1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Anonyymi
K2 AK Launcher, Voelkl G4, Elan Mantis 777, Kneissl Tanker ?

Vähän leveämpi suksi offarille hakusesssa ja vaihtoehtoina on em. sukset. 175cm/68kg on miehellä mittaa. Agressiivinen lasku ja jaloista löytyy kohtalaisesti jerkkua. Mitä suksea noista 4:stä suosittelet ? Käyttökokemukset yleensäkin noista suksista kiinnostaa.

Anonyymi

G4:set on ainakin he....tin hyvät. Pärjää myös rinteessä = leikkaa myös kovalla rinteellä ja leveys riittää pyydässä/korpussa laskemiseen.

Anonyymi

G4 jotkut väittää pituussuunnassa aika jäykäksi, niin ku völkkelin alppipuolen sukset yleensäkin. Pitäneekö tämä paikkaansa ? Atomic R:EX päässy kokeilemaan (184cm) ja se tuntui vähän turhan jäykältä mun painoiselle, miten tuo G4 jäykkyys suhteessa 10.EX:ään ? Kneissl T@nkeria on kovasti kehuttu mm. Powder:n foorumissa. Onko kellään kokemuksia ko. suksesta ? Saako Kneissl Suomesta, maahantuoja ?

Anonyymi

Kneisselin t@nkeria ei taida suomesta saaha? Mutta itse sivakka on ihan ok, mitä nillä reissussa päivän laskin, aika jäykkä kampi, kestää vauhtia ja vaatii voimaa, leveempikin vois olla..

Samaa paskaahan noi kaikki on, kuoret on vaan vähän erilaiset...:)

Anonyymi

Onkos kellään kokemusta G4:sesta telluina?

Anonyymi

Viikonloppuna oli Himoksella G4 tellut yhellä kaverilla ainakin ja kyllähän se alaspäin niillä paukutti ihan tiukkaa kännöstä ja taispa vielä feikkinäkin laskee rinteen alkua. Oli siellä jotain k2 fättejäkin telluina.

A-mies

itse lasken 188cm G4:llä. rinteessä pärjää hyvin ja offareilla todella hyvin Smile ainoo ongelma suksissa on TODELLA pehmeä pintamateriaali, mä oon laskenu niillä nyt 6 kertaa ja on jo tässä vaiheessa kannoissa pahempia naarmuja ja lovia kuin entisissä bandiiteissa kahden ja puolen kauden laskujen jäljiltä... eli ei sovi hyppy ja kikkailu hommiin. pelkkään laskemiseen voin kyllä suositella varauksetta. viime vloppuna testasin 185cm pocket rockettia ja itse ainaki pidän g4:stä enemmän. kantaa yhtä hyvin ja on yhtä ketterä, sekä lisäks pelittää mainiosti rinteellä ja sietää vauhtia sen kummempia tärisemättä Smile

"...in general park skiers will be going to the hospital while big mountain skiers ski powder on the peaks of their dreams..."

Anonyymi

:shock: hei :shock:

joo, siellä himoksella oli joku ammattitelemarkkaaja, joka veti g4:lla miten päin vain halusi. siihen pystyvät vain todella taitavat ja suurella toleranssilla varustetut tyypit. :roll:

Anonyymi

ammattitelemarkkaaja?

mistä tota suurta toleranssia saa ostaa?

Anonyymi

eeeeeheheheeee ! Mä repeen....!

Anonyymi

no vittu. toleranssia saa kaljakaupasta, niin paljon kun kukkarossa on pennejä.

Anonyymi

onkohan suomessa yhtään ammattitelemarkkaajaa? ei kai kukaan sitä opetakaan täyspäiväisesti, eikä kilpaile?

Mika K

Taitanee Jani olla tuota lähimpänä, mutta eiköhän sitä itse kukin joudu jotain muutakin tekemään kuin vain ja ainoastaan laskemaan... Smile

suurella toleranssilla , heheh.

Läskikymppi Freeride Team

Anonyymi

Itse lasken noilla Elanin Mantis 777:lla (192cm). toimii hyvin rinteelläkin, mutta jyrkkää jäistä ei pysty laskemaan kuin suorilla...

Pituusuunnassa suksi on mukavan löysä, rinteellä runtatessa saa aikaan tiukkojakin käännöksiä. Suksi on kuitenkin kiertojäykkä, eli kestää vauhtia todella hyvin!

Syvässä en oo vielä päässyt kokeilemaan, mutta puheiden mukaan noi on siellä eeerinomaiset. Katotaan viikon päästä Chamonix'ssa sitten...