1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
marita

Tunnustaudun yksin liikkujaksi, JOS kukaan kaveri ei lähde mukaan. Eli vuosittaista vaellusreissuani ei estä matkaseuran puuttuminen. Olen vielä "aloittelija", eli olen kulkenut vasta merkatuilla poluilla, ja yhden reissun yksinäni. Saa nähdä miten ensi kesänä käy, ajatuksena on siirtyä ainakin poluilta pois.
Mitä tuohon erotiikkaan tulee, niin mukava juttuseura iltanuotiolla kelpaa, muu ei kiinnosta. Tämä "normaalielämä" on niin seksillä kyllästettyä, että on mukavaa olla jossain ihan "muina miehinä", saman henkisten ihmisten seurasta nauttien, ilman taka-ajatuksia, ilman että joka paikassa supistaan heti mahdollisista suhteista tms.

Eräseikkailija

Maritan ajatuksissa oli mietittävää...Romantiikkaa, erotiikkaa, juttuseuraa...Ajatusten vaihtoa samanhenkisten ihmisen kanssa. Joskin tämähän oli tälläinen ajatusleikki...Jokainen tapaus on omanlaisensa...Jokaisella oma elämäntilanteensa...Ajatus vain houkuttaa...Mutta ehkä enemmän romanttisella puolella (Ritarirohkeavahva) kuin
eroottisella puolella...toisaalta, niinkuin alussa sepustin, meillä miehillä se taitaa olla sama asia... :?
No...ylipäätään olisi kiva tavata yksinäisiä naispuolisia kulkijoita ja jutella erätulilla - Ilman taka ajatuksia...Toivottavasti törmäillään...punainen neilikka kaikille vaan rinkkaan...(shokkotreffien tuntomerkki...)

Marjut

Yksin miekii vaellan, enimmäkseen. Mikähän siinä on, että ne harvat miehet, joita olen reissuillani tavannut, kulkevat porukoissa.  Tai sitten niitä ei kulje ollenkaan. Mennäänköhän me ihan eri polkuja, naiset ja miehet  :shock:

PikkuAasi U

vaatii aika paljon rohkeutta kulkea yksin.. siks voi olla että miehet ei uskalla. Wink

voimaa ja määrätietoisuutta. periksiantamatonta luonnetta! pelottomuutta öisen erämaan kauhujen edessä! 

käärmeitä ja muurahaisia! hyttysiä! susia ja kaniineita! HIIRIÄ!

Anonyymi

[quote author=Marjut link=topic=13936.msg93250#msg93250 date=1146200169]
Yksin miekii vaellan, enimmäkseen. Mikähän siinä on, että ne harvat miehet, joita olen reissuillani tavannut, kulkevat porukoissa.  Tai sitten niitä ei kulje ollenkaan. Mennäänköhän me ihan eri polkuja, naiset ja miehet  :shock:

Tai sitten vastakkaisiin suuntiin. Pitäsi kai jokainen vastaantuleva femiini pysäyttää ja kysästä, että: -  milläs mielellä sitä neito on liikkeellä  ja onko tarvetta minkäänlaisen miehiseen apuun...

joo, ei vaiteskaan...
- Päevee! -siihen se supistuu meikäläisenkin kontaktin otto  :lol:

Marjut

Se punainen neilikka vaikuttaa ihan hyvältä idealta. Siitä heti näkisi, että vastaantallustelijalle voi ehdotella...  Biggrin

Lefa
Käyttäjän Lefa kuva

[quote author=Marjut link=topic=13936.msg93293#msg93293 date=1146237533]
Se punainen neilikka vaikuttaa ihan hyvältä idealta. Siitä heti näkisi, että vastaantallustelijalle voi ehdotella...  Biggrin

Neilikka, höh. Mistä otat neilikan erämaassa?

Vaan onhan siellä muitakin suurinpiirtein punasia kukkia. Rentunruusu tai kanervankukka esimerkiksi. Sellanen vaan kiinni rinkan yläkaareen.

Rosnanretuuttajat jäävät nyt ihan ilman tätäkin viestintämahdollisuutta. Sori vaan.  8)

Anonyymi

[quote author=aslak link=topic=13936.msg93271#msg93271 date=1146218423]
En käske enkä kehota tekemään näin mutta ei tarvi sanoo ees sitä "päevee" kun otat
tuolta
vinkkiä ja teetät "käyntikortteja"

Joo siinäpä sanat suuhuni:

Suo anteeksi......
Mutta olen luonteeltani sangen ujo ja hiljainen.…Olisiko mitään mahdollisuutta saada ryömiä tänä yönä samaan telttaan kanssasi.

P.S.  - Ei sinun tarvitse sanoa kyllä,
HYMYILET VAIN . . . . . . .

Kiittäen E_P :lol:

bluegold

[quote author=marita link=topic=13936.msg93240#msg93240 date=1146164388]
Tunnustaudun yksin liikkujaksi, JOS kukaan kaveri ei lähde mukaan. Eli vuosittaista vaellusreissuani ei estä matkaseuran puuttuminen. Olen vielä "aloittelija", eli olen kulkenut vasta merkatuilla poluilla, ja yhden reissun yksinäni. Saa nähdä miten ensi kesänä käy, ajatuksena on siirtyä ainakin poluilta pois.
Mitä tuohon erotiikkaan tulee, niin mukava juttuseura iltanuotiolla kelpaa, muu ei kiinnosta. Tämä "normaalielämä" on niin seksillä kyllästettyä, että on mukavaa olla jossain ihan "muina miehinä", saman henkisten ihmisten seurasta nauttien, ilman taka-ajatuksia, ilman että joka paikassa supistaan heti mahdollisista suhteista tms.

Täsmälleen näin! Alunperin minäkin läksin yksin liikkeelle siksi, että passelia seuraa samaan aikaan ei sattunut olemaan. Sitten vain opinkin nauttimaan eniten yksin liikkumisesta. Ehdottomasti upeinta olla yksin keskellä luontoa, plus vapaana päättämään jokaisesta askeleestaan itse. Ja siinä vaiheessa kun uskaltautui polkujen ulkopuolelle, tunne kohosi vielä potenssiin jotain. Ja samaa mieltä - kaikenmaailman erotiikka- ja ihmissuhdevirityksistä saa siviilissä tarpeekseen, ei niitä kaipaa erämaahan. Kiva on silti joskus tuvilla turista ihmisten kanssa. Jospas meitä yksinliikkuvia, sekä miehiä että naisia, näkee siksi niin vähän, että aika paljon kipittelemme omia teitämme... Biggrin Biggrin Biggrin

an55

[quote author=Marjut link=topic=13936.msg93250#msg93250 date=1146200169]

Omakohtaisesti koen asian näin:
Yksin miekii vaellan, enimmäkseen. Mikähän siinä on, että ne harvat naiset, joita olen reissuillani tavannut, kulkevat porukoissa.  Tai sitten niitä ei kulje ollenkaan. Mennäänköhän me ihan eri polkuja, naiset ja miehet  Biggrin