1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Anonyymi
Stereot fillariin?

:lol: Moi tietääkö kukaan miten sais asenettua stereot fillariin ja samanties vois asennutta navigaattorin niin olis kivempi polkea pyörällä.Nyt varsinkin kun siinä on mitexin pumppu iskarit myyjä sanoi että kestää isältä pojalle. Vastauksia kehiin

very heavy

monta bissee piti vetää et toi tuli päähä :shock:

Jipsu

joppa joo... Minä myyn sinulle hyvät kaheksakytäluvulla hoppyhallista ostetut vilipsin stereot, maitokärryt ja jatkoroikan. P.S. Samaan pakettiin saat karttapallon ja kompassin.

mk0

jatkoroikka on todella hyvä - ei tarvii sitä navigaattoriakaan sit. jää enemmän rahaa muumilimuun.

very heavy

4promillessa ei gps pelasta,vättern rundanissa näin monella pyörässä etukorin johon oli isketty massiivinen ghetto blasteri se vois olla ratkasu ongelmaan,sopivan lyhyt jatkoroikka tosin pitäis poissa yleisiltä teiltä.

MrKnowItAll

Yx heppu tuli uudel fillaril luurit korvilla ja novaa tuli kybällä ei kuullu risteyxes mun kiesii vaan säikky kun keula tuli puskasta; veti etusen kiinni kippas ympäri luu poikki aivotärskyy ja sellasta 2 muunia sairaslomaa.

Jos haluu lasareettiin ja lomalle niin novaa kandee kuunnella

Anonyymi

[quote author=tigru link=topic=28443.msg168315#msg168315 date=1260564573]
:lol: Moi tietääkö kukaan miten sais asenettua stereot fillariin ja samanties vois asennutta navigaattorin niin olis kivempi polkea pyörällä.Nyt varsinkin kun siinä on mitexin pumppu iskarit myyjä sanoi että kestää isältä pojalle. Vastauksia kehiin

JEPS navigaattorin teline (pikakiinnikkeinen) valmistuukin mulla pyörään pikapuoliin, sit voi katsoo samalla siitä tv:tä! Siis sillo kun tietää aina navista suunnan voi siirtyä tv:n puolelle tylsil ajoosuuksilla Biggrin

NallePuh

iPOD ja napit korviin. Möly kulkee mukana kun piipahtaa terassille...  Jos sä haluat kunnon humppakoneet, osta peräkärry, agrekaattori sinne pauhaamaan. Kotiteatteri peräkärryyn ja piuhat runkoa pitkin stongaan ja pakkarille ja isot jamot sinne roikkumaan. Johan luulis jumalaut pelittävän.
Mulla olis just tohon sopiva aggrekaatti myynnissä, mitsun 3 kilovattinen 15l tankilla...

kalamies135

Tavallinen paristoilla toimiva ghettoblasteri tavaratelineeseen kiinni ja musat soimaan, tai olkahihnallisen JVC:n BoomBlaster ja menoks. Sit mopokaupasta prätkää varten tehty gps  :shock:

Oikeet stereot jos haluut ni sit varmaan tarviit jonkin sortin matkalukkusarjan jonka modaat stereoille sopivaks. Könyt saattaa tullakalliiks ja varmaan on aika hyvä rosvomagneetti.

Raid

Ehkä jotain allaolevien väliltä..?

Onhan noita ihan tehdastekoisia stonga-radioita ollut ammoisista ajoista lähtien. Ei vaan ole ehkä osoittautunut sitten ihan kuningas-ideaksi.

nilakka

Mie en kyllä kelpuuta muita ku korvalaput tai napit ajaessa. Ei sitä kekenkään muun tarvi tietää kuinka junttia musiikkia mie kuuntelen 8)

Sit teltassa voin heittää kehiin tarvittaessa pikkukajarit,jotka on tarkoitettu kannettaville laitteille.
Ovat sellaiset puolipallot,jotka pakattuna menevät palloksi.

Mulle ne riittää.
En kyllä uskaltais ajaa Tigrun kans ku tämmönen mummo vois pelästyy kun kajareista kajahtais kunnon heviä :lol: