1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Anonyymi

No onko tietoa mikä firma tuo Armadaa ens talvena maahan?

Järkevä hinta? Minun mielestä alle 500e, mieluummin lähellä 400e. (vrt esim Teneighty - Public Enemy halpa, Scratchit/V-Pro alkaa oleen rajoilla)

Entä mitä (yleensä ja/tai Armadan tapauksessa) käytännössä tarkoittaa pro model, eli onko suksessa vain erilaiset graffat verrattuna tavismalliin vai onko siinä muitakin esim rakenteellisia muutoksia? Esim yo linkeistä löytynyt Tanner Hall pro model viittaa ainakin mittojen puolesta malliin AR5.

Anonyymi

Tannerin prossa on jotain rakenteellisia muutoksia,muistuttaa vähän Fujativea taipuvimmillaa pisteillään nosessa ja tailissa ja sidewall on 90 asteen kulmassa keskellä ja 62 asteen kulmassa tailista ja nosesta.

Regnierin/JP:n prossa taili nousee enemmän kuin nose,mikä on aika ihmeellistä ja sitä saa vaan pituutena 191.

Anonyymi

uuh, uudet skräzit on aika kivan näköset.

hexi

Armadan maahantuoja ei oo mikään nykyisistä maahantuojista vaan sitä tuo maahan allekirjottanut. Yrityksen nimi odottaa rekisteröimistä. Eli ei siitä sen enempää vielä.

Hinnat tulee olemaan samaa luokkaa kuin muilla merkeillä.

Tanner:n pro model on kokonaan eri suksi kun AR5. Sitä saa vaan 176cm pitusena (111/80/101). Se on paljon joustavampi ku AR5 et sil voi hyvin jibautella.

JPvsJulien pro model on 191cm (126/103/116). Teili on korkeempi ku nose sen takia et sil voi paremmin laskee ja ländätä switchiin pyydassa.

Anonyymi

omfg :shock:

Anonyymi

völklin karmat vois olla aika lux pelit.

Anonyymi

ne mad trixit on aika pirun kaukana Snakesta...

Anonyymi

palle kalanderin proo modeli ois aikas käheet Biggrin semmoset pitäis jostain saada, vaikkapa lotosta Biggrin joutuis diilaa asemal revaa 20 vuotta että rahat riittäis, et terve Biggrin jees jees Biggrin jookostajuu Biggrin on ne sukset se elämän perimmäinen tarkotus Biggrin

Anonyymi

hyvä kun oot homannu tervetulooo kerhoon Smile

Anonyymi

Anonymous wrote:
ne mad trixit on aika pirun kaukana Snakesta...

Kuvaa??

Mittoja?

Linkkiä?

Tekisi mieli nähä.

Anonyymi

kantsis olla bling bling ja ostaa semmoset niiQ

Anonyymi

Kiitos Hexi ku kerroit kaiken saman ku minäki.

Mut hienoo et alatte niitä kuljettelee tänneki.

Anonyymi

Pikkulinnut väittää, että noi armadat olisi vielä harvinaisen kestävää sorttia.

Anonyymi

Eikös se ollut jotenkiin niin että Tanneri laski samoilla suksilla koko vuoden? Siitä en tiiä onko totta vai ei kuulin vaa jostain.

Anonyymi

No ei oo hajoillu kyl armadat viel Biggrin

mut näihi "huhuihin" ei kannata luottaa. Mut Salomonin siteet on perseestä. piste.

trio

Anonymous wrote:
valitettavasti ei ole. :cry: mut jos kuvailee nii nimensä mukaisesti näyttää käärmeeltä ja pinta on vielä sellane suomuinen... väri on myrkyn vihree, suht tumma ja käärmeen pää (suksen kärjessä luonnollisesti) on vihaisen harmaa. nii ja snake on twintippi.

Mad_Trix ripoff.

No no..

Uudet ensi kauden Atomicin laudatkin on sellaisia "suomu"-kantisia..

-tr

Anonyymi

Anonymous wrote:
No ei oo hajoillu kyl armadat viel Biggrin

mut näihi "huhuihin" ei kannata luottaa. Mut Salomonin siteet on perseestä. piste.

On ne Salomonin siteet ainaki mulla toiminu moitteetta aina... Mielestäni hyvinkin luotettava side.

Anonyymi

No ei se ainakaa luotettava oo! Sit joka kaveri joka kaatuu salomoneil ni jarrut iha vituillaa..

hexi

Ei se Tanneri tainnu samoilla suksilla laskee koko kautta. Eiköhän sil muutama pari ollu käytössä mut yhtään ei kuulemma hajonnu.

Anonyymi

Salomon nimenomaan ON luotettava side... Ainaki mun mielestä, ku ei oo pettäny kertaakaan. Sillehän ei voi mitään, jos joku säätää siteet nii et ne ei toimi.

Anonyymi

mulla ei oo salomonneilla ollu vielä mitään ongelmia

Anonyymi

joo vittu tanneri laski samoil suksil koko kauden välillä ne vaihto vaan väriä ja leveyttä!

Anonyymi

eikä varmasti ole sen kestävemmät ku muutkaan sukset, nyt on alkanu tän hypetyksen jälkee tulee juttuja kuinka ne sittenki hajoaa voi kyynel

Anonyymi

Hyvin poika perusteli ton salomonin siteiden "paskuuden". Itelläni on ko. valmistajan siteet olleet jo pitkään ja aina ovat toimineet mielestäni erittäin hyvin. Taitaa olla käyttäjässä vikaa? :roll:

Anonyymi

Jos mä nyt sit ens syksynä ostaisin Armadat niin minkälainen se hinta olis noin suurinpiirtein? Maksaaks Tannerin suksi enemmän ku tavallinen Armada?

Ja toinen tosi tärkee jutska on takuu, minkälainen se tulee olemaan Suomen Armadalla? Mä oon lukenu newschoolerist et kyl armadatkin aika helposti hajoaa...niinkun kaikki muutkin sukset.

Salomonin siteet on muute toiminu ainakin mulla täydellisesti!!!

Anonyymi

Anonymous wrote:
No ei se ainakaa luotettava oo! Sit joka kaveri joka kaatuu salomoneil ni jarrut iha vituillaa..

Salomonin ti (teneighty) siteet on kestävimmät mitä on tullut vastaan. Kokeileppa joskus muita siteitä, niin kaikki ne saa hajoomaan. Nyt kun rupesin miettii niin en ole koskaan kuullut, että rikki mennyt side oli ollut ti vaan ne on aina ollut jotain rossareita, markereita :lol: tai tyrolioita. Varmana noita salomonejakin menee rikki ei ole vaan osunut koskaan mulle tai tutuille. Enää en laske salomoneilla vaan rossignolin scratch-siteillä :cry: ja nekin meni heti ihan vaihtokuntoon, voisin ilomielin vaihtaa salomonit heti takaisin!

Anonyymi

salomoneissa on niitä säätöjä niin paljon, ne löystyy ja side alkaa aukeilee miten sattuu vaikka kokoajan kiristelis.

Anonyymi

Anonymous wrote:
salomoneissa on niitä säätöjä niin paljon, ne löystyy ja side alkaa aukeilee miten sattuu vaikka kokoajan kiristelis.

^^^^juuri näin ollu minun jokaisessa salomon tapauksessa, toisin oli silloin kun käytin lookin pivotteja ja ti=titan ei teneighty..

Anonyymi

Lapset lapset...

Lähes kaikista siteistä joista hajoaa jarrut, hajoaminen johtuu siitä että on ländätty feikkinä etupainossa, suomeksi ei siis osattu hypätä kunnolla, jolloin side on lauennut ja stopperit tulleet esiin. MIKÄÄN side ei kestä pidemmän päälle sitä. Rossarin/Lookin siteet on melkeimpä herkimpiä sille koska niiden jarru on "hentoisilla klipsuilla" itse siteen kantaosassa kiinni. Muutkin siteteet kärsivät tasapuolisesti. Eli ratkaisu ongelmaan : Ländätkää feikkin kunnolla.

Salomonin siteet ovat olleet aika murheenkryyni (varsinkin 912 sarja, joissain pienemmissä määrin 914myös) kärkikappaleen säätöjen takia.

Suurin osa jengistä ei tajua kuinka tarkkana (tai tajua että se on olemassakan) on kärkikappaleen KORKEUDEN säädön kanssa oltava. Ennenaikaisen laukeamisen ongelmaa ei saa ratkaistua edes DINejä kiristämällä. 912 sarjan useissa siteissä on vielä ongelmana että kärjen säädöt eivät pysy paikallaan kovin pitkään.Joten voi jouta laskemaan ruuvari taskussa.

Atomiceissa ongelmana on arkuus lumelle siteen ja kengän välissä.

Markkeria (paitsi järeämpiä kisa/kilpa/promalleja lukuunottamatta) harvan olen kuullut kehuvan.

Eepä muuta.

Mutta "jou, meitsi skördäs skrudee laajixess mun artsuill joill tanskukin vetää ja mä oon niiin kuul eetten säärä mun kamoi koskaan" niin mistä minäkään mitään tietäisin.

Piis.

Mul on kasikymppinen pytty mun suikissa.

Se menee kahtsataa.

Nähäks Tepoililla?

Anonyymi

Joo,no eipä oo tasan kertaakaa tullu kaaduttua ku switsinä oo hypänny,voin vannoa. Ei oo side lauennu ku iha normihypyissä,usein suorissa ja lähtee vaa suksi irti vaik ländää tasan normaalisti. 9124:n kaa ei oo ollu nii pahoi onglemii onnkes ku aikasempien suksien kaa 710:ien.

Sivut