on tavoitteena edistää omaa uraani ja sen ohella viedä suomalaista sceneä maailmalle. Taso Suomessa alkaa kyllä riittää kansainvälisiin rientoihin.

Mun mielestä Suomessa on kaksi hyvää hiihtolehteä, jotka palvelevat lukijoitaan olosuhteisiin nähden erinomaisesti. Sitten meiltä löytyy Solidia ja lapinkulta freeride camppia, jotka kaikki ovat edesauttamassa suomalaisen hiihtokulttuurin syntyä. Niin kauan kun jengi jaksaa puhaltaa yhteiseen hiileen on Suomalaiset pian tyrkyllä maailmalle.

Tällästä,

T.R.

Anonyymi

Puhut paljon, mutta asiaa. Tosin suomessa on vain yksi suksilehti, Skimbaaja on ottanut jo liian monta askelta väärään suuntaan. Valitettavasti.

Mitäs kautta 2Magia tai Freezeä saisi tilattua Suomeen? Visalla varmaankin jenkeistä, mutta onko mitään muuta tapaa?

Anonyymi

Anonymous wrote:
Mitäs kautta 2Magia tai Freezeä saisi tilattua Suomeen? Visalla varmaankin jenkeistä, mutta onko mitään muuta tapaa?

Kakkosta saa melko yleisesti Ärrältä ja vähänkään paremmin varustettujen ruokakauppojen hyllystä. Kun kävin Ärrältä Powderia joskus kysymässä niin myyjä olisi suostunut pienellä viiveellä tilaamaan lehden hyllyyn pientä korvausta vastaan, eli olisin jollain tavalla sitoutunut ostamaan lehden joka kuukausi johonkin hintaan. Visalla tilaaminenkin onnistuu, tosin itse en kyllä kortin numeroa mihinkään sähköpostiin tai sähköiseen tilauslomakkeeseen laittaisi edes uhattuna.

-Hauki

Anonyymi

Anonymous wrote:
[Visalla tilaaminenkin onnistuu, tosin itse en kyllä kortin numeroa mihinkään sähköpostiin tai sähköiseen tilauslomakkeeseen laittaisi edes uhattuna.

-Hauki

Visa on luottokortti ja riski on Luottokunnalla eikä sinulla. Riitatilanteessa olet vain velvollinen osoittamaan, että et ole tilannut mitään.

Yhdessäkään Tamperelaisessa ruokakaupassa en ole 2magia nähnyt ja isoimmassa, keskustan Akateemisessa Kirjakaupassa sitä oli kuulemma ollut, mutta ne oli myyty nopeasti loppuun. Freezeä ei taas ole missään.

trio

Anonymous wrote:
Anonymous wrote:

Kakkosta saa melko yleisesti Ärrältä ja vähänkään paremmin varustettujen ruokakauppojen hyllystä. Kun kävin Ärrältä Powderia joskus kysymässä niin myyjä olisi suostunut pienellä viiveellä tilaamaan lehden hyllyyn pientä korvausta vastaan, eli olisin jollain tavalla sitoutunut ostamaan lehden joka kuukausi johonkin hintaan. Visalla tilaaminenkin onnistuu, tosin itse en kyllä kortin numeroa mihinkään sähköpostiin tai sähköiseen tilauslomakkeeseen laittaisi edes uhattuna.

-Hauki

Hei,

Kummankin lehden tilaaminen onnistuu vaivatta sähköpostilla tai verkossa lomakkeella kyseisten lehtien sivuilta, myös powder sun muut onnistuvat.

Tarvit vaan sen visan. Joskus ainakin oli mahdollista tilata lehtiä akateemisesta, mutta en tiedä onko se käytäntö enää voimassa.

Freeze on tullut nyt reippaan vuoden ja KAKKOSEN tilaajaksi ryhdyin vasta tänä kesänä kun en jaksa juosta enää niiden irtonumeroiden perässä.

Hyvä uudehko lehti on myös Axis joka on Matt Levinthalin (Line Jasonin veli) toimittama hieman uugeempi lehti missä tapaa valtavirran ala puolellakin vaikuttavia kovia nimiä kuten Nick, Iannick B. etc.. ja hyvää kuva materiaalia ja juttua.

Sellasta.

-tr

trio

Anonymous wrote:
Anonymous wrote:

Visa on luottokortti ja riski on Luottokunnalla eikä sinulla. Riitatilanteessa olet vain velvollinen osoittamaan, että et ole tilannut mitään.

Yhdessäkään Tamperelaisessa ruokakaupassa en ole 2magia nähnyt ja isoimmassa, keskustan Akateemisessa Kirjakaupassa sitä oli kuulemma ollut, mutta ne oli myyty nopeasti loppuun. Freezeä ei taas ole missään.

Turtolan citymarketista olen ostanut omat numeroni, sekä transitionin että kakkosen, siellä on ainakin laaja valikoima.

-tr

Anonyymi

Kiitoksia Triolle, kiusaisin kuitenkin vielä parilla kysymyksellä.

Kumpaakaan lehteä en ole kantta paremmin silmäillyt. Jos hakee pelkästään, vain, ja ainoastaan newschoolia, niin kumpi lehti on parempi. Freeze vai 2mag? Näiden kahden välillä tasapainoilen ja molemmista olen kuullut ihan positiivisia kommentteja.

2Magin tilauslomake löytyi ( http://www.subscription.co.uk/home/subso.asp?m=550&src=tweb ), mutta Freezen sivuilta en löytänyt muuta kuin jenkeille tarkoitetun tilauslomakkeen.

Paljonko Freeze ja 2Mag maksavat vuodeksi Suomeen?

Kiitän ja kumarran. Smile

Anonyymi

tero sä olet välillä tosi outo lintu. olet kieltämättä tavallisesta poikkeava yksilö, jos vain voisin niin sinut kynisin ja sijoittaisin sut grilliin, mut toki pidä hauskaa!!

ps. mee pylväikköön ja istu miekkaan, muuten tää narri vetää sut lippaa!

Sivut