1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Anonyymi

Hexi vois pistää infoo armadan hinnasta ja takuusta :!:

Anonyymi

Anonymous wrote:
9124:n kaa ei oo ollu nii pahoi onglemii onnkes ku aikasempien suksien kaa 710:ien.

:?: :?: :?:

hexi

Tarkkoja hintoja en vielä tiedä. Tulee pyörimään kuitenki siellä 500,- hujakoilla kaikki sukset.

Takuustakaan en osaa vielä tarkempaa sanoa. En vielä tiedä mikä politiikka tehtaalla on.

Olof

Kummallista ku jengi haukkuu kaikkia siteitä ?

Kyllähän se näin on että lookit ja salomonit on parhaat..

Itellä nyt alla tyroliat millasia kokemuksia niistä?

Kukaan ei ainakaan oo haukkunu niitä..

Ja näyttihän nua pelittävän ihan hyvin ekoilla backkäri tripeillä.

Ja dinitkin piti laittaa nk. niille lukemille joilla ne on muissa vastaavissa siteissä jne..

Luulempa että joskus vielä kehitetään side joka on suunniteltu siihen jibautteluun erikseen.. Stopperit tehty eri tavalla jne..

Saatte vetää feikkinä fägäri flippejänne sitte ihan rauhassa..

Vitsi vitsi... Wink

Powder to the people

Anonyymi

mulla ainaki meni stopperit ihan solmuun ku ländäsin ihan oikein päin... sit on menny semmosissa feikkiländeissäki missä oon tullut ihan täydellisesti alas oon vielä pysy pystyssä ihan hyvin suksi vaan irtos ja sit oliki solmussa stopperi... menny tällä kaudella salomonin s912ti siteistä vissii viidet stopperit... ja kaikkia säätö pitää aina kiristellä :/ ens kerralla on kyllä taas lookit tai rossarit! ja 500e pelkistä suksista on aivan liikaa oli sukset sitten mitkä tahansa :/ siteet pitäs tolla hintaa saada mukaan

Anonyymi

500 on ihan liikaa pelkästä suksesta!!! PE:T saa 490€ plus siteet :!:

Anonyymi

Anonymous wrote:
ja 500e pelkistä suksista on aivan liikaa oli sukset sitten mitkä tahansa :/ siteet pitäs tolla hintaa saada mukaan

No OSTA sitten ne sukset joihin sinulla on varaa, amislainen.

Ei täällä kukaan muu vingu että "mimimiiii ku mulla ei oo varaa tohon rolls royceen ja bentleyhy, ja noi yksityissuihkaritkin on yli 500 euroo, nyyhnyyh...)

Pienet yritykset jotka tekee hyvinkin pieniä eriä tuotteita (verrattuina kansainvälisiin megacorporaationihin ala. Salomon) ei vain pysty kilpailemaan kaappalehinnaltaan suurempien kanssa. Joten heidän kannattaa panostaa laatuun, designiin tai johonkin hypefactoryyn ja pitää hinta hiukan kovempana.

Ymmärsitkö? Tosin sinulla ei varmaankaan ole ollut markkinataloutta työkkärissä tai amiksessa, joten alussa se saattaa tuntua hiukan vaikealta.

Anonyymi

Nyt on sit Snaket kokeiltu. Hyvin on samanlainen ku 1080, mut mun mielestä hieman notkeempi ja vakaampi... Jokainenhan saa olla omaa mieltänsä asiasta. Sanoisin et hauskin suksi millä oon tähän mennessä laskenu. Siteille on 2 eri "keskiviivaa", Park-asento on sit niinku tosi keskellä ja se enempi laskuun tarkotettu on n. 5 senttiä taaempana. Ja mun laskemat oli siinä Park-kohdassa. Nii, onhan se suksi valtavan kaunis katsella, jos ei laskee tykkää. Biggrin

Anonyymi

kuvia, mittoja yms Snakesta?

Anonyymi

no ku ei sitä kuvaa ole koska en skanneria omista. ja mitat on samat ku 171 pitkässä tennarissa, paitsi et sentin lyhkäsempi. hinnastakaan ei oo mitään tietoo. lue tää topic läpi nii löydät suht tarkan kuvauksen.

Sivut