1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Kymiläinen
Alottelijan telluvermeet, toimiiko nää?

Morjes!

Oon uusi täällä ja heti kyselemässä... Eli nyt kävi niin että nyt on saatava tellukamat itelle, kävin parituntia vuokravehkeillä kokeilemassa ja totesin lajin upeaksi.
Mulla ois pihalta matkaa mettän läpi lähirinteeseen about 1,5km ja senverran suunnittelin telluja käyttää myös "hiihtämiseen", ei tarvis aina kaivaa autoa kinoksesta kun hissimäkeen haluaa.
Olen 171cm pygmi ja painoa on 70kg, omasta mielestäni lasken alppivehkeillä rinnettä ihan hyvin, ja tykkään laskea KOVAA. Siis vauhtia.
Seuraavanlaista pakettia olen katellu tuolta sport-conradista:
                                                                       K2 super stinx 174cm
                                                                       Rottefella cobra r8

Eikö noi ois alottelijalle rinnesuksiksi oivat pelit, miten toi hiihtohomma sujuu noilla siteillä? Siteen paikka, front vai back?
Entäs toi monopolitiikka sitte. Conradilla ois edukkasti kenkiä jos ottaa samaan pakettiin vielä nekin, mites nää?
                                                                      Scarpa T2R vai...
                                                                      Scarpa T2X thermo vai...
                                                                      Garmont Ener-G Padlock 

Ja joo, monoja ei pitäs ostaa sovittamatta, mut jos kuitenki niin päätän tehdä ni oisko noissa oikeita ominaisuuksia mun käyttöön..?

Apuja odotellen: Marko

HeMa

Ei noi rinteeseen mitkään huonot pelit oo... ja popotkin on varsin sopivat yleis-kenkät.

Mutta jos oikeesti ton 1.5 kilsaa aiot hiihtää aina keskukseen, ni sanotaan et noi R8 ei oo siihen väkisinhiihtoon parhaimmat...

Eli ite tollaseen hommaan valkkaisin Voilen 3-pin Hardwiret...
esmes tuolta:
http://www.telemark-pyrenees.com/shop/product_info.php?cPath=1_10_19_15&products_id=14

Ja jopa apina osaa ruuvata siteet kiinni sekä vaihtaa siteen paikkaa noista inserteillä varustetuissa Supper Stinxseissä... Eli insertithän on sellaset samanmoiset sydeemit ku lumilaudoissa...

Jaa niin... nousukarvat olis varmaan kans ihan pop, jos et aivan tasamaata pysty keskukseen ja sieltä takas hiihteleen.