1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Anonyymi
Miks vanha jopo on niin kallis?

:shock: Kauheeta miten joku voi maksaa jostain vanhasta joposta ihan käsittämättömiä summia.Itse jopon joskus nuoruudessa omistanut en tykännyt oli tosi huono ajaa.

pekoni
Käyttäjän pekoni kuva

[quote author=tigru link=topic=28550.msg168822#msg168822 date=1261079618]
:shock: Kauheeta miten joku voi maksaa jostain vanhasta joposta ihan käsittämättömiä summia.Itse jopon joskus nuoruudessa omistanut en tykännyt oli tosi huono ajaa.

Nii-i. Miks ihmiset ostaa antiikkia ja muuta hirveetä paskaa kalliilla. Ostaisivat aina vaan uutta. Mullakin on vanha Muuramen lipasto, joka painaa ihan helvetisti ja vituttaa joka muutossa. Pitää varmaan hakee Ikeasta jotain tilalle.

puuha

Ei ole se muurame massiivipuuta. Puuta se tietysti on, pientä lastua liimassa, eli lastulevyä ja viilu/mellu/maali  päällä. Joskin lastulevyissä on eroa.  Mutta tämä keskustelu on kumminkin väärässä paikassa. Puutöistä kiinnostuneille on omat sivustot.

Jipsu

[quote author=tigru link=topic=28550.msg168822#msg168822 date=1261079618]

Tuskin se uusikaan on yhtään parempi ajettavuudeltaan, ja silti jengiin uppoaa kuin häkä... Vanhassa ainakin minua viehättää valmistustapa, joka sinänsä on aika harvinainen polkupyörämaailmassa.

pekoni
Käyttäjän pekoni kuva

[quote author=puuha link=topic=28550.msg168888#msg168888 date=1261161385]
Ei ole se muurame massiivipuuta. Puuta se tietysti on, pientä lastua liimassa, eli lastulevyä ja viilu/mellu/maali  päällä. Joskin lastulevyissä on eroa.  Mutta tämä keskustelu on kumminkin väärässä paikassa. Puutöistä kiinnostuneille on omat sivustot.

Ironia on vaikea laji.

MrKnowItAll

[quote author=tigru link=topic=28550.msg168911#msg168911 date=1261171435] jyrkää ylämäkeä noustessa kaipaa vaihteita joita jopossa ei ole!

Kyllä minulla oli aikonaan teinipoikana Jopo jossa oli kaksi vaihdetta, toimi polkaisemalla hieman taaksepäin. Ei Tigru ole ihan ajan tasalla näissä Jopoasioissa.

Jos jonkun maksama ylihinta Joposta on kauheeta, niin mitäs sitten on ihmiskauppa, sisällissotajulmuudet, kotiväkivalta, ihmisoikeuksien polkeminen, sadistinen kidutus huvin vuoksi, pedofiilikaappaukset jne? Loppuuko adjektiivit?

jumala

mul oli chopper jopo 2vaihdetta. sit joku vitun ryssä potki takavanteen paskaks kun jätin yöks koulun pihaan

very heavy

se on täysin sidoksissa niihin et vain ymmärrä

MrKnowItAll

[quote author=tigru link=topic=28550.msg169052#msg169052 date=1261333225]

Biggrin No hyvä että oli mutta taisi olla silloin eri valuutta.Mutta miten hemmetissä jopon HINTA liityy sotiin tai kotiväkivaltaan ja ihmisoikeuksien polkemiseen.Jos äly ei riitä otsikon lukemiseen niin vaikeneminen on kultaa sanotaan!
Quote:

Mitenkäs valuutta tähän liittyy? Kyllä euroillakin saa vaihdepyöriä, ei pelkästään markoilla.

Jos sinusta jo vanhata Joposta pyydetty hinta on KAUHEETA, niin mitä adjektiiveja sinulla on enää varalla mainitsemiini epäkohtiin?