1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Anonyymi
2500e täysjoustoon.

Olisin aikeissa hankkia tollaisen täysijousitetun maastopyörän noin 2500e hinta luokkaan. Olen itse katellut trek liquid 30 pyörää. Sen saa saksasta kuluineen n. 2700 euroon. Onko kenelläkään kokemusta nuista liquid malliston pyöristä. Laittakaa myös muita hyviä vaihtoehtoja mitä saa sillä n. 2500 eurolla.

Anonyymi

Tuli sit vahingossa 2 samanlaista juttua laitettua, mutta vastailkaa vain tähän.

Mika K

Riippu aika paljon siitä minkälaista ajoa olet ajatellut fillarilla harrastaa. Paljon valmiita samasta aiheesta olevia kekusteluita löytyy www.fillari-lehti.fi -> keskustelu..

Läskikymppi Freeride Team

Anonyymi

anteeksi mutta olet tainnut katsoa mallin väärin.tai jos et ole viitsitkö kertoa mistä meinaat pyöräsi hankkia.(liike saksassa). nimittäin 30 maksaa jo yli 3000e jenkeissä ja siinä ei ole vielä veroa eikä suojatullia päällä.itse katsoisin kuitenkin 2004 mallin kona king kikapua.xt osat ja foxin joustot, ja hinta on suomen kauppaveljillä 2799 e josta voi varmasti tinkiä jos käteiskauppaa käyt.

Schimanski

Jos haluat enemmän vastauksia - ja haluat foorumin mikä pyörii juuri näiden pyörien ympärillä niin naputtele www.ridefree.org. Eiköhän sieltä vastauksia satele.

MATRUUSI

Tai jos olet XC-kiikkua hankkimassa ja ainoastaan puunkierto kiinnostaa niin anputtele

www.fillari-lehti.fi ja sieltä keskustelu

Isojen poikien 4H kerho

Anonyymi

Mä tilasin toissaviikolla pyörähuolto.com:n kautta Saksasta No Saint Demian xt:n, keulana rokkarin psylo sl. Vielä en oo kyseistä runkoa päässyt kokeilemaan, muut osat enimmäkseen tuttuja ja hyviksi havaittuja. Runko vaikuttaa asialliselta ja hinta-laatu-suhde on mielestäni melkosen hyvä kyseisessä fillarissa. Myös No Saintin ST, jota näkee jo Suomessakin, vaikuttaa aika helmeltä. Jos haluat, voin laittaa tänne kommentteja tosta Demianista kun lähipäivinä sen saan. Käy tsekkaamassa www.nosaint.com, sieltä "räder" ja sitten "fully" niin saattaapi löytyä jotain mielenkiintoisia.

Jos haluat tarkempaa tietoa, kannattaa varmaankin kysyä Okkalta, yhteystiedot löytyy www.pyörähuolto.com

Anonyymi

Anonymous wrote:
anteeksi mutta olet tainnut katsoa mallin väärin.tai jos et ole viitsitkö kertoa mistä meinaat pyöräsi hankkia.(liike saksassa). nimittäin 30 maksaa jo yli 3000e jenkeissä ja siinä ei ole vielä veroa eikä suojatullia päällä.itse katsoisin kuitenkin 2004 mallin kona king kikapua.xt osat ja foxin joustot, ja hinta on suomen kauppaveljillä 2799 e josta voi varmasti tinkiä jos käteiskauppaa käyt.

2799e?

Etin googlen kautta liikkeita ja oli tuo 30 monessa alle 3000e

Hauki

Suosittelisin Specializedin Enduroa. Tavis Enduro menee justiinsa tuohon 2500 euroon ja siinä on varmasti pyörää riittävästi kovallekin ajajalle. Kestää ihan kohtuudella kaikenlaista rymyytystä (ei mitään hirveää droppailua kuitenkaan) ja painokin on kohdallaan kun kyseessä on kuitenkin 100mm joustava fr-henkinen mankeli. Itse ainakin olen ollut enemmän kuin tyytyväinen.

ET

Eiks se spessun enska o enemmän xc-kurjistelua kuin maastopyöräilyä?

vesi on pilaantunutta puuteria, kuten Sepi sanoo

Anonyymi

Tjaah. No jos maastopyöräilyllä käsittää sitä eri korkeuksilta putoamista niin sitten ei enskaa kannata ostaa. Tipahteluun ja kaupungilla edustamiseen löytyy varmasti jähympiäkin pyöriä. Sekalaiseen retuuttamiseen ja maastossa etenemiseen tuo sopii minusta ainakin oikein hyvin. Kun keulana on vaikka Psylo tai vastaava +110mm joustava niin kyllä sillä jo melkoisessa juurakossa möyryää. Ja mikä parasta, sillä jaksaa (kuskista vähän riippuen tietenkin) mennä myös ylämäet muutenkin kuin auton kyydissä. Varmasti muitakin hyviä ja ehkä joidenkin mielestä parempiakin on tarjolla, tuota ainakin itse uskallan suositella kun semmoisella olen nyt pari kesää ajanut.

ET

tätä tää tarkotti, parissa vuodessa kuviot o kehittyny 8) :lol: :arrow: :shock: Sad :!: :oops:

vesi on pilaantunutta puuteria, kuten Sepi sanoo

Hauki

Jeh, nyt näemmä hyväksyi kirjautumisenikin... Eli, minusta tuo Liquid ei kovin heavy fillari ole joten oletan ketjun aloittajan hakevan poljettavaa eikä maasturilla hinattavaa pyörää. Esim GT:n halvemman pään i-Drivet voisi kanssa olla harkinnan arvoisia laitteita. Samoin Konan Kikapu Deluxe. Orangen Sub5 voisi olla kanssa harkinnan arvoinen. Mitähän muita vielä? Hmm. Scottin G-Zerot, Sunnin Neurot, onhan noita. Käy koeajamassa mahdollisuuksien mukaan niin kyllä se sopiva löytyy.

FBA

Asiassa tosissaan auttais jos tietää millasta ajelua aikoo harrastaa. Mutta jos tyyliin Liquidia hamuaa eli kevyttä free / enduro fillaria, niin kannattaa tsekkaa UK:sta Evanscyclesiltä siellä on varsin edukkaita fillareita, esim Liquid 20 tais saada johonkin 1700€ halvimmillaan

Ride like a hamster

J-P

Jos olet ajatellut ostaa tuon hintaluokan pyörää niin vilkaise myyntipuolelle ja katso DUDU:n kuvat. Multa löytyis ylimääräinen. Pyörä on kuin uusi... TACK!

Valtteri

Jos et oo vielä ostanu pyörää nii kannattaa katella Konan Dawg sarjaa. Tolla 2500 eurolla sais jo Dawg Dee-Luxin.

http://www.konaworld.com -> 2004 bikes -> Dawg Dee-Lux