1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Anonyymi
Yösija jostain päin alppeja?

Olen lähdössä tammi- tai helmikuuksi, mahdollisesti (majoituksen järjestyessä) tammi- JA helmikuuksi jonnekin päin Alppeja laskemaan ja ainut ongelma on nyt majoitus. Eli missä yöpyä? Joku täältä on varmasti lähdössä sinne päin ja tarvitsee lisää porukkaa jakamaan majoituskustannuksia. Olisin vapaaehtoinen Smile Olen innokas ja nuoresta iästä huolimatta paljon maailmaa nähnyt 19v miehen alku. En ainakaan myönnä olevani uusavuton... Eli ei minusta pitäisi ainakaan taakkaa tulla. Olisin enemmän kuin paljon kiinnostunut kaikista mahdollisuuksista. Kiitos.

Anonyymi

Onko sulla mitään suunnitelmaa mihin päin alppeja meinasit olla menossa? Itse olen lähdössä Chamonixiin ainakin tammi-maaliskuuksi, tosin tuo ajankohta on vielä vähän auki ja vielä neuvottelut käynnissä järjestyykö kämppä työpaikan kautta. Jos ei järjesty niin täällä olisi ainakin yksi mukava tyttö vailla kämppää ja kämppiksiä siellä suunnalla.

Anonyymi

(Olen siis tuo nimetön vieras) Smile No Chamonix on yksi erittäin todennäköinen vaihtoehto. En ole päättänyt kuitenkaan paikkaa, niin lähden sinne, mihin pääsen majoittumaan Smile

LeLu

Moi

Mä oon lähössä Chamonix'iin tammi-helmikuuksi ja vähän pidemmäksikin aikaa. Meitä on nyt kai ainaki kolme ihmistä lähössä ja lisää vielä kaivataan, että kustannukset laskisivat.

Laittakaa infoo mulle vaikka yksityisveistinä niin katotaan sitte lisää...