1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Anonyymi

Ei enempää voi mies elämältään pyytää, kuin sielunkumppanin.

Lauri

Quote:

Que?

Tylsä elämä?

www.patagonia.fi - Helmikuu 2007

Karoliini

[quote author=karskinen link=topic=16821.msg112059#msg112059 date=1168883602]

Totta. Nuorena haaveilin tytöstä, joka kulkisi kanssani retkillä. Kävikin niin, että luulin sellaisen löytäneeni. Mutta hänpä sanoikin, "meillä on aina miehet lähteneet kairaan ja palanneet, jos on palanneet." ( suomennettu teksti)
Joten yksin olen saanut enimmäksen lähteä. Mut' enivei: Ihmisen koti ei ole siellä, minne hän kaipaa, vaan siellä missä häntä kaivataan...

Anonyymi

[quote author=Lauri link=topic=16821.msg112060#msg112060 date=1168883999]

Quote:

Que?

Tylsä elämä?

1. Elämä ei ole koskaan tylsää,
2. mutta jos joskus siltä tuntuu, sovelletaan sääntöä #1

tällä hetkellä liike on 1->2->1->2... kun olen reissussa, niin silmässä on #1

kgb

Tulipa tuossa pari asiaa mieleen. Turhaa on se mitä ei tarvi. No oli tuo hirvikivääri mukana Huippuvuorilla toissa kesänä. Onneks ei tarvinnu. Ei ois huvittanu ampua sitä jääkarhua. eli oikeastaan ei tarvittu sitä, mutta mukana piti kantaa. Toiseks tosta makkaratikusta: en semmosta koskaan ottais vaellukselle mukaan, mutta hirvimetällä se kyllä kulkee mukana. Ei tosiaan tarvi joka kerta veistellä uutta tikkua. Se on nimittäin lähes pyhä toimitus se makkaran paisto tulilla, kun ollaan hirvimetällä.

5480

[quote author=karskinen link=topic=16821.msg112042#msg112042 date=1168880575]
Retkityyny ei ole hölmö varuste, jos sitä uinuessaan käyttää tyynynä. Minä en ole vielä vuosienkaan yrittämisen jälkeen saanut tehtyä mukavaa nyyttiä vaatteista pään alle.

Retkityynyn (ehdotettu hölmöksi varusteeksi) voi korvata tyynyliinalla, jonka sisään voi survoa fleeceä ja muuta. Esim. Therm-A-Restin oma tyynyliina painaa 65 grammaa.

http://www.thermarest.com/product_detail.aspx?pID=96&cID=4

MK

[quote author=Karoliini link=topic=16821.msg112036#msg112036 date=1168876075]

Quote:

ni porukan vanhimmasta päästä oleva murahti että :perskeles pojaat jos tämmöne kolomenkytähengen porukka alakhaa repimmään nuita risuja tuosta mettärreunasta ni jopa tuloo rumaa jäläkhee notta ja p@#¤kele!
oli se osittain oikeessakin...
Quote:

Söpöä. Hirviporukka säälii muutama lepäntainta, mutta hirvien sääliminen ei ole ajatusmaailmassa lainkaan :lol:

niimpä, sehän sen tilanteen huvittavaks tekikin kun äijä joka murahti oli kyllä tasan päinvastasen olonen kun mielipiteensä...joo oli aika rujoo touhua muuten se metsästely, liittyi opiskeluun ja siksi mukana....

Sepe

[quote author=5480 link=topic=16821.msg112097#msg112097 date=1168929141]
[quote author=karskinen link=topic=16821.msg112042#msg112042 date=1168880575]
Retkityyny ei ole hölmö varuste, jos sitä uinuessaan käyttää tyynynä. Minä en ole vielä vuosienkaan yrittämisen jälkeen saanut tehtyä mukavaa nyyttiä vaatteista pään alle.

Retkityynyn (ehdotettu hölmöksi varusteeksi) voi korvata tyynyliinalla, jonka sisään voi survoa fleeceä ja muuta. Esim. Therm-A-Restin oma tyynyliina painaa 65 grammaa.
http://www.thermarest.com/product_detail.aspx?pID=96&cID=4

Miksiköhän tyynyliina ei ole hölmö varuste, jos retkityyny on? Itse en ainakaan tarvitse tyynyliinaa tuohon väliin. Ja jos tuo tyynyliina pitää olla, niin ilmeisesti kotoa vaatekaapista löytyvä tyynyvaaru ei kelpaa, koska se ei ole vartavasten retkeilyyn tarkoitettu (ylihinnoiteltu marginaalituote)?
Kätevän (?) retkityynyt saa muuten hanapakatuista viineistä. Ensin täytyy sisältö poistaa, esimerkiksi sivistyneesti sisäisesti nauttien. Kun pakkaus on tyhjä pussiin voi puhaltaa ilmaa sopivasti

Itse ehdotan turhimman retkivarusteen kisaan
-Ortliebin WC-paperi pussukka
-retkisuihku

Esim. Globetrotterin kuvastosta löytyy runsaasti myös muita "retkivarusteita", jotka aina vaan jaksavat ihmetyttää.