1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
sebastian

HHeeee

Sedällä on siis aihetta olla ylpeä jostain... OLET KÄYNYT INTIN!!!!

Hývä setä.. tykkimiehen valmiudet tekevät sinusta välittömästi yhteiskuntamme tukipilariksi luettavan yli-ihmisen.

Et tiedäkkään miten paljon paremmin aloin nukkua pientä paskaista totaalin untani sen jälkeen kun tajusin kenen huomassa turvallisuuteni on....

Onnea valitsemallasi tiellä.. koita olla masennuksissasi vetämättä itseäsi jojoon ennenkuin seuraavat pelastavat kertaukset tulee..

Summa summarum

Kyrpäsi johtakoon kunniakkaat soturimme voitosta voittoon!!!

taistelu itsessään on elämäsi arvoinen..<br />jos se on omasi

setä

no byhyy, viherpiipero kiusaa minua :cry: itseasiassa en ole intissä käynyt, mutta mielelläni sinne menen ja ajattelin myös jäädä alalle, älä huoli, minä suojelen sinua ja sinun kannabiskätköäsi hyökkääjiltä, vaikka sitten diana ilmakiväärillä.

setä on nyt iloinen

sebastian

hyvä..

setä voi sitten puolenvuoden höntsyilyn jälkeen asettua mun portaille istumaan diana kädessään ja puukko hampaissaan (mulla on sveitsin linkkari) Mä voin ostaa sulle mp-myymälästä peltipaidan ja reisarit ettei tule paha olo...

setä

sebastian wrote:
hyvä..

setä voi sitten puolenvuoden höntsyilyn jälkeen asettua mun portaille istumaan diana kädessään ja puukko hampaissaan (mulla on sveitsin linkkari) Mä voin ostaa sulle mp-myymälästä peltipaidan ja reisarit ettei tule paha olo...

JOO! ja kesätyörahoillani palkkaan sandlinen vielä auttamaan niin hyvä tulee ja sitten kun T-80 uhkaa portaitasi niin tungen sen kaikki periskoopit täyteen purukumia ja kaappaan sen, semmoinen isänmaan tukipilari minä olen

setä on nyt iloinen

setä

20 000 000!!!!!!!!!!!!!!!! jeesus sentään, mitä te palkkasotilaat oikein saatte tunnilta? tililläni on kumminkin vajaat 700euroa, joten sebastianin portaiden puolustus on heikoissa kantimissa :shock: . juokseeko palkka teillä vaikka seisoisitte vain paikallanne vai onko se senmukaan kuika paha paikka on kyseessä?

setä on nyt iloinen

sebastian

setä wrote:
20 000 000!!!!!!!!!!!!!!!! jeesus sentään, mitä te palkkasotilaat oikein saatte tunnilta? tililläni on kumminkin vajaat 700euroa, joten sebastianin portaiden puolustus on heikoissa kantimissa :shock: . juokseeko palkka teillä vaikka seisoisitte vain paikallanne vai onko se senmukaan kuika paha paikka on kyseessä?

Buaah... no älä kaunis poika huoli.. et ollut sörkassakaan vartioimassa mua.. ja elossa olen vieläkin.. eikä edes kukaan elämäänsä kyllästynyt alamaailman palkkasoturi päässyt b-rappuun..

setä

sikälimikäli olen ymmärtänyt niin siellä 95% ajasta menee tyhjänpäiväiseen vekslaamiseen ja koulutus on mitä sattuu mutta tuleepahan lisää sisältöä elämään, ja hankin sitä muualta lisää jos siitä saa 20 000euroa viikossa

setä on nyt iloinen

setä

hyvä, nyt emme enään vihaa toisiamme, nyt voidaan saada järkevää keskustelua aikaan Smile

setä on nyt iloinen

sebastian

.....

Niin, sörkkaan jouduin koska katson vallitsevan järjestelmän ja yhteiskunnan olevan itsessään kykenemätön antamaan minulle, lähimmäisilleni ja muulle ihmiskunnalle inhimillistä kohtelua. SAATI niitä perusasioita jonka nojalla se voi ja sen täytyy edellyttää yksilöltä panosta yhteisönsä eteen...

Kapitalismi niinkuin kommunismikin ovat sinällään on kovin kauniita ajatuksia, mutta yhteiskunta järjestelminä molemmat ovat paradokseja, niinkuin jokainen muukin hallitsemaan pyrkivä l. ihmisluonnon mukainen valtajärjestelmä.

Utopioita on joka lähtöön, niin minullakin, mutta herätköön ken tahtoo ja taistelkoon taistelunsa tässä maailmassa..

summa summarum..

Kiusa se on pienikin kiusa :twisted:

setä

usoteks työ jotta kohta kaatuu miestä?

setä on nyt iloinen

Anonyymi

Eikös Gor :shock: anille riittäny hommia Irakissa?

setä

miettikääs jos saadaan baktatiin oikein stalingrad-2 :twisted:

setä on nyt iloinen

Anonyymi

Pääasia on se, että Saddamin kaltaiset kamelinpaskalta tuoksahtavat mehmetit saadaan siivottua tältä planeetalta. Ei tule ikävä. Vaikka USA (tottakai) ajaa ennen kaikkea omaa etuaan, tulee siinä sivussa aina välillä myös positiivisia sivutuotteita.

Seuraavaksi sitten P-Korean pellet. Kansa tottelee johtajiaan pelosta (kuten Irakissakin) joten ihanteellisin ratkaisukeino olisi ehkäisevä tehoisku johtoportaaseen. Näin vältettäneen ikävät kansan nousut ja uudet diktatuurit.

Saatana.

Anonyymi

Keskity sinä runkku vaan omiin sairaisiin kuvitelmiisi ja jätä ihmiset rauhaan. Kaveri joka syytää tuollaista paskaa on todellista pohjasakkaa.

Anonyymi

http://www.cnn.com/2003/WORLD/meast/03/18/sprj.irq.france.chemicals/index.html

Heh. On Saddamista kiinni näemmekö mahdollisesti legioonan taas kerran Persianlahdella, tositoimissa.

Anonyymi

Sähän göran sanoit, että ihmiset ovat vaan eläimiä. Joten mitä vittua sä rupeet jostain plaanetan hyvästä saarnaa? Eihän täällä kaikilla pidä mukavaa olla, survival of the fittest kato. Totta, Saddam on paska jätkä, so wat? Ei kiinnosta niin kauan kun ei koske minua, eikös se näin maailmassa mene? Ei jenkit tätä hommaa silkasta hyväntekeväisyydestä tee, oma etu siinä painaa. Mistä vitusta sä tiedät, jos sisimmillään Pohjois-Korealaiset ovat vitun tyytyväistä jengiä? Mutta mihis vedetään raja tässä oman edun tavoittelussa. Voidaan suoraan päätellä, että vähemmän ihmishenkiä kuolee ilman sotia, se on fakta. Jos homman vaan annettaisiin olla ja edettäisiin diplomatian keinoin, säästäisi se aivan varmasti ihmishenkiä. Aivan varmasti. Mutta ei, siitä tässä ei ole kyse. Vaan siitä, että meille saadaan turvattua kaikki vitun gizmot ja vehkeet, ettei kukaan niiden saatavuutta/käytettävyyttä uhkaa, että Fordiin saa tungettua halpaa bensaa, kaikki mihin ollaan totuttu. Mitä sä oot mieltä pommituksissa kuolevista VIATTOMISTA pikkulapsista? Eikö heillä ole mitään oikeutta elämään suuremman hyvän takia?

Anonyymi

Lopeta Klakk paskan jauhaminen, vittu mä olen ihan varma että sä oot joku mun lukio aikaiselta luokalta. Tollasia pikku natseja jotka unelmoi naisista joita ei saa ja veti käteensä ase lehteä katsellen oli aina pari luokallaan. "Sota on kivaa ja vittu isona mä alistan kaikki mun rynkyn kanssa". onko nimes muuten M. Jokinen? Me naurettiin sulle silloin ja me nauretaan sulle yhä. BUHAAHAHAHAHAA :lol:

Anonyymi

muukalaislegioonalainen wrote:
Lopeta Klakk paskan jauhaminen, vittu mä olen ihan varma että sä oot joku mun lukio aikaiselta luokalta. Tollasia pikku natseja jotka unelmoi naisista joita ei saa ja veti käteensä ase lehteä katsellen oli aina pari luokallaan. "Sota on kivaa ja vittu isona mä alistan kaikki mun rynkyn kanssa". onko nimes muuten M. Jokinen? Me naurettiin sulle silloin ja me nauretaan sulle yhä. BUHAAHAHAHAHAA :lol:

Tässä on meillä juuri oikeaa kommenttia.

Anonyymi

Goran Klak wrote:
Anonymous wrote:
Sähän göran sanoit, että ihmiset ovat vaan eläimiä. Joten mitä vittua sä rupeet jostain plaanetan hyvästä saarnaa? Eihän täällä kaikilla pidä mukavaa olla, survival of the fittest kato. Totta, Saddam on paska jätkä, so wat? Ei kiinnosta niin kauan kun ei koske minua, eikös se näin maailmassa mene? Ei jenkit tätä hommaa silkasta hyväntekeväisyydestä tee, oma etu siinä painaa. Mistä vitusta sä tiedät, jos sisimmillään Pohjois-Korealaiset ovat vitun tyytyväistä jengiä? Mutta mihis vedetään raja tässä oman edun tavoittelussa. Voidaan suoraan päätellä, että vähemmän ihmishenkiä kuolee ilman sotia, se on fakta. Jos homman vaan annettaisiin olla ja edettäisiin diplomatian keinoin, säästäisi se aivan varmasti ihmishenkiä. Aivan varmasti. Mutta ei, siitä tässä ei ole kyse. Vaan siitä, että meille saadaan turvattua kaikki vitun gizmot ja vehkeet, ettei kukaan niiden saatavuutta/käytettävyyttä uhkaa, että Fordiin saa tungettua halpaa bensaa, kaikki mihin ollaan totuttu. Mitä sä oot mieltä pommituksissa kuolevista VIATTOMISTA pikkulapsista? Eikö heillä ole mitään oikeutta elämään suuremman hyvän takia?

Niille, jotka selviavat tulee paremmat oltavat. Jokainen yhteiskunta on lapikaynyt sodan ennen kuin siita on tullut demokraattinen. Nain on nareet. Jopa Suomi. Kaikki hyvat asiat ostetaan verella---myos pikkulasten verella. Mutta ne jotka selviavat saavat paremman elaman ja naiden lapset. Sitapaitsi talla pallolla on muutenkin liikaa ihmisia jo nyt. Etkai sina nyt pista maailmanpolitiikkaa samalle viivalle muutaman ihmisen tahden? Ei ihminen ole mikaan "pyha lehma", hyva mies. Mita on yksi ihminen, sata, tuhat, tai edes miljoona tassa elamassa? Stalin tapatti 20 miljoonaa ihmista, Hitler 6 miljoonaa, Polpot miljoona, Ruandassa kuoli kuukaudessa 200,000 ihmista... PALLO PYORII SILTI. Se on paska nakki, jos osuut kohdalle. Luonnonlaki. Paa pois perseesta ja katsokaa nyt ihmiskuntaa sellaisena kuin se on. Muuta en pyyda.

Goran Klak

Noniin eli luonnonlakia. Sä et tuntis sit mitään vääryyttä siinä, että joku listisi rakkaan äitimuorisi? Sanotaan syyksi vaikka joku eläimellinen juttu, sulattaisit tämän ihan kaikessa rauhassa ja sinussa ei olisi yhtään katkeruutta tekijää kohtaan? Hyväksyt vain, että näin vaan tapahtuu. Vitut sanon minä. Jos sulla olisi omia lapsia niin en usko, että mielipiteesi maailmansodista ja niissä menehtyvistä lapsista olisi sama. Tai jos olisi, olisit kyllä todella kieroutunut paska. Sulla ei ole tähän mitää näkökulmaa, olet itse sanonut, että asiat täytyy itse kokea, jotta niistä voi olla varma, joten älä edes yritä mussuttaa tietäväsi tästä jotain. Vanhemmuus kuitenkin nostaa sinut vielä hieman aikuisemmalle tasolle, vaikka kuinka mies luulet olevasikin.

Anonyymi

Asiallista puhetta! Nostan hattua!

setä

Goran Klak wrote:
muukalaislegioonalainen wrote:

Olen pahoillani, mutta en ole natsi enka Jokinen (en muuten koskaan mennyt lukioon) ja minusta on yhdentekevaa, jos te pojat naureskelette hanelle (tai minulle). Kommenttisi vaan kertoo minulle paljon omasta henkisesta kehitystasostasi.

Goran Klak

kävitkö muuten mitään koulua peruskoulun jälkeen, minkälaisia numeroita tuli, ottaen huomioon ettei palkkasotilaana pärjää jos ÄO on ahvenen tasolla. mitänkälainen olit penskana, kirjastonkulman kingi vai se hiljanen kaveri jonka kamat pöllittiin ainakin kerran viikossa?

setä on nyt iloinen

Anonyymi

Mistäpäs sitä tietää minkälaista APOVA sieltä palakkasoturiin joukoista löytyy. Ei se taistelutaito vaadi kuin hitusen tuolta immeisen humeetipuolelta.

Anonyymi

Ime gigulia AHVEN!

setä

EI HELVETTI MILLAISTA PASKAA! :shock:

setä on nyt iloinen

Anonyymi

Peter Tosh wrote:
Goran oikeasti vaihda lääkitystä.

Jätkä änkkää ku uhmaikäinen lapsi

ja kusetat minkä ehdit. Pitää katkaista jakomäen nettipiuhat

niin ootpahan hiljaa vähän aikaa.
:twisted:

Anonyymi

Amerikkalaisuus on maailman syöpä ja Osama on lääke...

Sivut