1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Anonyymi
ACN?

Kuinka ACN voi luvata ilmaiset puhelut? Mihin liikeideaan tämä perustuu? Onko ACN jo aiheuttanut joillekin ylimääräistä harmia? Uskaltaako luottaa palveluun?

johanneskastaja

Minä en ainakaan luota. ACN haisee verkostomarkkinointivedätykseltä pahasti. Lisää tarinaa ja paljon jauhantaa puolesta ja vastaan täällä: http://www.jippii.fi/jsp/forum/board.jsp?b=vm

Voithan mennä vaikka myymään kyseistä liittymää ja maksaa myyntiluvasta yli 600€. Rikkaudet odottavat varmasti...

Anonyymi

Mulla on kai sellanen käsitys että ACN lupaa näin alku asiakkaille Ilmais liittymiä jotka sitten poistuu aikanaan, ja jää voimaan vaan niille jotka ovat sen ajoissa ottaneet.

Ja siksi varmaan on helpompi pitää halpana hinnat kun ei ole mitään toimitilojen vuokria yms. säästää ihan sikana.....

Myynti homma on ihan paskaa niiku kaikki verkosto jutut.

ittellä on kyseinen liittymä,,,, toistaiseksi hyvin mut ootellaa.......

Anonyymi

ACN on ihan psk. Se uus, mitä myydään vain netissä (ja jonka nimi ei nyt muistu millään mieleen / jaksa ettiä sitä) vaikuttaa lupavalta. Olikohan Norjasta vai Ruotsista ja kk-maksua ja liittymismaksuja ei ole, ainoastaan puhelinmaksut. Juuri passeli esim. minulle, kun soittelen tosi harvoin ja sitten taas ulkomailla ollessa ei viitsi Suomalaisella liittymällä paljon soitella eli kk-maksut ovat välillä suurin erä puhelinmaksuissani. Tosin nykyiset Radiolinjan kk-maksut taitavat olla sen 19,90 EUR / 6kk että ei sekään kovin suurta lovea tee.