1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Pizza
Zermat hissilippu vs Cervinia hissilippu

Näyttää olevan melkoinen hintaero kansainvälisellä 6.päivän hissilipulla kyseisiin kohteisiin! Itse olen majoittumassa maaliskuussa Zermatin puolelle ja ainakaan minä en hinnastosta löytänyt mitään ehtoa että aamun ensimmäinen nousu tms. olisi oltava Cervinian puolelta jos hiihtelee Cervinian lipulla. Tai vaihtoehtoisesti ei myöskään löytynyt mainintaa etteikö Cervinian lippu kävisi heti aamusta Zermatin puolella. Eli onko kokemusta? Voiko tuon lipun käydä ostamassa ensimmäisenä päivänä Cerviniasta ja laskea loppuviikkon pääosin Zermatissa + aloittaa laskupäivät sieltä? Meidän nejän hengen porukalle säästöä n.400€, jos onnistuu!

Advanced

http://www.cervinia.it/pages/GIORNALIERI_E_PLURIGIORNALIERI_INTERNAZ_i_en/463?#ixMainSection

"International tickets valid on the lifts of Breuil-Cervinia and Valtournenche and on all the lifts in Zermatt (Zermatt Bergbahnen AG and GGB Gornegrat-Monte Rosa-Bahnen). International tickets purchased in Italy cannot be used departing from Switzerland at the beginning of the day. "

Eli noukänduu