1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
alluzi
Mikä näistä repuista?

Näitä aiheita alkaa olemaan ehkä jo liikaakin, mutta vielä täytyy laittaa oma. Eli reppua etsimässä, olen todennäköisesti ostamassa jotain näistä kolmesta, TNF MG35 tai Terra 40, Jack Wolfskin Alpine Pack, Deuter ACT LITE 40+10. Jos kellään on kokemuksia kyseisistä niin mielelläni kuulisin.

Anonyymi

Mihin tarkoitukseen (iin) olet reppua ostamassa?

alluzi

Reppu tulisi ihan perus viikonloppu-ja muutaman päivän kesävaelluksille, ainakin näin aluksi. Mutta myös lumilauta ja hakku pidikkeet tulisi löytyä tulevaisuutta varten.

Timppa

Kuten jo joskus aiemminkin tullut sanottua, niin JW:n Alpine Packiin olen ollut tyytyväinen, kiinnikkeitä laudalle/suksille/jne...

&quot;To accomplish great things, we must not only act, but also dream; not only plan, but also believe.&quot;<br />Anatole France

Timppa

Kuten jo joskus aiemminkin tullut sanottua, niin JW:n Alpine Packiin olen ollut tyytyväinen, kiinnikkeitä laudalle/suksille/jne...

&quot;To accomplish great things, we must not only act, but also dream; not only plan, but also believe.&quot;<br />Anatole France

Anonyymi

Mulla on Lowen Offlimits 40L toiminut hyvin parin päivän vaelluksilla. Kantolaite on hyvä ja repusta löytyy kaikki ko. kiinnikkeet

alluzi

Mielellään siinä repussa olisi kaksi osastoa, niin että repun pohjalla olevat kamat on nopeasti käytettävissä.