1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
onkelf

Joo, on meillä täällä maalla tämmöönen intternetti. Mullaki on jo oikeen joku pentiumi.
Naapurin merkonoomilla on jopa semmoonen puhelin, minkä saa ottaa autohon mukaan.Sillon puhelinsalakku takapaksissa ja kuuloke kopissa.
Se soittelee sieltä ihimisille - on joku änäntee.
Nää on varmaan jo tuttuja juttuja siellä Helsinkin päässä  Biggrin

Ai niin, vaatteisiin.
Bergansia ja Vaudeakin käytössä.
Onneksi on vaihtoehtoja.

mtb-lohja.com

Mr C

[quote author=tigru link=topic=28526.msg169896#msg169896 date=1262708600]
No nyt taas pomppas mitä hemmetiä eurot tähän kuluu markkaaikaan ei tätä merkkiä kukaan kaivannut No EIHÄN TÄMÄKÄÄN MERKKI VIELÄ PITKÄÄN OLE OLLU MARKINNOILLA! Voi olla että jää tähdenlennoks jos amer päätää siitä luoua!

Taas niin sontaa että ...

Ei vai ollut markka-aikaan... Muistaako tikru milloinkas se markka-aika loppui ja otettiin eurot käyttöön, vai oliko liian nuori muistaakseen ? Oliko tikru päässyt silloin jo potalle, vai vieläkö vaippaan väänsi kakat ?

Arc'teryx on perustettu 1991, joten "hieman" ennen markka-ajan päättymistä...

Vaikka se tikrun vaippa nytkin olisi märkä ja mieli maassa, niin kannattaa silti tarkistaa faktat ennen kuin kirjoittelee. Ettei kaikki ole huuhaata.

very heavy

TIGRU kirjoitit mun tyttöni ikäinen?? tarkoititko nuorta vaimoasi.....ei en usko että olet kerinny valittamiseltasi naimisiin.tarkoittiko mun tyttöni tytärtä?? ei en usko että kaltaistasi on kukaan käytäny siitokseen :shock:

Pale

pelkästään keskustelun aiheeseen vastaten: laatu maksaa

Lucifer

[quote author=Pale link=topic=28526.msg170519#msg170519 date=1263400438]
pelkästään keskustelun aiheeseen vastaten: laatu maksaa

Luulen, että tähän aforismiin on hyvä päättää tämä keskustelu.

Aihe lukittu.

Lux F.

Sivut