1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Anonyymi
Völkl 6 tähden supersport

Völkliltä on ens kaudelle näköjään tulossa tuommoinen malli. Onko kukaan vielä päässyt stedaamaan tätä, tai onko muuten vaan kuullut jotain ko. suksesta? :?:

Anonyymi

Kokeilin suksea noin kuukausi sitten. Lumi ei ollut sohjoa, mutta ilma +5. Samalla kokeilin myös viidentähden mallia. Siis molemmat ensi kauden. Mulla on itsellä Stöcklin spirit IV.

+Erittäin helppo laskea. Hitaissa käännöksissä aivan unelma. Kevyet. Hienot. Sisäsuksen saa leikkaamaan tosi hyvin tosi helposti. Kestää myös vauhtia. Ne oli mulle tosin hieman liian pitkät.

-Mutta linkoa ei löydy käännöksestä ulostultaessa. Pitää ääntä. Hinta. Saatavuus.

Hyvä suksi, mutta hinta yläkanttiin. Olis varmaan loistavat naisille ja telluilijoille. (Sama asia Wink )

Anonyymi

Miten oli verrattuna viistähtiseen? Nyt alla ko. sukset (mallia 02/03). Jäykempi?

Anonyymi

Ei ollut jäykempi. Tai ei sitä ainakaan laskiessa huomannut. Sun suksea en ole koskaan kokeillut. Paljon olen kyllä kuullut...

Suurin ero niiden välillä oli käyttäytyminen hitaassa vauhdissa (siis leikaava) ja sisäsuksen käytös. Molemmissa pinnat kuutoselle. Kuitenkin molemmat tosi helppoja laskea. Ja onhan ne kuutoset aika huomiota herättävän näköiset. Mustat kun ovat. Eikä tule vastaan joka päivä. Siirtyminen kantilta kantille voisi olla molemmissa ripeämpää. Ja samoin se linko uupuu molemmissa.

Ei tarvitse olla palanderi, että molemmilla saa hienot urat lumeen. Riittää, että on sponsori...