1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Anonyymi
Ylläpidolle: Goran jatkaa muiden käyttäjien uhkailua!

Ylläpidolle tiedoksi:

Lukekaapa Goranin viestit viestiketjusta "Goranilla oma palsta Internetissa - tule mukaan!". Viestit, joissa Goran toteaa "kellon tikittävän" ja kirjoittelee saksaksi ja ranskaksi "löytävänsä" tietyn henkilön, täyttävät mielestäni uhkailun kriteerit. Etenkin kun Goran on saanut aiemmin huomautuksia tästä asiasta.

Eiköhän olisi aika bannata Klak? Omalla EZ-board -palstallaan hän voi sitten jatkaa muitten uhkailua jos haluaa.

Anonyymi

Oikein ärsyttävä kitisijä, joka juoksee kotia. Kitisee ja kantelee äidille, että naapurinpoika kiusas mua.. tuu sanomaan sille. Ei millään pahalla.. Biggrin

Anonyymi

vanha rakka takaisin! jätetään nää göranit ja muut vastaavat pellet tänne leikkimään überhienoilla foorum-ominaisuuksilla ja antakaa meille entisille, aidoille alkuperäisille käyttäjille se ainoa oikea rakka takaisin. täällä ei nykyisellään ole enää mitään järjellistä keskustelua, kun kaikki ovat kaikonneet tän uuden formaatin takia. (myös foorumin poliisit voi samalla jäädä kyllä tänne vai moderaattoreiksiko niitä pitäisi sanoa.)

Anonyymi

Anonymous wrote:
Oikein ärsyttävä kitisijä, joka juoksee kotia. Kitisee ja kantelee äidille, että naapurinpoika kiusas mua.. tuu sanomaan sille. Ei millään pahalla.. Biggrin

Sinun mielestäsi siis kaikkien pitäisi mennä & harjoittaa oman käden oikeutta sen sijaan että asiat hoidetaan järjestystä ylläpitävien tahojen kautta? Eli tässä tapauksessa Gorania pitäisi uhkailla takaisin eikä hänen toimistaan valittaa ylläpidolle.

Ei millään pahalla mutta olet aikamoinen typerys ... :roll:

Anonyymi

göranhan on hauskinta mitä täällä on ollut sitten basen yläköydellä.

Mikko Piironen

Olikohan jossain vaiheessa puhetta, että Goran vois pitää sotaviestinsä yhdessä ketjussa. Myöskään oman foorumin mainostamiseen ei tarvita kuin yksi ketju jne.

Loppuun voisin siteerata erästä mainiota TV-mainosta.

"Menkää nyt jo."

Anonyymi

Goran Klak wrote:

Eiko se typerys mahda kuitenkin olla kaveri, joka tulee elektronisesti haistattelemaan ja haastamaan ja sitten paskoo housut, kun tulee TEKSTIA takaisin? Jollen nauraisi nain makeasti, niin itkisin. Tai en ole varma itkenko samaan aikaan, kun kyyneleet valuu silmista nauraessa... Menkaa kaikki juttelemaan SUPOlle tai konstaapeli Reinikaiselle... Heh.

Ihan vinkkina viela kerran, etta Suomen poliisi ei muuten ottaisi tallaista tehtavaa (siis nailla todisteilla) vastaan: kaveri sanoi tulevansa "tervehtimaan" joten oletan hanen tappavan minut... Kuulostaa aika skitsolta minun korvissani---ei millaan pahalla. Ja jos tuo maasta nyt pakeneva Vesuri on mennyt (mita epailen) poliisin puheille, niin sielta on varmasti vastattu, etta otahan rauhallisesti ja kerro sitten kun paha seta tulee kaymaan niin me tullaan jelppimaan... Sita paitsi miksi tama kakkapylly edes viitsisi ottaa kontaktia SUOMEN poliisiin, jos on kuulemma lahdossa Saksaan tai Ranskaan? (Kaveri on niin sekaisin jo ettei tieda kumpaan on menossa---ja totuus on, etta EI KUMPAANKAAN---vai oletko, vesuri, lopettanut hommat jo entisessa tyopaikassasi? Et ole ainakaan kirjanpidon tietojen mukaan). Ja sitten viela kaiken huipuksi se tosiasia, etta olen toisessa valtiossa ja jopa toisella MANTEREELLA. Kylla on Suomen virkavaltaan tullut aikalainen luottamus, kun nyt jo ulkomailta saakka lahdetaan hakemaan, kun yhta elvistelijaa alkaa pelottaa netissa seikkaillessaan? Hahahaha... Ei helvetti... Jos en nipistelisi itseani kasivarresta niin luulisin taman olevan joku huono TV-sarja...

Ja Amerikassahan ne TYHMAT ihmiset asuu. Avot, sano!

Goran Klak

Goran. Tietänet varmaan, että rapakon takana on tietyissä asioissa kiristetty turvatoimia ja menettelytapoja - kiitos WTC -iskun. Mitäs luulet, kiinnostuisiko esim. FBI siitä että USAn mantereella oleilee suomalaista syntyperää oleva mies josta on Suomen poliisille tehty esitutkintapyyntö ja Supolle ilmoitus uhkailujen ja terroristiyhteysepäilyjen välillä? Kaikki nuo aiemmat värväysviestisi, (väitetty) palkkasoturihistoria yms. voisivat kiinnostaa nykyään miltei vainoharhan asteelle taantuneita jenkkiviranomaisia.

Tai sitten jos oletkin vain suomalainen, liikaa vapaa-aikaa omaava trollaaja, niin sittenhän homma olisi jo aika saletti. Vähemmästäkin saa rapsut tässä Myyrmannin pommi-iskun jälkeen entistäkin varovaisemmaksi muuttuneessa maassa ...

Kovinpa paljon tunnut selittelevän sitä, ettet itse asiassa olekaan uhkaillut ketään ja että kaikki on ollut vain "psyykkistä sodankäyntiä" ja vakuuttelet suureen ääneen ettei Suomen poliisi sinua Jenkeistä kiinni saa. Olisikohan Klakin pojalla itsellään tirahtanut housuihin jotain? Wink

Anonyymi

Huom.! Ihmiset! Tiedättehän että Suomessa rikosilmoituksen pystyy nykyään tekemään myös netistä.

Anonyymi

Goran Klak wrote:

Kuule uskoisin, etta minun tietoni avat jo CIA:lla, NSA:lla, ja FBI:lla. Miksi? Siksi, etta firmani RAPORTOI kyseisille instansseille KAIKKI mita me teemme.

Oli pakko selittaa tuota mentaliteettia ja sitten TOSIASIOITA hieman, kun naytti silta, etta joku otti ihan tosissaan, etta joku Suomen poliisille jatetty tutkintapyynto johtaisi yhtaan mihinkaan. Menkaa nyt vittu hoitoon...

Goran Klak

Miksi firmasi raportoisi esim. FBIlle tekemisistään? Tiedätkö mikä on FBIn toimialue? Etpä taida tietää ... :roll:

Heh, jos tosiaan luulet että Suomen poliisille ja Supolle tehdyt ilmoitukset touhustasi eivät johtaisi mihinkään, niin good luck ...

Anonyymi

On tainneet pikkupojat penkoa lehtiroskista liian syvältä-käteen tuli miestenlehti ja samantien mutsille kantelemaan.GK anna palaa vaan sora ääniä aina tulee mut ei se mitään. Biggrin

Anonyymi

Ikävä kyllä GK on nyt lopullisesti muuttanut omaan foorumiinsa. :cry: Hus hus häivy sinäkin rotta sinne vaan. :lol:

Anonyymi

Voi Goran parkaa kun säikähti tuota Metsurin viestiä niin et joutu perääntymään omalle foorumilleen (toivottavasti pysyykin siellä)

Eipä Goranista olisi varmaan ollut tuolle MIEHELLE ollut vastusta alkuunsakaan.

Goranille ei ole viime aikoina tullut muuta kuin vittuilu viestejä joten oli sillä sen verran älyä kuitenkin että perustutti jollakin kavarillaan oman foorumin.

Anonyymi

Tässä pikku patkä Metsurin Ja Goranin keskustelusta:

Goran- Olen ex-legioonalainen ja minulle ei parjaa kukaan

Metsuri- Minä pärjään sinulle

Goran- Selva otan henkilotietosi selville ja tuun tervehtimaan

Metsuri-Et ole saanut minusta mitään selvää

Goran-Packet Snoop

Metsuri-Packet Snoop. vitut sinä saa selville edes omaa kengän numeroasi

Goran-Olen saanut selville jo aivan tarpeeksi sinusta

Metsuri-Lähden Saksaan/Ranskaan

Goran-Löydän sinut

Metsuri-Tein sinusta poliisille ilmoituksen

Goran-Ei minua Suomen lait koske

Metsuri-Taisit myöhästyä minun tapaamisesta

....

....

Ääni Goranin luota: pssss... perkele pumpattava Jack meni puhki..hmm. Tais vaseliini unohtua anuksesta..no onneksi on ilmastointiteippiä.. aamupalalta otankin mukaan mergariinia ja taas Jack saa kyytiä...

huh huh hellettä......potenssi loppuu, mut sokerista saa kätevän tärkin kikulin päälle...ja homma jatkuu

Anonyymi

Göran! Sinä rotan uloste. Sinä äitisi mädäntynyt epäsikiö. Go back to ameriikka. :lol:

Anonyymi

gööräni senkin kakka pysy siellä omalla future warriors skeidalla tää ei ole alunperin ollut mikään sotaurpojen palsta joten pysy poissa

Anonyymi

Goran Klak wrote:

FBI:lle raportoimme esim. kaikista aseista, jotka firma ostaa. Meidan pitaa luovuttaa aseista rihlaus- ja hylsykopiot, jotka menevat FBI:n arskistoon, joista voidaan tarkistaa myohemmin, josko jossain rikoksessa kaytetty AUTOMAATTIASE on meilta peraisin. Etta silleen... Teemme myos laheista tuttavuutta ATF:n kanssa, mutta sinahan et edes tieda mika tama instanssi on?

Ja FBI:n toimivalta on kaikissa 50 osavaltiossa ja Puerto Ricossa (edellyttaen, etta tutkittavassa rikosessa on liittovaltion "leima" eli sama epailty on todennakoisesti rikkonut lakia kahdessa tai useammassa liittovaltiossa). Myoskin erikoisoikeuksin tai vieraanvallan kutsusta FBI-agentit voivat toimia missa tahansa maassa talla pallolla (ovat olleet mm. Englannissa ja Saksassa viime aikoina).

Ja poliisille ja SUPOlle jatetyissa jutuissa minusta ei tule muuta kuin roskakoriin enemman tavaraa. Eli heratkaa sitten taas pikkupojat siella PIENESSA MITATTOMASSA MAASSA, jonka "salaisella poliisilla" on yhta paljon valtaa kuin Michael Jacksonilla minun elamaani. HAHAHAHA!!! Eiko olekin kammottavaa, kun itse on impotentti ja sitten oma poliisikaan ei voi tehdan YHTAAN MITAAN. Samanlaisia vahalahjaisia impotentteja. Kun maa on pieni, niin on kassitkin pienet ja sitten viela aivot surkastuu.

Menkaa nyt kaikki kertomaan juttuja SUPOlle? Hushus! Kertokaa niille, etta mina tulen tervehtimaan kaikkia suomalaisia, ok?

Goran Klak

Eikös sun pitänyt pysyä omalla forumillasi? :twisted:

Tiedän kyllä mikä on FBIn toimivalta ja -alue. Kyse oli siitä, että sinähän mainostat firmasi tekevän "ulkomaankeikkoja" Filippiineillä sun muualla.

Mitä SUPOon tulee, niin tietänet varmaan länsimaailman tiedustelupalvelujen yhteyksistä ja siitä kuinka post-WTC -maailmassa ne ovat tietyssä mielessä lähentyneet toisiaan? Interpol lienee myöskin tuttu?

Muuten, tuo EzBoardin forumisi kannattaa pitää "siistinä" paikkana. Mm. Yahoo! on poistanut käyttöoikeuksia epäilyttäviltä käyttäjiltä ja deletoinut forumeita joiden sisällöstä on löytynyt huomautettavaa. Olisi ikävä jos "suuren" suosion saanut TulevaisuudenLuuserit -forumisi joutuisi EzBoardin huomion kohteeksi - tai jos se vaikka poistettaisiin -jonkun/joidenkin tehtyä ilmoituksia sen sisällöstä eri instansseille ... 8)

Anonyymi

Gööran-kulta! Nuo esittämäsi kauhiat runkkuskenaariot ja 'mene ja tee sitä sun tätä'-kehoitukset eivät ole mummisi mieleen, eivätkä naurattaisi edes pitkäniemen pitkäaikaispotilaita. Mummi kertoo kohta äidillesi, jos et pese saippualla suutasi ja nivusiasi. Ja papan metsästyslehdet ovat lukukelvottomia touhujesi jäljiltä. Nyt roti ja heti!

Anonyymi

Göran: BON VOYAGE! :lol:

Anonyymi

Goran Klak wrote:

Tee niin kuin parhaaksi nakyy. Voit tosin myos heittaa voltin. Suomen poliisi ja SUPO ja muut ... jooh... Haukottaa. Mene taas lukemaan Agenttilehtia ja runkkailemaan salakuuntelulaitesivun paalle ja sitten muroja nassuun ja nukkumaan, kakara. Mene ja lahettele salaisia ja syotavia viesteja EzBoardille ja vaikka Yhdysvaltain presidentille, vesinokkaelain. Olet silti mitaton paska ja sellaisena pysyt.

Goran Klak

Heh, joko sinua alkaa pelottaa tai sitten et vieläkään ymmärtänyt ... :roll:

Noh, katsotaan mitä jengi EzBoardilla tykkää kun vakiintuneilta käyttäjiltä rupeaa satelemaan ilmoituksia suomalaisen palkkasoturin pitämästä forumista jossa annetaan wannabe-kommandoille ja terroristeille vinkkejä. Kyllä nämä hommat netissä hoituu. 8)

Anonyymi

Goran Klak wrote:

No katsotaan sita sitten. Koitas nyt tehda jotain ennemmin kuin lassyttaa siella lampimiksesi, pikkupoika. Ja muista soittaa Suomen naisvaltaiselle hallituksellekin? Olette todellakin hallitukselle peilikuva: pressa on amma, paaministeri on amma, 37% eduskunnasta on ammia, ja nyt pian 50% ministereista on ammia... Hahaha... Olette aika kuopassa... Mutta ala tuhlaa aikaa: mene nyt lahettelemaan kaikenlaisia viesteja EzBOardille ja Suomen SUPOlle.

Sitten jos joku koskaan ottaa minuun yhteytta, niin kysaisen vain, etta kukas se olikaan, joka vaitti moista. Nimeton valitus ei johda mihinkaan, joten vakaviin syytoksiin joudut antamaan OMAN NIMESI. Kun saan taman selville, niin loppu on pelkkaa tervehtimista. Eli ala ihmeessa leikkia kuurupiiloa minun kanssani ja luulen, etta se ei kannata---loydan sinut aina ja olen ihan tosissani muuten talla hetkella. Mina kehoitan sinua ystavallisesti viela taman kerran, etta sinun rahkeillasi ei kannata aloittaa mitaan sellaista mita et pysty lopettamaan. Ok? Hyva. Mene leikkimaan tuota "diplomaattisen tuhoamisen" leikkia jonkun kokoisesi kanssa: minulta et saa sympatioita typeryydestasi.

Goran Klak

Tiesinhän minä, että sinä olet idiootti, mutta että naisvihaajakin vielä ... No, sopii kuvaan. 8)

Mitä lopputekstiin tulee, niin senkun kyselet. Kyselyt vain eivät johda mihinkään. Arvasinhan minä että sinulla on nämä nettipalstojen toimintaperusteet ja lailliset detaljit hukassa.

Pidähän EzBoardin forumisi siistinä tai ala laskea päiviä. Ei olisi muuten eka kerta kun "edesautan" jonkun kusipäisen forumin tuhoa. Jos haluat, voin vaikka postailla tänne näytteitä Yahoo!n ylläpidon minulle laittamista kiitosviesteistä.

P.S. Sulta on tainnut unohtua tässä hötäkässä se, että sinun pitäisi kirjoitella 8 tunnin aikaeron takaa Jenkeistä, vai mitä?? :oops:

Anonyymi

Goran Klak wrote:

Naisvihaaja? Tuskinpa, silla kylla minulle piirakka maistuu, mutta ei se sita tarkoita, etta naisten "logiikalla" (tai sen puutteella) maita johdetaan menestyksekkaasti. Toki esim. Margaret Thatcher oli aika kova mimmi, mutta luulen hanen olleen luonnonoikku tai sitten kuunnelleen taustalla olevia miehia.

Nimettomien junttien kitinat eivat johda mihinkaan: oikeutetun valituksen takana pitaa seista OIKEA henkilo. Tama ei toimi samoin kuin kerrostalokyttaajien maailmassa, jossa naapureista voi heittaa mita tahansa paskaa isannoitsijalla ja kaikki otetaan innolla vastaan, jotta tylsassa elamassa olisi jotain tekemista.

Pistahan tulemaan. Mitas palstoja sina olet, raukkapieni, tuhoillut? Taidat olla oikein malliesimerkki taydellisesta kusipaasta, jolla on viela suuruudenhulluja illuusioita. Lahdetkos, poika, kaljalle? Vai paasetko viela edes baareihin? Onko siella Konnunsuolla edes baareja? Saako maitokaupasta olutta?

Goran Klak

Heh, klassista matskua ... "Naisten logiikka" on aito urbaanilegenda. Sukupuoli ei ratkaise näissä asioissa, erot ovat yksilötasolla. Thatcher ei ole muuten ainoa kova mimmi jonka historia tuntee. Heitä on aika paljon, ottaen huomioon sen että lähes koko maailma on täynnä patriarkaalisia yhteiskuntia. Ihmisen, joka väheksyy naisten panosta, täytyy olla todellinen tollo. Mitä muuten äitisi sanoisi mielipiteistäsi?

Tässä muuten pyytämäsi esimerkki: tämä viesti on Yahoo!n ylläpidon minulle lähettämä kiitosviesti, kyse on yhdestä hemmosta jonka sain lopullisesti potkittua ulos Yahoo!sta (siinä taisi tuhoutua hemmon perustama forumi samalla :roll:) . Tiedän että vieraat kielet ovat sinulle hankalia - ethän muuten käyttäisi niitä netin käännösautomaatteja - mutta koita saada selvää:

Hello,

Thank you for informing us about possible abuse in Yahoo! Clubs. We

will

investigate the reports and take the appropriate action.

Please continue to notify us of any questionable content you find in

Yahoo! Clubs. We are very concerned about preventing the abuse of our

Clubs, and we will continue to evaluate any material that violates our

Terms of Service.

Thank you again for contacting Yahoo! Customer Care.

Regards,

Yahoo! Customer Care

For assistance with all Yahoo! services, please visit:

http://help.yahoo.com/

Original Message Follows:

-------------------------

Yahoo! ID: danieldpj

Club's URL: http://clubs.yahoo.com/clubs/standingwithisrael

Subject: Inappropriate Material

Type your feedback here:

In Yahoo! club "Standing with Israel", danieldpj has time

after time posted messages containing advocation for the

use of violence. Here are a few examples of such posts:

Msg 5645, a direct quote (Maybe the UN needs to pass a

security resolution against Israel so that destable

organization with all of its detestable members can be

vaporized on Israel's mountaintops.)

Msg 5609, a direct quote (the Palestinians have to be

treated like garbage because that's all they understand.)

later, in the same message (The idea here is that seeing

your brother get shot and go to Allah might be enough to

make you try the same stunt the next day, but seeing your

brother get cooked in the process might give you what we in

politics call "a moment of pause.")

Msg 5390, a direct quote: (I say it's time for 'shoot on

sight' policy. If you are on the street throwing rocks

after a certain time, you will be shot and the rock thrower

standing next to you.)

I kindly ask you to investigate danieldpj's behaviour in

the club. In my opinion, his hate-rhetoric should not be

allowed to continue as such.

Kuten näet, kovinkaan paljoa ei lopullisiin porttareihin tarvita. Toki voi aina yrittää uudella identiteetillä ja uudelta koneelta, mutta pikku vinkki ylläpidolle & onneton yrittäjä lähtee taas pihalle ...

Mutta älä Goran pelkää. Lopeta uhkailut ja käyttäydy asiallisesti niin kaikki on OK.

Anonyymi

Goran Klak wrote:

Aitini puoltaa asiaa muuten ja on aina sanonut, etta naisten ei pitaisi olla johtotason tehtavissa sen takia, etta tunnemaailma sekoittuu liiaksi jarkiperaiseen pohdintaan. Tama nyt on vain sukupuolten valisten erojen fakta: me EMME ole samanlaisia, siis miehet ja naiset. Tama on tosiasia. Naiset eivat pysty samoihin asioihin kuin miehet maaratyissa tilanteissa ja toisinpain.

Ja kaikilla maailman "kovilla" naisilla on aina ollut miespuolinen tuikijoukko jossain mielessa. Toki myos menestyksekkaitten miesten takana on yleensa hyva nainen ja tama on se tehtava, jossa naiset loistavat. Mutta myos maailman huipulta alas tulleiden miesten takana on nainen...

Miehet ja naiset eivät ole samanlaisia, totta. Jopas olikin fakta ... :roll:

Mutta karu tosiasia on myös se, että naisten ja miesten välillä ei ole missään todettu - ei teoriassa eikä käytännössä - eroja näissä asioissa joista nyt on kyse. Jos äitisi uskoo toisin, hän on väärässä. Samoin sinä.

Quote:
Ahaa, oletkin anti-semitisti. Se selittaa kaiken, natsi. Yahoon vastauksessa ei muuten mainittu toimenpiteista palstaa kohtaan? Eli?

Ja sitten sinulle, natsipaska ja juutalaisvihaaja: Hitler on kuollut ja kuopattu, joten Neljannen Valtakuntasi tuleminen ei myoskaan onnistu, vaikka kuinka taistelisit "juutalaisten salaliittoa" vastaan.

Ja tiedatko mita? Minulla ei ole ripaustakaan pelkoa sinua tai tekemisiasi kohtaan, itse asiassa se mita tunnen on SAALI. Olet saalittava olento, joka on kerrostalokyttayksesta siirtynyt Internetkyttaykseen. Etko edes itse huomaa kuinka typera olet? Menet juttupalstoille katsomaan mita ihmiset kirjoittavat ja sitten yritat sabotoida/sensuroida heidan mielipiteitaan? Olet suoraan Natsi-Saksan Gestapon entisten juutalaisvihaajien kanssa SAMASSA SIKOLATISSA. Sieg Heil sinullekin, pelle.

Mina annan sinulle nyt luvan kuihtua kokoon ja kadota. Opettiko vanhempasi sinua koskaan sanomalla, etta tulella ei kannata leikkia? Ok. Eli toimi sen mukaan. Alat olla pikkuhiljaa muodostumassa typerasta kakarasta potentiaaliseksi natsiksi, joten nyt ottaisin vaarin asioista, silla mina en katsele yhtaan natsia talla planeetalla.

Ja sitten sinulle tiedoksi: tuo Yahoon vastaus on GENERINEN. Eli jokainen Internetkyttaaja saa saman vastauksen KONEELTA automaattisesti. Yksikaan ihminen ei ole tuota kirjoittanut paitsi sen ensimmaisen ja YHDEN kerran. Loput tulee suoraan koneelta ja sinunkaltaisesi mitattomyydet luulevat omaavansa jotain valtaa maailmassa. Voi voi...

Goran Klak

En voisi olla kauempana natsista. En vain hyväksy tarpeetonta väkivallan lietsomista ja paskanpuhumista, sen enempää natseilta kuin äärijuutalaisiltakaan. Sensuurista on turha itkeä tässä suhteessa: ensinnäkään, minä en sensuroi vaan Yahoo! ja toiseksi, kaupallisen instanssin järjestämät & ylläpitämät sivustot eivät ole mitään demokratioita vaan palvelun tarjoaja päättää niillä asioista kuten parhaaksi näkee - jos tästä ei pidä, voi aina mennä muualle.

Yahoo!n vastaus on geneerinen, se on totta. Mutta fakta on se että kyseistä hemmoa ei enää Yahoo!sta löydy, sen enempää kuin hänen perustamaansa forumiakaan (se ei muuten ollut tuo forumi josta esimerkit hänen viesteistään oli otettu). Ei löydy enää monta muutakaan natsi-, ääri-islamilais- tai äärijuutalaisklubia eikä vihaa lietsonutta paskiaista.

Jos käyttäydyt kunnolla ja lopetat toisten käyttäjien uhkailun, ei sinun tarvitse olla mistään huolissasi. Comprende?

Anonyymi

Goran Klak wrote:

Mutta karu tosiasia on, etta hormonaalinen toiminta on miehella ja naiselle sen verran erilainen, etta se TODELLAKIN vaikuttaa paatoksentekoon. Etta siita lahdetaan.

Tosiasia? Ehei, kuulepas nyt Goran: yksilöitten väliset erot ovat ne mitkä ratkaisevat, eivät sukupuolten yleiset erot. "Hormonaaliset erot" ovat vanha klisee, siis tässä yhteydessä. Vai luuletko että naisjohtajat aloittaisivat aina menkkojen aikana sotia? :roll:

Quote:

Et ole kaukana natseista/fasisteista: olet sananvapauden riistaja siina missa kaikki aariryhmat. Ihan sama oletko kommari, natsi, fasisti, tai

mika tahansa muu SANANVAPAUDEN vastustaja. Olet taysi paska.

Tuliko mieleen, etta mita muut ihmiset puhuvat EI OLE SINUN ASIASI. Kuka sinusta teki koko maailman VALVOJAN, saatanan egomaanikko? Koska sinulle annettiin Jumalan arvonimi ja olet tietokonetuoliltasi tuomitsemassa elavia ja kuolleita? Aika kalli olet...

Syy miksi yksityisten firmojen on pakko tehda sita ja tata tulee siita, etta maailmassa on kaltaisiasi paskamahoja. Sinun kaltaisesi ihmiset ovat syypaita siihen, etta elokuvia leikataan, musiikkilevya tarroitetaan, kirjoja julistetaan pannaan, ihmisia jahdataan, koska eivat ajattele niin kuin Jumalat eli te, jne. jne. Ja esimerkkeja jatkuisi maailmanloppuun asti. Olet edelleen SAALITTAVA RAUKKA, et mitaan muuta.

Sinulla on aika erikoinen käsitys sananvapaudesta. Se on tottakai sitä että kaikilla on oikeus sanoa mitä ajattelevat. Mutta se EI ole sitä että mistään sanomista ei voisi joutua vastuuseen. Vapauksiin kuuluu AINA myös vastuu, muuten ne eivät ole oikeita vapauksia vaan pienen ryhmän etuoikeuksia. Tämä pätee kaikkialla maailmassa jossa sananvapauden käsite tunnetaan & sitä kunnioitetaan.

Tässä tapauksessa kyseiset henkilöt käyttivät sananvapauttaan, minä käytin omaani. Yahoo! käytti omaa oikeuttaan, mikä sillä KAUPALLISEN palvelun ylläpitäjänä on. Piste. Turha mussuttaa "sensuurista" ja "kirjojen polttamisesta", nämä eivät liity millään lailla tähän.

En minä sinulta tai keneltä muultakaan sananvapautta ole pois viemässä. Kunhan muistutan vain siitä että vapaus ei ole vapautta ilman vastuuta.

Quote:

Toki tama on kaikki sinun ansiotasi? Enta jos kaveri vian kyllastyi paskanjauhamiseen kanssasi? Olen varma, etta han joutui lukemaan typeria vetojasi palstallaan?

Sinun kaltaisesi ihmiset luulevat, etta maailmassa lietsotaan vihaa ja siksi te menette "pelastajina" paikalle korjaamaan koko maailman synnit? Onko tama megalomaanista vai mika? Kun mina sanon taalla etta olen paras kaikessa niin se on sarkastista vittuilua teille haviajille, kun kieutte siella omissa sikolateissanne ja yritatte patea vaikka elmankomeus on NOLLA. Mutta sinun tekosi puhuvat sen puolesta, etta olet korottanut itsesi jollekin imaginaariselle valtaistuimelle, josta sinun tuomiosi langetetaan ihmisten paalle, koska sina oikeasti USKOT, etta olet oikeassa. Kerron sinulle nyt ihan pappan vinkkina, etta maailmassa tulee olemaan vihaa ja hammasten kiristysta niin kauan kuin ihmisia on olemassa: omatkin tekosi ovat HYOKKAYKSIA ja kutsut toisinajattelijoita PASKIAISIKSI. Kerro, filosofisesti perustellen, mika on sinun erosi naihin muihin nahden? Mina kerron heti vastauksen: ei mikaan. Ainoa ero on nakokulmissa ja loppu on AIVAN SAMAA: sina ja kaltaisesi ihmiset, natsit, aarilahkot, jne.

Heh, aika hauskaa että VÄKIVALLALLA TOISIA UHKAILLUT kaveri (= sinä) viitsii ruveta jeesustelemaan toisille näistä asioista.

Ja ehkäpä fyysisellä hyökkäyksellä ja sillä että joutuuko joku natsi/rasisti/äärihemmo vaihtamaan forumia on kuitenkin eroa? 8)

Quote:

Heh. Olisi kiva saada sinut viideksi minuutiksi eteeni seisomaan ja toistamaan nuo sanat. Sanon viela kerran, tapojeni vastaisesti, etta ala leiki, poika, tulella. Sinun suunnaltasi minulla ei ole, eika ole ollut, mitaan huolia, eika tule olemaankaan. Joten ryomi takaisin siihen pimeaan kerrostaloasuntoosi, josta kiikareilla kyttaat ihmisia, jotka pysakoivat autojaan vaaraan paikkaan, kuuntele muki korvassa seinan lapi keskusteluja, soita poliisit paikalle joka perjantai, kun joku soittaa musiikkia liian kovaa, jne.

Mutta ala tule minulle mossottamaan, ok? Edes netin valityksella, kun sinusta ei ole siihen kuitenkaan. Ja jos haluat keskustella tasta aiheesta enemman ihan kasvotusten, niin olen enemman kuin valmis vastaamaan kysymyksiisi/haasteisiisi, kun tulen Suomeen. Vaikka julkisellla paikalla ja poliisien lasnaollessa, silla tiedan, etta sinulla on jo kakka vaipoissa. Haluaisin vain nahda sen kynaniskasi ja nayttaa sinulle milta vahva ihminen nayttaa luonnossa. Tuo netissa seikkailusi on hamartanyt kasityksesi siita mihin sinulla on rahkeita ja mihin ei. Nyt haukkasit LIIAN ison palan.

Goran Klak

Etkö tosiaan osaa keskustella asioista ilman tuota uhoamista?

No oli miten oli, sinä teet niinkuin haluat ja minä teen niinkuin haluan. Muut tahot ratkaisevat asiat siitä eteenpäin. Olen omasta mielestäni varoitellut sinua suht sivistyneesti siitä että ihmisten uhkailu sähköisestikään ei ole sitä kaikkein fiksuinta puuhaa. Mutta jos se ei mene jakeluun niin se ei ole minun ongelmani. Tälläkin palstalla ylläpito on puuttunut näihin asioihin jo kauan ennen kuin minä aloin tänne kirjoittelemaan, joten turha syyttää muita omista tekosistasi.

Jos sinulla on vielä epäselvyyksiä ja jos joskus tulet Suomeen, niin käydään vaikka oluella juttelemassa asiat selviksi mikäli aikataulut natsaavat. Jos siis kykenet PUHUMALLA selvittämään ongelmia muitten kanssa ... :roll:

Kävelijä

Seuraavan kerran ennen kuin Goran kerrot meille kuinka sinä vaan vastaat sinua ärsyttäville ihmisille juuri niinkuin he kerjäävät, luepa tuo edellinen 22.46 kirjoitettu juttusi. Siinä on nyt hienosti kasattuna vierailijan provosoivat paskapuheet ja sinun asialliset vastauksesi. Tuo on jo taidetta. Minä IHAN OIKEASTI luulin vähän aikaa sitten, että sinulta tulee myös jotain muuta kuin tuota anaalitekstiä (pahoittelen ilmaisua, mutta...), mutta ei hyvältä näytä. Istu tuolille, rentoudu, lue rauhallisesti tuo oma tekstisi, ja kerro meille vielä kerran, että olet oikeasti fiksu iso ihminen. Alkaa usko loppua.

Anonyymi

Goran Klak wrote:
Quote:

Uskotko ihan tosissasi, etta miehen ja naisen ajattelutavoissa ei ole eroja? Etta nainen ei ole enemman tunneperainen olento kuin mies? Kylla sinulle on joku satuja sepitellyt. Alan pikkuhiljaa oivaltaa mista sina olet oppisi ammentanut: opettavatko ne pakkokoulussa nykyaan Suomessa, etta miehissa ja naisissa ei ole eroja? Kylla on paksua puppua: totta kai meissa on eroja, kun olemme fysiologisesti kaksi taysin erilaista organismia ja meilla on evoluution pohjalta taysin eri erikoistuminen. Onkon sinulla jokin vamma, joka estaa nakemaan totuuden? Ihme veikko.

Voi Goran, sinä et nyt tunnu tajuavan. Nuo jutut siitä, että naisten ja miesten ajattelutavoissa on eroja pitävät toki paikkansa. Nämä ovat toki paljolti kulttuurillisia juttuja, tietänet mitä termi "gender" tarkoittaa?

Mutta kun myös se, että yksilöiden väliset erot ovat merkittävämpiä kuin sukupuolten väliset erot, on yksinkertaisesti fakta. Tämän takia on turha yleistää etteivät naiset sovellu johtajiksi. Eiväthän kaikki miehetkään sovellu johtajiksi. Naiset, niinkuin miehetkin, ovat yksilöitä, ja naisyksilö voi olla yhtä soveltuva johtajaksi kuin miesyksilö. Yleistykset toimivat VAIN tiettyyn pisteeseen asti.

Comprende?

Quote:
Kuten natsit ja inkvisitio muistuttivat ihmisia omasta puolestaan aikoinaan. Ei se totuus muutu miksikaan, kutsut sita sitten milla tahansa nimella: olet edelleen kyttaamassa muiden tekemisia ja raportoimassa niita toiselle taholla, joka on pakotettu markkinataloudellisista syista yrittamaan tyydyttaa kaikki idiootit, jotka naina aikoina syntyvat tahan maailmaan ja selviytyvat, silla maailmassa ei ole enaa luonnollista karsintaa.

Ehei, natsit ja inkvisitio sensuroivat - eli estivät ihmistä jo etukäteen ilmaisemasta sananvapauttaan. Se on eri asia kuin se, että siitä että sinä käytät sananvapauttasi voi joku toinen suuttua ja haastaa sinut esim. oikeuteen vastaamaan sanoistasi. Tämähän on nykyisessä kotimaassasikin ERITTÄIN tuttua puuhaa, eikö totta?

Koittaisit nyt hei ihan oikeasti myöntää tietyt asiat ja lopettaa tuon jääräpäisen vänkyttämisen. Viisas tajuaa milloin on väärässä, rohkea uskaltaa tunnustaa sen. Mites sinä? Wink

Quote:
Koita nyt edes selvittaa ensin mista puhut: eli minun "uhkailuni" lahti siita, etta minut HAASTETTIIN fyysiseen kontaktiin. Comperende? Ok, eli minulle heitettiin haaste ja mina VASTASIN siihen. Samalla tavalla Saddam, Natsi-Saksa, jne. heitti haasteen maailmalle ja siihen vastattiin voimalla. Joten kylla mina voin jeesustella ja koita sina saada ensin, poika, faktasi kasaan, ok?

Ensinnäkin, olet uhkaillut täällä myös vierailijoita, jotka eivät ole sinulle käsittääkseni minkäänsortin haastetta heittäneet.

Ja toiseksi, se että joku uhkailee sinua ei anna sinulle mitään oikeutta käyttäytyä samoin. Vain lapset ja typerykset puolustelevat vääriä (laittomia) tekojaan sanomalla "mutku-toikin-teki-niin".

Quote:

Ja mina sanoin, etta ala sina ala varoittelemaan minua, poika. Pida huolta omista asioistasi alaka ala minua neuvomaan, kun sinulla ei ole siihen rahkeita. Sinun elamankokemuksellasi olisin vain hiljaa ja seuraisian vieresta, kun ei ole oikein mitaan jarkevaa sanottavaakaan. Ja kylla mina osaa vakivallattakin piesta miehen verbaalisesti siihen kuntoon, etta lahtee nyyhkien ostamaan partakoneenteria... Jos mina olen saanut TEKSTILLA ihmiset nain sekaisin, niin mieti mita mina saan aikaan, kun olen kasvotusten asialla?

Goran Klak

Hmm. Ei tosiaan tunnu ystävällinen sana menevän perille.

No, kuten jo aiemmin sanoin, sinun jääräpäisyytesi ja kyvyttömyytesi nähdä tätä asiaa muista näkökulmista ei ole minun ongelmani. 8)

Anonyymi

Kävelijä wrote:
Seuraavan kerran ennen kuin Goran kerrot meille kuinka sinä vaan vastaat sinua ärsyttäville ihmisille juuri niinkuin he kerjäävät, luepa tuo edellinen 22.46 kirjoitettu juttusi. Siinä on nyt hienosti kasattuna vierailijan provosoivat paskapuheet ja sinun asialliset vastauksesi. Tuo on jo taidetta. Minä IHAN OIKEASTI luulin vähän aikaa sitten, että sinulta tulee myös jotain muuta kuin tuota anaalitekstiä (pahoittelen ilmaisua, mutta...), mutta ei hyvältä näytä. Istu tuolille, rentoudu, lue rauhallisesti tuo oma tekstisi, ja kerro meille vielä kerran, että olet oikeasti fiksu iso ihminen. Alkaa usko loppua.

Voi mikä neropatti ... Minun "provosoivat paskapuheeni" ovat perusteltuja & asiallisesti muotoiltuja argumentteja, jotka kuuluvat minun ja Goranin väliseen keskustelujen sarjaan. Ei ole sen säälittävämpää olentoa kuin sellainen joka kommentoi vierestä toisten sananvaihtoa, omaamatta itse sen kummempaa sanottavaa kuin ruikuttaminen.

Anonyymi

Goran Klak wrote:

Poikahan kiemurtelee kuin Paavo Vayrynen konsanaan: sanon vain, etta ei ole naisesta esim. taistelukentalle johtajaksi. Piste. Ei ole ollut, eika tule olemaan. Ei tule naista, joka pystyy suorittamaan erikoisjoukkojen koulutuksen. Ei ole ollut, eika tule. Joten koita nyt ymmartaa, etta GENDER todellakin vaikuttaa siihen mita pystyt tekemaan: eika silla ole mitaan tekemista naisvihaamisen kanssa, jos todetaan tosiasiat, vai mita?

AHAA, kukakohan NYT kiemurtelee!!! :lol:

Meillä oli puhe naisista johtajina näin yleisellä tasolla, ei esim. armeijan tasolla eikä varsinkaan ERIKOISjoukkojen tasolla. Hmm, miksiköhän pomppasit aiheesta toiseen? No, siksipä tietysti että tajusit kuinka typeriä väitteesi ovat ja päätit yrittää pelastaa kasvosi. Noh, melkein onnistuit 8)

Tietenkään naiset eivät (noin yleisesti ottaen) sovellu tai pikemminkin pärjää miesten tasolla vaativissa fyysisissä tehtävissä - kuten joukkojen johtamisessa taisteluolosuhteissa. Mutta tästähän ei suinkaan seuraa se, että naiset eivät voisi pärjätä johtajina muissa tehtävissä ja muilla aloilla. Comprende?

"Gender" muuten tarkoittaa sitä, että sukupuoli ja etenkin sukupuoliroolit ovat tietyssä mielessä erityisesti kulttuurillisesti opittuja. Vrt. eräänkin Tyynenmeren saarivaltion tyttöpojat eli miehet, joista kasvatetaan naisia ja jotka sitten käyttäytyvät kuin naiset - tämä on vain ja ainoastaan ympäristön vaikutuksen tulosta.

Quote:
Sina olet vain VIIVYTETTY sensuuri-susi. Et sen enempaa ja silti olet kyttaamassa ihmisia: mita helvettia sinua muuten kiinnosti jonkun israelilaisen palsta? Onko Jerusalemin asiat sydanta lahella? Vai miksi tunget paatasi joka lapeen?

Ja minun sanoistani EI VOI HAASTAA oikeuteen, onko selva? Olet kylla pahasti hakoteilla, jos kuvittelet, etta vaikka asuisin Suomessa ja tietaisit henkilollisyyteni, etta minut saisit oikeuteen mistaan tahan mennessa elamassa tapahtuneesta/sanotusta asiasta. Koita, raukkapieni, herata tahan paivaan.

Hei Goran, älä pelkää. Ei kukaan sinua ole oikeuteen haastamassakaan. No, en ainakaan minä. Wink

BTW, tarvitseeko suomalaisella ulkoilupalstalla suffaavan Ranskan kansalaisuuden omaavan USAssa työskentelevän henkilön tosiaan kysyä että mitä helvettiä minä tein Israelista kertovalla forumilla? :roll:

Quote:
Ja tama ei pida paikkaansa. Nyt sorrut jo valehtelemaan, kun et muuta keksi. Nayta minulle YKSIKIN viesti, jossa olen uhkaillut ihmisia ennen kuin minulle on kerrottu, etta tullaan vetamaan turpaan, jne. Koita nyt saada edes nuo faktat kohdalleen, pelle. Et edes tieda mista puhut ja silti tulee hattivatilta valkoista kuolaa suupielesta. Onko potkuhousut markina kanssa?

Et siis muista saksaksi kirjoittelemiasi viestejä? Uhkauksia paloitella ihmisiä jos he ottavat yhteyttä äitiisi? Heh, kummallisen valikoiva muisti sinulla.

Quote:

Lapsellisinta tassa viestisarjassa on se, etta sina olet internetissa kyttaamassa todistetusti esim. jonkun israelilaisen keskustelupalstaa ja sitten menet lahettelemaan viesteja Yahoolle... Teidatko miksi tuollaista pentua sanottiin koulussa: KIELIKELLOKSI. Ja sitten tuli taas nenaan.

Alaka sina tule minulle kertomaan miten mina elan elamaani: jos minulle tullaan selittelemaan ja haluataan fyysista kontaktia niin taalta kuule lahtee ja kovaa. Ja minua ei kiinnosta vitunkarvan vertaa, jos sina, mitaton ruikkukukkokielikello, kerrot minulle, etta minulla ei ole mitaan oikeutta tehda sita tai tata. Mina olen tahan mennessa OTTANUT omat oikeuteni ja otan tasta lahinkin. On naet rahkeita siihen.

Jos nyt oletetaan että sinulla on rahkeita ottaa omat oikeutesi, niin sittenhän sinulla on myös rahkeita vastata teoistasi ja sanomisistasi, eikö niin? Tähän päivään asti olet tuota vastuuta yrittänyt kiertää, valittamalla kovaan ääneen sensuroinnista ja muusta vastaavasta.

Quote:
Kertoo kaveri, joka ammatikseen kyttaa ja vaikeuttaa toisten ihmisten ajatustenvaihtoa ja elamaa. Olet kylla ihme hiippari. Mikset itse katso toisten ihmisten nakokulmasta, vaan pyrit sensuroimaan ymparistoasi? Jos olet niin "avomielinen" ja "hieno" ihminen, niin mikset anna muiden tehda niin kuin lystaavat, jos ei kosketa sinua henkilokohtaisesti? Mutta tastahan ei ole kysymys sinun kohdallasi: olet vain yksinkertaisesti sita samaa porukkaa, joka muodostaa sensuurikoalitioita ja niin edelleen. Eli olet minka tahansa yhteiskunnan SYOPA.

Goran Klak

Edelleenkin: saat haukkua minua jos se tuo sinulle paremman mielen. Mutta sinä et todellakaan ole siinä asemassa että sinulla olisi varaa arvostella toisia heidän valinnoistaan. :twisted:

Kävelijä

Anonymous wrote:

Voi mikä neropatti ... Minun "provosoivat paskapuheeni" ovat perusteltuja & asiallisesti muotoiltuja argumentteja, jotka kuuluvat minun ja Goranin väliseen keskustelujen sarjaan. Ei ole sen säälittävämpää olentoa kuin sellainen joka kommentoi vierestä toisten sananvaihtoa, omaamatta itse sen kummempaa sanottavaa kuin ruikuttaminen.

No voi helvetti... mikä neropatti... olisit nyt edes lukenut kunnolla tuon minun tekstini, niin olisit (?) huomannut, että tuo 'provosoivat paskapuheet' ja Goranin 'asialliset vastaukset' oli osa sarkasminakin tunnettua kommunikointitapaa. Tarkoitus oli siis vittuilla Goranille siitä, kuinka hän (ajoittain, ei aina) syyttää muita provosoinnista. Tulikohan tämä nyt selväksi noiden lainausmerkkien avulla? Ymmärrän, että Goranin kanssa keskustellessa tunteet kuumenee, mutta pitääkö kaikki silti aina vääntää rautalangasta, että viesti menee perille? Ilmeisesti.

Eli jos nyt ymmärsit pointin, niin tarkoitus ei ollut säälittävästi ruikuttaa teidän väliinne (kiitos.), vaan kommentoida Goranin ajoittain vauhdikkaaksi yltyvää 'argumentointia'. Mies on toki osoittanut kykenevänsä asiakeskusteluunkin, tuossa mainitsemassani viestissä oli sitten jotain aivan muuta. Rakassa nyt on ollut maan tapana kommentoida myös muiden käymää keskustelua, vaikka tarkkaan ottaen oikestaan vain puhuin eri aiheesta kuin te, Goranin viestiä lainaten. Tässäkin threadissa keskustelunaiheet ovat vaihdelleet sen verran, etten edes tunnusta pudonneeni muita pahemmin aiheen ulkopuolelle.

Eli ei mitään sinua vastaan, mutta kannattiko sinun kirjoittaa minun Goranille osoitetusta viestistäni?

Anonyymi

Kävelijä wrote:

No voi helvetti... mikä neropatti... olisit nyt edes lukenut kunnolla tuon minun tekstini, niin olisit (?) huomannut, että tuo 'provosoivat paskapuheet' ja Goranin 'asialliset vastaukset' oli osa sarkasminakin tunnettua kommunikointitapaa. Tarkoitus oli siis vittuilla Goranille siitä, kuinka hän (ajoittain, ei aina) syyttää muita provosoinnista. Tulikohan tämä nyt selväksi noiden lainausmerkkien avulla? Ymmärrän, että Goranin kanssa keskustellessa tunteet kuumenee, mutta pitääkö kaikki silti aina vääntää rautalangasta, että viesti menee perille? Ilmeisesti.

OK. Olen pahoillani, luin viestisi hätäisesti & huolimattomasti.

Heh, taisi hetkisen aikaa seura (=Goran) tehdä kaltaisekseen ... Wink

Anonyymi

Goran Klak wrote:

Sina vaitit, etta naisten ja miesten valilla ei ole mitaan eroja. Nyt kuitenkin myonnat, etta eroja on? Tsik-tsik. Totuus ei pala tulessakaan ja mina en pompannut aiheesta toiseen, vaan jatkoin ajatuksenjuoksuani, jonka luulin olevan itsestaanselvyys. Sinun kohdallasi nain ei ollut, joten tarkensin kantaani: en hypannyt toiseen aiheeseen. Esim. kovantason bisnesjohtajilla esiintyy samankaltaista "sleep deprivation" ongelmaa kuin myos erikoisjoukoilla. Tama on ollut yksi iso karsiva tekija naiskanditaattien parissa.

Goran, kyse oli siitä, että SINÄ väitit ettei naisista ole johtotehtäviin, näin yleisesti. Annoit perusteina mm. hormonaaliset erot. Tämä ei pidä paikkaansa, naishenkilöt voivat toimia näin yleisesti määritellyissä "johtotehtävissä" siinä kuin miehetkin - poislukien tietyt poikkeukset. Edelleenkin, sitä seikkaa että yksilöiden väliset erot ovat merkittävämpiä kuin sukupuolten väliset peruserot, ei voida kylliksi painottaa. Tuskinpa sinäkään kieltäisit tiettyyn hommaan pätevimmältä henkilöltä duunin vain siksi että hän on nainen?

Quote:
Eli myonnat, etta sukupuolet ovat ERILAISIA. Tata mina olen ajanut takaa koko ajan. Otetaan sitten esimerkiksi palomies, joka menee sisaan palaviin taloihin: ei onnistu naisilta, mutta toki esim. viestikeskuksessa tyo sujuu mainiosti. Jos ymmarrat mita tarkoitan, niin perusajatus oli, etta sukupuolet eivat ole TASAVERTAISIA kaikissa asioissa ja miehilla ja naisilla on omat SUKUPUOLEENSA liittyvat hyvat ja huonot puolensa. Ei ole olemassa sellaista kuin taysin tasa-arvoinen sukupuolikysymys, silla taman saavuttamiseksi meidan kaikkien olisi pystyttava aivan smoihin tekoihin. Ja tama ei ole totta reaalimaailmassa.

Ööh, muistaakseni olen koko ajan sanonutkin että sukupuolet ovat erilaisia? Kyse ei nyt ollut siitä. Eikä naisten (näin yleisesti ottaen) heikommasta fysiikasta. Kyse oli naisista johtajina.

Muuten olen aika pitkälti samaa mieltä kanssasi ylläolevasta. Meniköhän tämä keskustelu alusta asti väärille raiteille & alkaa nyt ohjautua kohdilleen?

Quote:
Ja mies ei silti pyorayta lasta tahan maailmaan, vaikka kuinka kayttaytyisi kuin nainen ja nainen ei saa toista naista raskaaksi. Nyt puhuttiin fysiologisista faktoista, eika siita miten aivopesulla saadaan ihminen niin sekaisin, etta laittaa peniksensa suojaksi hameen (skotlantilaisia ei lasketa tahan joukkoon). Genderbender ideologia menee lahinna mielenterveydellisista asioista puhumiseen, mutta nyt oli kysymys normaalista ihmisesta ilman sukupuoleen liittyvia identiteetti ongelmia. Jos halaut keskustella tasta aiheesta, niin sopii minulle, mutta ala sotke sita siihen tosiasiaan, etta keita me olemme syntyessamme ennen kuin makro- ja mikrokosmos muokkaa identiteettiamme.

Noh, varsinaisista sukupuoli-identiteettiongelmista ei näitten naismiesten kohdalla ole kyse, sillä he ovat varsin tyytyväisiä itseensä & elämäänsä. Eikä tässä ole kyse mielenterveydellisistäkään ongelmista. Eikä tämä keskustelu nyt mielestäni ole käsitellyt pelkkiä fysiologisia seikkoja, vai kuinka? Haistanko muuten taustalla taipumuksen homofobiaan?

Hameistahan muuten takavuosina povattiin hittiä miehillekin. 8)

Quote:
No eipa ole kukaan muukaan, kun juttu ei menisi lapi. Tama oli minun pointtini. On typeraa lukea tuollaista tekstia keneltakaan, joka edes hiukan tuntee lainsaadantoa lansimaissa ja nimenomaan Suomessa. Edes verbaalisella uhkaillulla SUORAAN PAIN NAAMAA ei menna karajille ja se on fakta. Olen sen aikoinani koulussa todennut, kun jonkun koulukiusatun vanhemmat yrittivat saada juttuja oikeuteen, koska pojalle oli muut sanoneet toistuvasti vetavansa turpiin. Ei kantanut oikeudessa, silla ei ollut fyysisia todisteita, etta nain oli kaynyt. Sama patee internet- ja emailteksteihin: et pysty todistamaan mitaan oikeudessa siita, etta kuka kirjoitti ja mita. Ei ole todisteita ellei sitten syyllinen itse myonna nain tehneensa tuomarille.

Maailma muuttuu Goran. Tuo verbaalisen uhkailun tuomitsemattomuus (huh mikä sana) ei suinkaan ole mikään itsestäänselvyys. Eikä se ettei netissä kirjoittamistaan jutuista voisi joutua leivättömän pöydän ääreen - näin on käynyt jo Suomessakin.

Quote:
Toistan: kuka tahansa, joka hairitsee minun tai ainoan elossa olevan sukulaiseni elamaa, on automaattisesti listalla. Jos muistanet sen jutun nyoskin, etta siella kaverit kirjoittelivat, etta "pistetaan aidille muna suuhun ja kummasti tykkaa" jne.? Eli puolustelet nyt tallaisen paskan kirjoittajia? Olet saalittavampi ja sairaampi tapaus kuin osasin odottaakaan. Olen jo huomannut, etta sinulla ei ole deduktiivista logiikkaa, mutta nyt huomaan, etta olet myos erittain sairas ihminen.

En puolustele ketään. En sinua enkä muita. Käväisepä tuossa ketjussa, kirjoitin sinne aamusemmalla viestin josta mielipiteeni luulisi käyvän selväksi. Mutta siitä että muut käyttäytyvät huonosti, ei seuraa se että sinulla olisi vastaavanlainen oikeus.

Mitä logiikkaan tulee, en usko tarvitsevani neuvoja sinulta. :roll:

Quote:

Minulla on oikeus puolustaa itseani ja omaisiani parhaaksi nakemallani tavalla: en valita siita miten joku yhteiskunta haluaa asiat hoidettavan. Mina en tarvitse esim. poliisia mihinkaan ollessani riittavan vahva selviytymaan elamasta ja ongelmistani itse. Maailmassa on paljon sellaista mita ei ole kirjoitettu lakikirjoihin ja mina elan niiden oppien mukaan. Tahan mennessa on toiminut erinomaisesti.

Tähän sopinee parhaiten Miltonin (muistaakseni) toteamus "No man's an island".

Quote:

Mutta minahan otan vastuun teoistani ja sanoistani? Missa vaiheessa en ole ottanut vastuuta? Tama "kieretely ja kaartelu" on nyt kuitenkin argumentti siita, etta SINULLA ei ole mitaan oikeutta/velvollisuutta toimia koko maailman omanatuntona. Ja tarkemmin viela asioista, jotka eivat kosketa sinua mitenkaan ja nain eivat ole sinun ASIASI. Esim. Israelin tilanne: sinulla ei ole mitaan aavistusta mita siella tapahtuu, mutta silti olet jo ottanut oman puolesi Palestiinalaisten puolella. Jos muuten tietaisit oikeasti tilanteen ja olisit ollut Gazan alueella, niin uskoisin, ettet todennakoisesti puolustelisi KUMPAAKAAN, jos olet vakaumuksellinen pasifisti.

Voi Goran, oletpa mustavalkoinen. Minä en ole kummankaan "puolella", jos tarkoitat nyt Israelin hallitusta & IDFn kovan linjan miehiä ja PAta & terroristeja, mutta olen kummankin puolella kun puhutaan niistä ihmisistä jotka joutuvat yllämainittujen tahojen mokailuista kärsimään. Minulla on myös suhteellisen hyvä käsitys siitä mitä sielläpäin tapahtuu.

Pasifisti olen myös, mutten "vakaumuksellinen" - jos tarkoitat tällä sitä että milloinkaan & missään tilanteessa en aseeseen tarttuisi. Joskus väkivalta on välttämätöntä, mutta muuten sen mahdollisuus täytyy minimoida. Tämän osoittaa historia.

Quote:
Samat sanat. Mina en kirjoittanut sinulle: sina kirjoitit minulle. Onko sinulla jokin alkava alzenheimer vai mika mattaa? Olet kumma olento, kun ensin alat ruikuttaa asioista, jotka eivat sinulle kuulu ja sitten kerrot, etta mina olen arvostellut ihmisia heidan valinnoistaan? Heh.

Goran Klak

Ensinnäkin, taudin nimi on Alzheimer. Toiseksi, nämä asiat kuuluvat yhtä hyvin minulle kuin sinulle. Kolmanneksi, et ole niin erinomainen yksilö ettei annos nöyryyttä tekisi sinulle hyvää - et ole ensimmäinen Jenkeissä asuva ulkomaalainen joka on tehnyt erheellisiä tulkintoja sikäläisen elämänmenon perusteella.