1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
siilikäs
Tuplasisäpussia?

Onko olemassa kahden hengen sisäpusseja makuupusseihin? Ei ole tullut vastaan.

Kiihtu!

Anonyymi

En tiedä mutta on niitä muualla olemassa onko suomessa?
http://www.cocoonusa.com/

Karoliini

Meillä hieman oikaistiin. Laitettiin ihan tavallinen pussilakana sisäpussiksi. Nyt ollaan sen sisällä, eikä alla kuten sängyssä.

nilakka

Eikö noita myy retkeilykaupat????
Ja tosiaan,tuo tuplapussilakanan käyttö oli loistoidea!!!
Voipi sitä joutua modifioimaan hieman,mut ei o vaikea juttu!!!
Joissakin pussilakanoissa kun on sisäänkäynti sivussa.
Itse olen tehnyt yhdenhengen pussiini sisäpussin fleecestä ja ihan hyvä tulikin.
Laitoin vielä siihen niin pitkän vetoketjun,et saan sen kokonaan auki,viltiksi.
Ja hyvin skulaa.Helteellä käytän sitten sitä.

Karoliini

Se on meillä silleen, ettei olla totuttu retkeilykaupoissa ravaamaan. " Ei sitä ennenkään retkeilykauppaan menty ennen mettään menoa. Puukko vyölle, kirves ja kalakukko reppuun." Siinä ne oleelliset. Tikut oli tietysti aina mukana kun kaikki oli tupakkimiehiä.

Nyt mennään ekana jollekin kirppikselle, jos ei kotoa tarvittavaa löydy.
Ai, perkele, ostinhan minä uuden teltan just prismasta. 15 euroo. ( viistoista ) :lol:

mikamanse

Muistaakseni sellainen kuin sleep in silk myy tuplana, itsellä on yksinkertainen.
puh 06-784 7818
Toimitus tuli muutamassa päivässä.
-mika-

nilakka

Karoliini puhuu asiaa! 8)
Kannattaa aina hakea vaihtoehtoisia hankintapaikkojakin,ennenkuin kalleimpaan (so retkeilykaupat)
sortuu!
minun eka parempi teltta tais olla juuri kirpparilta ostettu,McKinley merkiltään.
Ja Haltin Laavun ostin Tallin Kaubamajasta 99 Kroonilla (40mk),kun myivät sitä viallisena telttana merkinnällä: Kaared puudu!
Kallein telttani on maksanut 145€:Jack Wolfskinin Weightwatcer.

Yhtään telttaa en Lassilta,enkä partiokaupasta ole ostanut.
Makuualustat,Expeditit,kylläkin ja sen ovat hintaisiakin.
Osan kamoista olen tehnyt itse,tai parannellut entisiä,kuten Haltin laavuun tein lattian ja oviverkon,joten se ei virallisesti ole sitten kait enää laavu! :lol:
Viima talvena Lasselta sain niin hyvät alet,että raskin ostaa Joutsenen untsikan ekan kerran eläissäni.

Toisaalta,tuo telttamäärä,joka kotoa löytyy,on vuosien aikana syönyt varmasti yhden Hillen verran hilloa!!!!!

siilikäs

[quote author=mikamanse link=topic=14269.msg94586#msg94586 date=1148280154]
Muistaakseni sellainen kuin sleep in silk myy tuplana

Tuohan kuulostaa vallan romanttiselta, täytyypä pirhauttaa...  8)

Kiitos vinkeistä!

- Äläpähättäile keitämä potut! -