1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
eräjorma
Campstation igen

Hei taas

Otsikon telttaa olen tässä miettinyt, ja Helsportin Varanger laavua, valintaa näiden kahden välillä. Hinnaltaan nämä tuotteet menevät melko lailla samalle viivalle. Onko täällä nyt ihan tosi kenelläkään kokemusta tästä Campstationista? Olen yrittänyt etsiä netistä tietoa, ja ainoat osumat vievät tänne relaa.comin juupas-eipäs väittelyketjuun, Erälle.netin, Suomi24:n, sekä Perhokalastajat.netin sivuille. Minulla on vankka haisu, että on agitoitu liikkeelle mainosmiehiä levittämään Campstationin ilosanomaa. Katsokaa nyt tämäkin keskustelu: http://www.perhokalastajat.net/keskustelu/viewtopic.php?t=2865&highlight=campstation Eihän tuo voi olla  totta? Mies Britanniasta tulee suomenkieliselle foorumille kyselemään taimenpaikkoja ja sopivaa majoitetta. Miten ihmeessä tämä henkilö on onnistunut rekisteröimään itsensä täysin suomenkieliselle foorumille? Ja sitten juttu kääntyy taimenvesien kyselystä Campstation teltan erinomaisuuteen. Mielestäni on naurettavan läpinäkyvää että joku åkta finländare siellä vain tekee mainostyötään. Samoin muilla mainituilla foorumeilla. Erinomainen tuote, kerrassaan erinomainen.

Onko se oikeasti niin erinomainen? Tuotesivut antavat kyllä kuvan upeasta majoitteesta. Pidän itsekin tuollaisesta muotoilusta, minua v-tuttaa kömpiä johonkin vajaan metrin korkuiseen telttaan rikkinäisellä selälläni(ei herneitä, tällaisillakin tuotteilla on käyttäjänsä ja käyttökohteensa). Suuri painokaan ei minua niin haittaisi, en joutuisi tuota käsissä montaa sataa metriä kantamaan. Teltta on yksikerroksinen, miten tuo liene toimisi talvella, jos sisällä olisi kaasu/puukamina lämmitys?

Harmittaa kun en pääse tutustumaan kumpaankaan tuotteeseen luonnossa. Onhan kyseessä kuitenkin vajaan tonnin hintainen kankaanrekale ja alumiiniputkenpätkähässäkkä. Jos tuo tuote on todellakin niin hyvä kun sivut antavat ymmärtää, ostaisin sen kirkuen. Onko teillä kokemusta? Mikäli on, niin olkaa niin ystävällisiä ja valistakaa minuakin, niin hyviksi ja huonoiksi havaituista puolista. Saako rahalle vastinetta? Kestääkö saumat/kangas? Vuotaako se sateella välittömästi?

Anonyymi

Riippuu täysin mihin tarkoitukseen.Toinen pysyy myrskyssä ja toinen ei.Toisessa enemmän tilaa,mutta painavampi.Saumoista en tiedä,kuin sen jotta varangeriin ei vesi tule sisälle.

jaakkima

Ei ttu! Campstation  :lol: :lol:

Kohtuu härskiä juttua tuola perhokalastuksen sivuilla. Biggrin

Jos ei vejä täysillä, on sama jäähä kotiin

Remu

Tämä keskustelu on parasta! Kaveri juttelee itsensä kanssa ja kehuu myymäänsä telttaa: "tänä kesänä ei enää saa, jonoa on elokuulle asti".

Kysyjälle, että ainoa järkevä käyttäjän kommentti teltasta lienee tämä:
http://www.relaa.com/index.php?topic=7906.msg62653#msg62653

eräjorma

Etupäässä nuo viestit taitaa olla kirjoitettu vuonna 2004. Elämme sentään vuoden 2007 loppua jo. Eikö tosiaan ole kuin yksi vakavasti otettava kommentti tullut kolmen-neljän vuoden aikana? Kyllä herää epäilys tämän teltan laadusta. Harmi vain että eipä niitä taida vastaavan mallisia telttoja olla muita kovin helposti saatavilla, ainakaan Suomessa.

MrKnowItAll

Kyseinen teltta on seissyt nyt kolme kesää mökin pihalla, 1-3 kuukautta aina putkeen. Mitään kulumisen merkkiä ei ole näkynyt eikä vesi tullut sisään. Siellä on sitten tuplasänky(pohja lankkujen päällä), tiikkipöytä ja tuolit, kukkavaasi ja jalkalamppu, sähköt vedetty roikalla kaapeliläpiviennistä.

Olen siis edelleen tyytyväinen hankintaan. Omanlaisensa teltta sellaiselle, joka moista tarvitsee tahi haluaa. Kun ei ole kilpailijoita ja elämme Suomessa, on se kallis verrattuna "markkinahintaan". Kippatilaus Pakistanista ehkä auttaisi.

Maahantuojan markkinointimenetelmiä en kommentoi, itse tuotteeseen ei sillä ole vaikutusta, ostopäätökseen ehkä.