1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
silverlax
BD ynnä muut TELTAT

Olisko kokemuksia muistakin laadukkaista teltoista kuin hillebergeistä? Mitkä on osoittautuneet monipuolisimmiksi ja käytännöllisimmiksi hintaluokassa 400-800? Mä ainakin löydän itteni ihan mistä vaan sen teltan kans jota tässä nyt aattelin hankkia, sadetta ja lunta pitäis kestää. ja pakkasta, mutta myös kesäkäyttöön...eli?

onko muute järkeä edes ostaa 4-vuodenajan telttaa, että olisko parempi hankkia 2 erilaista eri vuodenajoille? onko merkitystä?

kiva jos joku viittii laittaa nixejä

trallallei

zorro

Kannattaa aloittaa kirjoittamalla hakukenttään, että 'teltta' ja painamalla 'haku'-painiketta. Löydät takuuvarmasti tarpeeksi asiaa ilman, että tarvitsee kaikki kirjoittaa ties monennenko kerran uusiksi.

Moderaattori-Zorro

Karoliini

Heh!Hee!
Ei ihme, että foorumi nukkuu, heti heitetään selaamaa arkistoa itsekseen Blum 3

teesaa

Nyt of Firstlight halvalla jenkeissä. Tulleineenkin ja rahteineen sen saapi kouraan 120 € halvemmalla kuin Suomesta.
Zek BD:n oma sivu.

Wannabe mies monessa lajissa!

Anonyymi

Moi
Mulla on kanssa teltta hakusessa ja skoorannu tätä kirjoa läpi tää on mulla nyt päälimmäisenä mielessä http://www.northland-shop.com/xtcommerce/popup_image.php?pID=35&imgID=0

Anonyymi

Itelläni on käytössä Mountain Hardwearin Trango 2. Mielestäni aivan loistava teltta.

BelowZero

Tässä kai oli hakusessa yksikerroksinen teltta. BD:t ja Biblerit kun painavat hippasen vähemmän kun tollanen perus "vanha"  :twisted: retkue ratkaisu. Piruilut sikseen mutta itse en ainakaan ihan helposti enää tollasta tuplakerros värkkiä ylös lähde raahaamaan. Itse joskus skagailin ton hengittävyyden kanssa mutta ainakin Bibler:n Todtex hengittää kunnolla vaikka olisikin vetiset olosuhteet. Mitään kondensaatio ongelmaa en ole kohdannut (räppänät on miltei aina auki ja ovi vielä ylhäältä raolleen mikäli on tosi vetistä).

Anonyymi

[quote author=BelowZero link=topic=21690.msg141425#msg141425 date=1210253408]
Tässä kai oli hakusessa yksikerroksinen teltta. BD:t ja Biblerit kun painavat hippasen vähemmän kun tollanen perus "vanha"  :twisted: retkue ratkaisu. Piruilut sikseen mutta itse en ainakaan ihan helposti enää tollasta tuplakerros värkkiä ylös lähde raahaamaan. Itse joskus skagailin ton hengittävyyden kanssa mutta ainakin Bibler:n Todtex hengittää kunnolla vaikka olisikin vetiset olosuhteet. Mitään kondensaatio ongelmaa en ole kohdannut (räppänät on miltei aina auki ja ovi vielä ylhäältä raolleen mikäli on tosi vetistä).

Ja näppärästi hän päätyi yllä olevaan päätelmään keskustelun avaajan puheenvuorosta:
"Olisko kokemuksia muistakin laadukkaista teltoista kuin hillebergeistä? Mitkä on osoittautuneet monipuolisimmiksi ja käytännöllisimmiksi hintaluokassa 400-800? Mä ainakin löydän itteni ihan mistä vaan sen teltan kans jota tässä nyt aattelin hankkia, sadetta ja lunta pitäis kestää. ja pakkasta, mutta myös kesäkäyttöön...eli?"

Luki- vai ymmärryshäiriö?

BelowZero

[quote author=.com link=topic=21690.msg141666#msg141666 date=1210841545]
Luki- vai ymmärryshäiriö?

Varmaan molempia; ehkäpä myös sekakäytöllä on osuutta asiaan... Ei mut oikeesti... Kun otsikossa on kerta mainittu BD teltat, jotka on ultra light värkkejä en millään saa päähäni, että hakusessa olisi joku saamarin raskas värkki. Eihän tossa Trangossa ole sinällään mitään vikaa mutta aika kaukana kyllä BD teltoista. Referenssinä siis kait pitäisi käyttää otsikossa mainittua valmistajaa / telttatyyppiä.