1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Anonyymi
Lowe Alpine Flash jacket

Kenelläkään kokemuksia takista? Ainakaan hinta (249€) ei päätä huimaa, mutta Triple Point Ceramic-viritelmä on ainakin itselle aivan tuntematonta käytössä. Tarvista olis hyvälle/halvalle kuoritakille.

Anonyymi

Itselläni on ollut muutama vuosi tuo Alpine jacket, ja olen ollut siihen omassa käytössäni tyytyväinen. Takissahan tärkeintä IMHO on:

1.) leikkaus, eli esim miten hihat ja vyötärö istuu liikkuessa,

2.) yksityiskohdat, kuten taskut, hupun toimivuus,

N.) kalvo.

TPC on jonkin verran "sadetakkimaisempaa" kuin jotkut Goren kalvot, mutta toimii silti kuoritakin tavoin. Ei hikiliikuntaan kuten ei suurin osa muistakaan kuoritakeista, mutta muuten hyvä urheilulliseen ulkoiluun. Vuorikaupassa näemmä vain hajakokoja jäljellä (S), mutta olisi nyt halpa.

19juha71

Minulla on ollut tuo takki pari vuotta myös, ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen. Pitää vettä, saumat kunnolla teipattu, huppu kääntyy pään mukana eikä tipu silmille (kiristysnauhan johdosta), hengittää ainakin paremmin kuin DrymaxX, laadukas päälliskangas (ripstoppia), tuuletusaukot kainaloissa toimivat, isot etutaskut, hyvät tarrat ja vetoketjut, ylipitkät hihat jotka eivät jätä ranteita paljaaksi ylös kurkotettaessa jne. jne. ... need I say more? Smile Uudemmassa versiossa muistaakseni tuota kankaan laatua on vielä jämäköitetty, en kyllä tiedä miksi.