1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Anonyymi
Haglöfsin rinkat

Jos kellään on kokemusta uusista Haglöfsin SEC -rinkoista, olisi kiva kuulla kommentteja. Vaikuttavat hyviltä, vaikkakin kangas ja hihnat tuntuvat epäilyttävän ohuilta.

SEC on kait ShoShosta kehitetty, kantolaite näyttää aika samanlaiselta jne, joten kommentteja ShoShosta arvostaisin myös kovasti.

Olen rajannut vaihtoehdoikseni nyt tuon SECin ja Deuter Aircontactin. Muita ehdotuksia otetaan myös vastaan hintaluokasta 200-250 E. Olen kyllä tutkinut tarjolla olevat vaihtoehdot suunnilleen läpi...

Tärkeintä olisi, että kantolaite on tukeva ja hyvin muotoiltu, ja säätövaraa riittäisi tämmöiselle 173 cm rääpäleelle kuten minä. Deuterin kanssa olin joskus aiemmin reissussa, ja vaikka selän pituus oli säädetty lyhimmälle, se tuntui siltikin vähän isolta.

Noin muuten en mikään hardcore matkailija ole, lähinnä 1-2 vaellusta tai muuta reissua vuodessa eikä mitään kiipeilyä tai semmoista. Mutta rinkan pitää olla hyvä, jos vaikka innostuisi enemmänkin reissaamaan, ja kyllähän se v*tuttaa jos koko ajan on olkapäät mustelmilla...

---Teemu

sebastian

sain shoshon ekan? mallin joskus -92... käytin.. -02 asti... sanoisin että helvetin hyvä suoritus.. siis tuo kymmenen vuoden käyttöikä aktiivikäytössä.. pieniä lasten tauteja siinäkin toki oli mutta kukapa tekisi täydellisen??

taistelu itsessään on elämäsi arvoinen..<br />jos se on omasi

Anonyymi

miks et ostas Victor mallia? ite oon tykänny siitä ku hullu puurosta Biggrin

Panda

Kokeile Deuterin SL-malleja...

[b][size=15px]ROCK![/size][/b]

Anonyymi

Ostin juniorille (13v, 165cm) pienimmän SECin, olikos se nyt 55l.

Mainion oloinen rinkka, hyvin saa säädeltyä ja 1. partioreissulta

tuli repusta positiiviset kommentit kannettavuudesta.

Suosittelen

Mika K

Itsellä on ollut 5 vuotta shosho8000 hieman modattuna eli olen ottanut sivutaskut poies ja tehnyt muutaman pienen muun muutoksen siihen etuosaan jossa on niitä kiinnityskohtia. Rinkka on kestänyt todella hyvin ja sen saa hyvin säädettyä erilaisille kuormille oli kyseessä sitten viikonlopun yli taikka sitten 2 viikkoa kestävä reissu. Jotkut ovat joskus minulle valitelleet että ne kantoremmit löystyvät käytön aikana, mutta itse en ole moista huomannut.

Omasta mielestäni siis parempi kuin vanhat Haltin/savotan rinkkani ja myös käytössä mukavampi kuin minulla käytössä ollut Jack Wolfskinin joku 75l rosna. Shosho siis ainakin toimii, tuosta uudesta mallista en tiedä, luultavasti kyllä...

Läskikymppi Freeride Team

Anonyymi

Jeps no kävin hakemassa sitten sen SEC 85:n. Hyvältä vaikuttaa ja sinne menee kyllä varmaan viikon kamat kevyesti telttoineen makuupusseineen päivineen.

Hehe, vaan enpä tiedä tuliko otettua vähän liian iso kassi omaan kokooni nähden. Sen joutuu säätämään melkein ääriasentoonsa Wink Mutta eipä ne 75 ja 85 mallien kantolaitteet näyttäny kovasti paljon erikokoisia olevan. Kaikki tuntuu olevan kuitenkin aina sitä mieltä että kannattaa ostaa mahdollisimman iso ettei tarvi pakata ulkopuolelle. Painoeroakaan ei ollut kuin 100 g. Eli kun vain nyt pääsisi reissuun tuon kanssa ja oikeasti testaamaan!