1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
mk0
(mökki)puuhia juhannukseksi?

Hei nyt kootaan kaikki kuningasideat tähän!

Ettei aina vaan samoja puuhia mökeillä tai missä ikinä kesäpäiviä vietätkään... kaikki käy - niin perheen pienemmillekkin kuin maljan nostoon liittyvät ja vauvasta vaariin ja hanuri edellä puuhun-tyypin lajit Smile

avaan kisat idealla... idea se on huonokin idea.

Tikanheitto modified: koko retken ajaksi taulu paikalleen ja tikat tauluun. jokaisen on heitettävä vähintään 50-100-500-1000 tai kuinka monta heittoa haluattekaan koko aikana ja täydelliseen luottamukseen perustuen Wink pienimmällä keskiarvolla selvinnyt joko ajaa kotiin sunnuntaina tai saa marenkioravan takapenkille syötäväksi Smile

Avatail
Käyttäjän Avatail kuva

Miten olisi viljakuivurin metallikehikon rakentaminen?  :lol: Sellaista aion itse harrastaa loppuviikon juhannusaatto mukaan lukien. Tosin en mökillä vaan siskon miehen maatilalla. No joo, niille jotka mökille ehtii, niin keihäskarnevaalit omatekoisin keihäin on aika hauska laji. Muutama suora vesa, vaikka koivusta tai pihlajasta. Hauskaa ja sopivan kevyttä puuhaa. Osallistujien heittoja voi merkitä sitten vaikka kivillä tai hiekkaleluilla. Meillä ainakin toiminu monena kesänä ja osaa on voinu ottaa sekä lapset, että vanhemmatkin...

Sarekretkeilijä

Juokaa viinaa. Kun sataa, niin ei kai sitä edes muuta pitäisi tehdä? Raittiit voivat lukea kirjaa.

nilakka

Minä menen leirintäalueelle,ihan vaan huvikseni ja nähdäkseni kokon.
Samalla saan seurustella kaikenikäisten leiriytyjien kanssa.

Viime kesänä samassa paikassa pelailtiin lentistä,paistettiin saslikia,kuunneltiin musaa ja
laulettiin klassikkopiisejä ihan ennaltatuntemattomien nuorten kanssa ja hauskaa oli,vaikka minä olin porukan vanhin.
Varmaan melkein kolmekymmentä vuotta niitä vanhempi :shock:

Kodallani tulee olemaan heinäkuussa ohjelmassa polttopuiden tekoa,mutta sitähän nyt kaikki mökkiläisetkin tekevät.

Ja siinä sivussa otan sekä olutta,että luen kirjaa 8)

Ja siinä sivussa kuljen luonnossa kameran kanssa ja pyöräilen.
Ja laulan karaokea paikallisessa.

Mölkky on hauskaa!
Pentankki on hauskaa.
Sulkis on hauskaa. (varsinkin kun vettä sataa ja on kolmen promillen tilassa) Wink

Vitsienkerrontakisat.

Tartu mikkiin-tyypinen musiikkivisailu:
Kuka arvaa ekaksi piisin,josta vaikka cd-levyltä soitetaan alku.
Tuosta voi lapsille ja aikuisille kyhätä omat versiot.

Anonyymi

ton mukaan vaan meet ni tulee sellainen "normi" juhannus Biggrin