1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
XXX
[u]Tämä keskustelu voittaa 11-0 sonta-osaston jutut[/u]

Tässä linkki tosi viisaaseen keskusteluun:

http://www.klak.com/rakkazalk/viewtopic.php?t=1531

sebastian

:lol:

taistelu itsessään on elämäsi arvoinen..<br />jos se on omasi

XXX

Goran Klak kirjoitti:

Quote:
Itse vedin flapit krapit sojossa Vuoksen boxista suoraan jaatyneeseen patoaltaaseen. Rimaluut sattui ja loin craniumin ja repaisin tukivyon hipista. Selkaan ei satu, mutta muisti meni ja Dynastin sweepit. Paassa soi Bachin Viuh-Vauh konsertto ja munuaiset bliidaa bloodia. Ureassa on plakkia ja suksensauvan pala hanurissa

Oliko suksisauva rottinkia vai jotain kuitua?

Mites muistitko ottaa hyndasta ilmaa ennen kuin vedit noi sun pannut.

Itselläni pahimmat pannut tuli vedettyä armeijassa kun kaverit oli sitonut 35km.hiihtomarssin alkupuolella kahvipannun mun reppuun narulla kiinni. Minä hiihtelin koko matkan tietämättä koko pannusta yhtikäs mitään, tosin perillä pannusta ei ollut kuin ripa jäljellä, sillä minä oikaisin moottoritietä pitkin, jolloin pannusta läksi niklaukset pinnasta.

Komppanian päällikkö määräsi minulle teostani 2 vikoa poistumiskieltoa, koska harhauduin Helsingin keskustaan ja siellä luulin, että Saksan vakioautosarja oli menossa kun näin erään talon seinässä tekstin DTM. Sisälle mentyäni luulin, että kaikki kilpailijat olivat silellä pitämässä palaveria. Hetken nojailtuani huomasin totuuden, että tämähän on homobaari. Siitä alkoi vasta todellinen takaa-ajo vai olisiko ollut sprinttikisa, sillä hiihdin rappuset ylös ja alas uskomattomalla nopeudella, kunnes sukseni töksänti jonkun homon kenkiin ja minä kaaduin suoraan komppanianpäällikön pöydälle mahalleni. Nousin välittömästi pystyyn ja otin päälliköltä mukaani 3 lasia salmiakkikossua, jonka jälkeen hiihdin suoraapäätä komppaniaan.

Kele.. että tuli hiki

JimJim

Kyllä te ootte hauskaa porukkaa. Aina jos on paska päivä, ja vaikkei oliskaan, ni ku tulee rakkaan lukee hauskoja juttuja ja saa aina hyvät naurut. kiitos teille siitä...mitä elämäni olisikaan ilman rakkaa.

Anonyymi

RIP