1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Anonyymi
95% jutuista on insinöörikemistien mielipiteitä

Oon hiukan ihmettyneenä katsellut, että onko täällä pelkkiä insinöörejä ja kemistejä. Toi Campstationin juttu miellytti mua kun sanoi että:

Kyse ei ole niinkään välineurheilusta vaan elämäntavasta, "back to basics" -hengessä. Kanvaasitelttailu on vähän niinkuin telemark, perhokalastus tai jousimetsästys - siinä on oma filosofiansa.

Moni heittää mielipidettä core texistä sun muusta. On laittanut rahansa hienoon teknologiaan eikä uskalla tunnustaa ettei se sittenkään toimi.

Jos mä menisin laukomaan esimerkiksi, että vaelluskengät saa kuivaksi nopeasti laittamalla sanomalehdestä paperitolloja kenkiin. Saisin varmaan tän paikan vakiteknikoilta ohjeet että mulla on väärät kengät tai jotain muuta.

Ihmiset ihan tosissaan kinastelevat tuotteista, jotka globalisaation vallitessa on paria poikkeusta lukuunottamatta tehty samassa tehtaassa. Niihin on vain laitettu eri tuotemerkki ja hinta.

Senni

Tarpoja wrote:
.....vaelluskengät saa kuivaksi nopeasti laittamalla sanomalehdestä paperitolloja kenkiin...

:roll: Meikäläisen vaellusreiteillä ei ole postilaatikoita.

Anonyymi

Onko sulla jalassa postilaatikot? Osta hyvä ihminen kunnon jalkineet Biggrin

Senni

Ja sun postilaatikkos kolisee tyhjyyttään, olisi sanomalehtipaperille käyttöä :roll:, märällekin.

Anonyymi

He he hehheh he he he hehhheh kuolee nauruun he he he he hehhee henki loppuu hee he he hehhe hehehe huh huh ... toi oli hyvä he he hehhe he he he h ehee en saa loppumaan hhee hee eh e heeh hee mietitkö sitä kauankin hee he heh he hii....

Anonyymi

krhm,

nyt jälleen asialla, sorry:)

Mygg

Aivan samaa, oliko sitten:

- GoreTex vai Kanvaasi

- Trangia vai kaasukeitin

- rinkka vai rosna

- gummisaapaat vai vaelluskengät

- digi vai filmikamera

- jne.

En oikein jaksa väitellää tällaisista asioista. Ollaan aikuisia, jokainen saa pakata reppuun/rinkkaan mitä itse haluaa. Suvaitsevaisuus on pop! Smile

jaakkola

Vai oisko se niin että moni on laittanut rahansa hienoon teknologiaan ja niillä joilla ei oo rahaa ottaa päähän kun täällä brassaillaan Gore-texeillä, jotka todella toimii semmoisella keliilä mihin ne on tarkoitettu. Harva laittaa rahojaan kalliisiin kamoihin jos niitä ei ole muut ensin todennut käytössä toimiviksi. En ostaisi sikaa säkissä enkä kanvaasiteltassa, ennen kuin oon kattonu sinne sisälle että onko sillä sialla hampaita suussa ja että passaako se mun ratsuksi tai kamojen kujetukseen

- Onko puhelu hullujenhuoneella?
<br />- On kyllä, mutta kukaan ei ole puhelimessa.

Anonyymi

Juu, mäkin lievennän sanomisiani toisella 95% huojennuksella. Jos kuljet Pariisissa ja eksyt. Ei huolta. Pian näet varmaan porukan jolla on päällä tuulipuku, jalassa lenkkarit, kädessä muovikassit ja päässä Nike lippis, voit olla 95% varma et ne on suomalaisia. Mene ja kysy heiltä tietä Biggrin

SRV

Tarpoja wrote:
Juu, mäkin lievennän sanomisiani toisella 95% huojennuksella. Jos kuljet Pariisissa ja eksyt. Ei huolta. Pian näet varmaan porukan jolla on päällä tuulipuku, jalassa lenkkarit, kädessä muovikassit ja päässä Nike lippis, voit olla 95% varma et ne on suomalaisia. Mene ja kysy heiltä tietä Biggrin
Jos olisit jossain joskus ollut, tietäsit että kyseessä on britit, mutta muodosta sinä vaan käsityksesi lähiöissä liikkuvien urbaanilegendojen pohjalta, niin ne tekee muutkin tavikset.

SRV

Alppipässi

--

Ole mies, toteuta haaveesi.

Alppipässi

--

zorro

No nyt Alppipässi vääns sen verran rautalangasta, että ihmettelen suuresti jos...

Anonyymi

Oon käynyt Pariisissa monta kertaa. Ihme jos ilmiötä siellä ei huomaa. Se 5% on muuten ruottalaisia. Mulla ei ole kanvaasitelttaa.

SRV

Tarpoja wrote:
Oon käynyt Pariisissa monta kertaa. Ihme jos ilmiötä siellä ei huomaa. Se 5% on muuten ruottalaisia. Mulla ei ole kanvaasitelttaa.
Kerron kahden viikon päästä, kysyn heti kun nään tuulipuvun/verkkarit, että 'mistä päin suomea sinä olet?' suomeksi tottakai Biggrin

Maltan tuskin odottaa Louvren sisäänkäynnillä jonottamista (joka muuten muistuttaa vähän harjatelttaa), kun saan laittaa vyölaukkuni ja lippikseni läpivalaisuun Biggrin

SRV

Alppipässi

--

SRV

Alppipässi wrote:
SRV wrote:
Kerron kahden viikon päästä, kysyn heti kun nään tuulipuvun/verkkarit, että 'mistä päin suomea sinä olet?' suomeksi tottakai. Maltan tuskin odottaa Louvren sisäänkäynnillä jonottamista (joka muuten muistuttaa vähän harjatelttaa), kun saan laittaa vyölaukkuni ja lippikseni läpivalaisuun Biggrin

Mä voisin tulla kävelemään siitä jonon ohi lauantaina Rukan kelta-musta tuulipuku päällä. Mutta kannattaa huomioida, että saataan vastata kysymykseesi TamPeReeen murteella, joten kielimuuri saattaa olla ylipääsemätön.

Saataisiin ainakin Tarpoja tyytyväiseksi.

Voi skiit, mut ku mä oon vasta ens maanantaista torstaihin siel, mut sovitaaks niin et mä otan ittestäni valokuvan siin teräväkärkisen lasimetalli-häkkyrän edes ja postaan vaik tänne...

Noh, kohta saa maksaa kahvista 5e, limusta 5e, pieni pisse 5e, pieni jäätelö 5e, kyllä seine nostaa hintoi :shock:

SRV