1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Anonyymi

Mutta jos olet vaeltaja niin tunnet sen sielussasi....jos et niin et ole

Vagabond

Mites sen määrittelet? Riittääkö että on puolet skandinaavian pohjoiskalotin kartoista ja niitä kaiholla lueskelee milloin missäkin tilanteessa?

Nimimerkki: Reittisuunnitelimia seuraavaksi 10v, kun työt haittaa harrastusta. Ei kerkiä kuin yhden kaks niistä toteuttaan vuodessa.

PS. Vaimo valittaa kun niitä (karttoja) aina välillä kertyy pino paskahuusiin lukemiseksi siihen Kojon vaellusoppaan viereen. Wink

Karoliini

[quote author=Varg44 link=topic=18720.msg128653#msg128653 date=1190301789]
Mutta jos olet vaeltaja niin tunnet sen sielussasi....jos et niin et ole

Aina olen halunnut tietää: mitä seuraavan mäen takana on?
Mistä olen tullut ja minne polkuni päättyy?
Kenenkä geenejä kannan ja kenenkä geeneihin omani liittyvät, jatkaaksen sukupolvien ketjua, vaellusta.

Vielä en tiedä, mitä seurava mäen takana on?
Jo tiedän, kenekä geenejä kannan. Keiden geenejä kannan. Tiedän esivanhempiani yli 300 kpl, yli 15 sukupolven takaa. Tiedän kantavani kulkijoiden geenejä.
Tiedän kenenkä geeneihin omani olen liittänyt. - Paimetolaisen geeneihin.
- Tiedän, että lapseni omaavat levottomat jalat. Ovat perineet Vaeltajien jalat 8)

pala

Vau!

Karoliinin teksti hyppäs pikkaisen yli yhdyssanavirhekirjoittelun!

pala

Profiili

Grammanviilauksessaviilataanvälitkin.

japi2

[quote author=Poimuri link=topic=18720.msg128632#msg128632 date=1190291418]
Grammareita lienee kolmea päätyyppiä

2. Vanhat jermut, joiden repusta löytyy vain minimimäärä usein jeesusteipillä korjattua/paranneltua varustetta. Luonnontuntemus- ja hyödyntämistaidot usein huippuluokkaa, samoin he tekevät tulet missä olosuhteissa hyvänsä. Siis varusteiden niukkuus on korvattu taitojen määrällä. Eivät yövy juuri koskaan tuvissa, vaan kuusen perseessä. Varusteet voivat olla erittäin laadukkaita jos niikseen tulee.

Kyllähän tulet tekee missä vaan jos tarve niin vaatii, eiks vaan? Kysymys: kuinka moni on valmis yöpymään taivas alla, tai kuusen alla, vaikka käytössä olisi muita yöpymispaikkoja??

born to be wild paitsi himassa

Tura

[quote author=japi2 link=topic=18720.msg128729#msg128729 date=1190395804]
[quote author=Poimuri link=topic=18720.msg128632#msg128632 date=1190291418]
Kysymys: kuinka moni on valmis yöpymään taivas alla, tai kuusen alla, vaikka käytössä olisi muita yöpymispaikkoja??

Olen valmis ja olen yöpynytkin.

Sivut