1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Jipsu

No niin... Testi on tehty. Tulokseksi tuli 88,7 pojoa. Hehtaareissa tulos oli 0,9 ja maapalloina 0,4.

Rush

Testistähän kyllä voi olla montaa mieltä... Eipä siitä liian suuria johtopäätöksiä voine vetää 3 päivän perusteella, mutta ehkäpä se jotain osviittaa antaa.
Jos ei muuta, niin voihan sillä ainakin joko hyvän tai huonon omatunnon saada, hieman tuloksesta riippuen. 8)
Niin ja oma tulos... 78,4 pistettä/0,8 ha/0,4 maapalloa. Siltikään en kyllä koe toimivani mitenkään erityisen ekologisesti; paljon enempikin voisi tehdä/jättää tekemättä.

Karoliini

No, nyt se laskuri on poistettu verkosta.
- Ihmiset ahdistui liikaa, liikaa itsareita ja hylättyjä siittiöitä... :lol:

Jipsu

Kyllä se siellä on. Yritit kenties väärää linkkiä...

http://www2.turkuamk.fi/keke/ekofeet2/index.php?page=laskuri

Karoliini

[quote author=Jipsu link=topic=19823.msg133571#msg133571 date=1195753859]
Kyllä se siellä on. Yritit kenties väärää linkkiä...

http://www2.turkuamk.fi/keke/ekofeet2/index.php?page=laskuri

niinpä. viärä sivu.

ja tuloshan oli 78.9 ha 0.8 ja 0.4 ja 0.4.   8)

Mut ihan persiistä muuten koko laskuri. Pesetkö hampaat juoksevan veden alla?  mut mites tiskaat? .. ei kiinnostakaan..

ranger
Käyttäjän ranger kuva

Ku tekee tuon testin näin aamusta niin tälle päivällehän ei tule juuri mitään merkintöjä. En o syöny mitään, en käyny suihkussa tai saunassa etc. Mitä tulee ekologisuuteen niin luulen eläväni kohtalaisen ekologisesti mutta en toisaalta jätä tekemättä mitään ympäristön vuoksi. Ajan autolla silloin ku on tarve, en ota ketään kyytiin jos ei ole pakko. Nousen hihtohissillä ylös tunturiin jos semmoinen on käytössä. Itsekäs tai mitä mutta minä elän tällä pallolla aikani pitkälti omilla ehdoillani, jotka olen sopeuttanut ympäröivän yhteiskunnan normeihin ja ku minua ei enää ole, se ei minua haittaa.

En lukenut tätä ketjua, jos kirjoitukseni ei sisällä mitään mistä täällä on muutoin keskusteltu, vetäkää herne nenään jos siltä tuntuu, muutoin pahoittelut offtopicista.

"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul"

Heh heh, kaikkia sitä

"Kumparelasku on [kuin] elämä pienoiskoossa"

Poimuri

Japi, japi japi? Japi japi japi, japi japi japi jappiii Biggrin

Life is shit, and then you die.

japi2

[quote author=Poimuri link=topic=19823.msg133704#msg133704 date=1195847500]
Japi, japi japi? Japi japi japi, japi japi japi jappiii Biggrin

Noh mitä miehellä mielessä, muuta ku pillu???

born to be wild paitsi himassa

Sivut