1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Anonyymi
Ärsyttävimmät rakka persoonat

Kerro mielestäsi ärsyttävimmät nettipersoonat, besserwisserit tai muuten vaan ääliöt.

Kahden kärki on:

1. Peter Tosh

2. Näveri

Anonyymi

Peter Toshille toinen ääni. Besserwissereiden kuningas, aina oikeassa oleva peruskoulun dropout.

Anonyymi

http://www.testimaa.com/amis/result.asp :oops: Wink :lol: :o Sad Smile Biggrin :shock: :x :evil: :twisted: :roll: Wink :arrow: :idea: :?: :!: :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o Blum 3 Blum 3 Blum 3

[img][/img][url]
      Quote:
      :twisted: :twisted: :oops: :oops: :oops: :oops:
      [/url]

[/]
Anonyymi

Kalle

Anonyymi

Goran Klak tietysti

Anonyymi

Kyllä toi Peter Tosh on taas nostanut päätään siihen malliin, että sen huumehöyryiset kommentit nostavat hänet kärkisijalle.

Peter on kenties ainoa rakka henkilö, joka pystyy pitämään yhtäaikaa ykkös ja kakkossijaa typeryyskilpailussa.

Kaiken alan asiantuntevuudessa Peter Tosh on yhden miehen kultamitallijoukkue.

Miten mies, jonka toinenkäsi pitää hassispiippua huulilla ja toinen käsi on munissa, pystyykään kirjoittamaan.

Jutut on niin typeriä ja irti todellisuudesta, että epäilen Peterin äidin niitä runoilevan näppiksen takana. Se selittää typeryyden ja naismaisuuden.

Anonyymi

Peter Tosh on väärinymmärrettyjen martyyrien ykkönen. Tässäkin ketjussa joku urpo jo yhdisti Petriä ja hasispiippua vaikka Peter ei hasisroskaan koskisi pitkällä tikullakaan.

Kun Peteristä aika jättää niin tapahtuu sama kuin muidenkin martyyrien kohdalla, eli tulee uusi uskonto Toshismi. Toshismissa ollaan aika kaikista asioista toshissaan. Jos Peter ei olisi aina niin toshissaan niin hän olisi Rakan paras asiantuntija.

johanneskastaja

Miksi tätäkin pitää äänestää?

Aloittaja-sikaa on ilmeisesti suunnattomasti ärsyttänyt nämä kaksi persoonaa, toinen kärkkäiden mielipiteiden ja toinen vissiin vain sen vuoksi että kertoo oikeita kokemuksiaan täällä. Ilmeisesti. :roll:

Peter Toshin isoveli

No mikäs siinä mun pikkuveljessä nyt niin vituttaa? Eihän niitä viestejä ole pakko lukea jos sanoma on niin vaikea ottaa vastaan.

Mun mielestä niissä viesteissä on ollut poikkeuksetta aina looginen linja.

You'll never walk alone!

Anonyymi

Minä olen siis aivan käsittämättömän ärsyttävä tyyppi, tänä aamunakin jouduin jo kerran riitaan itseni kanssa, hyvä ettei mennyt tappeluksi.

Omat mielipiteeni suorastaan raivostuttavat minua. Kun luen kirjoituksiani en voi kuin kuin hämmästellä että kuka idiootti kehtaa tällaisia kirjoitella.

Tosi ärsyttävää.

Mama

Ärsyttävin tyyppi mielestäni Rakassa on se, joka kirjoittaa satunnaisella nimimerkillä, eli ei seiso sanojensa takana kun sanoja ei voi arvioida nimimerkin 'brändillä', ei perustele näkemyksiään tai perustelee muiden mielipiteet vääriksi sellaisilla keskusteluun kuulumattomilla argumenteilla kuin 'ei se mitään tiedä kun on jatkuvasti huumehöyryissä/näveri'.

Eli jos vaatii asiallista keskustelua, on ihan hyvä aloittaa itsestään. Klak on toistaiseksi pysytellyt sonta-osastolla, mikä on minusta ihan ok. Ja koska hänellä on rekisteröity nimimerkki, niin tiedän varmemmin, että kyseessä on aina sama henkilö ja voin sivuuttaa nuo onnettomat provoyritykset kirjoittaa hänen nimissään. Samalla voin muodostaa paremman mielikuvan siitä onko Klak tosissaan vai ei, jolloin keskustelu voi jatkua ( tai ei ) aivan toisella tasolla.

Ts. tyhmä saa olla kunhan perustelee sanomansa ja pysyy sanojensa takana. ( Eikä tyhmyyden määritelmä ole se että on eri mielipiteet ).

prkl, tässähän on tulossa vanhaksi, kun kirjoittaa ihan asiallisia kommentteja..

Anonyymi

Kuten nimimerkki Lukutaidotttomat totesi, on tämän palstan lukijoissa aika paljon luettua tekstiä huonosti ymmärtäviä ajatukset sekoittavia henkilöitä.

Mielestäni nimimerkki Peter Tosh kirjoittaa loogisesti.

Ja mitä ärsyttäviin persooniin tlee, niin eniten minua ärsyttää he, jotka eivät osaa löytää näppäimistöstään skandinaavisten kirjainten (Å Ä Ö) pisteitä.

fridolf

Kaikilla ei välttämättä ole mahdollisuutta käyttää skandinäppista, hyvänä esimerkkinä ulkomaailman asukit. Joten paras vaan tottua

Anonyymi

Only two things are infinite,the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.

-Albert Einstein-

Anonyymi

Albert Einsteinille ääni.