1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Anonyymi
X-sprinttien matkat

Minkäpituisia osuuksia X-sprinteissä on tavallisesti ollut? Kiinnostaisi osallistua Viljakkalan X-sprinttiin mutta ei tiedä yhtään miten pitkät osuudet on odotettavissa, lähinnä että onko järkeä edes lähteä mukaan. Ensimmäinen multisport-kokemus oli viime viikonlopulta Ristiinasta joka meni ihan kivasti. Siihen verrattuna tietysti X:ä on paljonkin rankempi (??). Joten jos joku viitsisi vähän valottaa mistä X-sprinteissä on kysymys. Webistä kun löytyy lähinnä että kisa on 60-90km pitkä nonstop -kisa.

akuusist

Tyypillisesti 40km+ fillarilla = 2h+ , 15 juosten = 1,5h  ja 15 kanootilla = 2h
tämän lisäksi johonkin sekalaiseen tärvääntyy tunti tai kaksi

hämis

eikä matkoja kannata pelätä! vauhti laitetaan vaan matkan suhteen oikeaan suhteeseen. heinäkuussa hiiltomiesten kisoissa heinäkuussa on kolmenmittaisia reittejä tarjolla.

http://www.hiiltomiehet.com/view.php?menuId=121&lang=fi

ei kun sinne myös!!

Minna K.

Terve!

Joo ei ne matkat ole haaste vaan aika! x-sprintissähän on myös kuntosarja joka on yleensä samanpituinen kuin naisten sarja, kannattaapi aloittaa siitä! Biggrin Tosin tällaiselle kuntoilijanaiselle kuin minä, on sekin matka on joskus mahdoton suorittaa sallitussa ajassa, eikä auta vaikka paukkuja löytyisi vielä kuinka, vaan siinä tapauksessa jäljessä olevat joukkueet ohjataan järjetäjien toimesta lyhyemmälle reitille. Mutta joka tapauksessa kisan saa suoritettua ja pääsee ihan hyväksytyllä suorituksella tuloslistoille! Ja hauskaa siellä on aina, peräpään pitäjillä useimmiten erittäin letkeä meininki, suosittelen!  :lol:  Tai jos ootte paremmassa kunnossa kuin kuvittelette (?!), niin siinä tapauksessahan voitte mennä kärjen mukana palkintopallia tavoittelemaan!!  Biggrin

Ei kun mukaan vaan! Ja meidän viiden hengen naisjoukkueen kommelluksista voi lukea sivuilta  http://www.teamsnowflakes.com/
Ehkä meidän tarinoita luettuanne ette enää epäröi!  Wink

Nähdään viivalla, itse olen osallistumassa kaikkiin kauden x-sprintteihin!  Biggrin

Terkuin,
Minna