1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Runnerbear
Kuoriasufetismi?

Monella ihmisellä voi kiinnostus kohdistua esim. nahkaan, kumiin, latexiin, farkkuihin
ja jne. Näiden vaatteiden, asujen materiaali kiinnostaa enemmän tai vähemmän niin
että käyttäjät voivat ja jotkut saavatkin seksuaalista kiihoketta. Mutta voiko jokin
kalvo-, kuoriasu olla fetismin kohteena? Nahasta, farkuista, kumista pitäviä tiedänkin
olevan mutta esim. gore-tex fettariin en ole törmännyt. Se että kaapissa on enemmän
kuin 5 kpl eril. kuoriasuja, voiko se vielä tehdä ihmisestä fettaria? Itselläni on yksi
gore-tex paclite takki ja housut..

hans1

Varmaan tällaisiakin fetismejä löytyy, sillä nykyään mikään ei ole liian outoa...

Itellä on 3 kpl kuoritakkeja, viidet kuorihousut, parit gorekengät sekä lisäksi windstopperia takkeina, hanskoina ja pipoina, mutta ei mulla kyllä mitään fetismiä noita kohtaan ole. Onpahan vain erilaisiin käyttötarkoituksiin sopivat kuteet ja joukossa on epäonnistuneita hankintoja sekä jo aktiivikäytöstä sekundäärisiksi jäänyttä, sinänsä ehjää kamaa.

- Hannu -

jaksu

pervot.

tolppa-apina

Varusterunkkaus on enemmän sääntö kuin poikkeus näillä foorumeilla.

huvinvuoksijaulkoilunkannalta.blogspot.com

dabomba
Käyttäjän dabomba kuva

Varusterunkkaus on nykyisin yksi harrastamisen muoto, oli laji mikä tahansa. Esiintyy yleensä miehillä.

Ennen kohteena oli lähinnä autot. Oli kaikkea mistä mies tykkää: tekniikkaa, tehoa, ääntä, vauhtia ja nippeleitä.

Nykyisin kun tekniikkaa löytyy laitteesta kuin laitteesta, kaikki käy: järjestelmäkamerat ja niiden objektiivit, autot, tekniset vaatteet, laskettelusukset, retkeilyvarusteet, hifilaitteet, tietokoneet, jatka listaa...

On ihmisiä jotka ei edes harrasta aktiivisesti kyseistä juttua, mutta kamat pitää olla vimpan päälle. Kerran vuodessa retkeilevä saattaa omistaa 3-4 telttaa, jotta joka retkelle, jos sellaisen joskus oikeasti tekee, on sitten oikeanlainen teltta. Normiteltta, kevytteltta, 2 hlö teltta, bivi, tarppi ja itsestäänseisova teltta pitää kaikki löytyä komerosta. Joku teltoista on saattanut nähdä ainakin kolme yötä maastossa.

teesaa

Tämä runkkaus on lisäksi helpottunut euron tulon myötä, sillä onhan ihan eri asia hankkia releitä "tonnilla" kuin "kuudella tonnilla".

Wannabe mies monessa lajissa!

MrKnowItAll

Fetismissä pitää kuitenkin saada vekottimista seksuaalista mielihyvää. Normaali hienojen kamojen hamstraus jota edellä kuvailtiin ei täytä tätä ehtoa, se tyydyttää jotain muuta sosiaalista tarvetta. Pidetäänpä siis terminologia selvänä.

Korpijaakko

[quote author=MrKnowItAll link=topic=29463.msg171557#msg171557 date=1264488007]
Fetismissä pitää kuitenkin saada vekottimista seksuaalista mielihyvää. Normaali hienojen kamojen hamstraus jota edellä kuvailtiin ei täytä tätä ehtoa, se tyydyttää jotain muuta sosiaalista tarvetta. Pidetäänpä siis terminologia selvänä.

Tässä on olennainen huomio. Meinasin itsekin sanoa, mutta kaikkitietävä ehti ensin. Jos kuoriasufetistejä on, luulen, että ovat harvassa. Mutta erilaisten kuoriasujen hamstraajia kyllä löytyy! Ja se on ihan eri juttu.

Varusterunkkaus on ihan kiva lisä harrastukseen. Joka viikko ei ehdi retkeilemään (tai kiipeämään tai laskemaan), mutta jo vartissa ehtii vilkaista netistä uusimpia varusteita, arvosteluja ja vaihtoehtoisia tapoja hoitaa asiat.

Ilmeisesti tämä on kuitenkin aika miehinen (oheis)harrastus? Ovatkohan naiset sitten fiksumpia kun eivät sorru tähän lopunkin rahan ja vapaa-ajan vievään (oheis)harrastukseen? Tämä on havaittavissa jo ihan omassa parisuhteessa.

Timoa

http://downfetish.com  Biggrin

Pale

varusterunkkareita kutsutaan tietyissä piireissä myös kamahomoiksi...  Biggrin

Hamsteri

[quote author=tolppa-apina link=topic=29463.msg171540#msg171540 date=1264450292]Varusterunkkaus on enemmän sääntö kuin poikkeus näillä foorumeilla.

Olen ollut viime vuodet sen verran köyhä, ettei ole ollut varaa runkkailla. Kokemus on ollut puhdistava. Huomio on keskittynyt henkisempiin asioihin. Olen lukenut eri alueiden historiasta, mietiskellyt luontosuhdettani, kuunnellut runsaasti luonto-ohjelmia ja lukenut luonnosta, löytänyt uudestaan aiemmin hautaamani villan välikerroksena ja  yöpynyt ties missä kamppeissa pakkasessa ja huomannut, että sehän sujuu vallan mallikkaasti.

Köyhyyteni alussa tavaranhimo oli niin ankara, että suorastaan vitutti, koska en pystynyt ostamaan uutta. Mutta vähitellen vimma on laantunut. Edelleenkin mielelläni rompetta katselen, mutta saamisen ja ostamisen intohimo on poissa.

Kun rahaa alkaa taas tulla, niin epäilemättä teen muutamia suurempia ja perusteltuja perushankintoja, mutta saattaa olla, että tuskastuttava optimointi jää tähän. Eihän minunlaiseni perusvaeltaja kummoista satsia tarvitse. Kesällä pärjää lähes arkikamppeilla ja talvella uusimmat hienoudet voi korvata perinteisemmillä mutta painavammilla kamppeilla. Kyllä ne ahkiossa kulkevat sen minkä kulkevat. Pakkoko niitä kilometrejäkään on määräänsä enempää niellä? 

Erityisen paljon on ruvennut kiinnostamaan reissujen taltiointi, niistä kirjoittaminen. Olen huomannut, että kirjoittaminen avaa harrastukseen aivan uusia näkymiä samalla tavalla kuin joskus aikaisemmin teki valokuvaus.

Jos varusterunkkauksesta saa mielihyvää, on se hyvä harratus, kunhan vain säilyttää suhteellisuudentajunsa. Miehen tulee viedä harrastusta eikä harrastuksen miestä.

Tekstiiliurheilija

Hi hii, meikä on cityvarustehamsteri. Monet naiset tuntuvat hurahtaneen laukkuihin ja (korko)kenkiin, mutta minun erikoisalaani ovat erilaiset tikki-, toppa- ja fleeceliivit ja fleecetakit. Pitää olla eri värejä ja eri sävyjä, että varmasti värit matsaa. Olen kyllä puolen vuoden aikana ostanut aika monta soft shell ja toppatakkiakin värin takia (luumu, 3 x viininpunainen, vaaleansininen, punamusta)  ...

teesaa

[quote author=Tekstiiliurheilija link=topic=29463.msg171620#msg171620 date=1264572141]
Hi hii, meikä on cityvarustehamsteri. Monet naiset tuntuvat hurahtaneen laukkuihin ja (korko)kenkiin, mutta minun erikoisalaani ovat erilaiset tikki-, toppa- ja fleeceliivit ja fleecetakit. Pitää olla eri värejä ja eri sävyjä, että varmasti värit matsaa. Olen kyllä puolen vuoden aikana ostanut aika monta soft shell ja toppatakkiakin värin takia (luumu, 3 x viininpunainen, vaaleansininen, punamusta)  ...

Tää voisi jo mennä tunnustusten luolaan... Biggrin

Wannabe mies monessa lajissa!

karskinen
Käyttäjän karskinen kuva

[quote author=teesaa link=topic=29463.msg171628#msg171628 date=1264582301]
[quote author=Tekstiiliurheilija link=topic=29463.msg171620#msg171620 date=1264572141]

Tää voisi jo mennä tunnustusten luolaan... Biggrin

Liitytään tunnustajiin: valkea pitsi!

Mutta kuoriasuihin ei liity mitään. Enkä edes omista sellaisia, pelkkää Paclitea.