1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Tuomas Sovijärvi
BD:n Cobra Carbon
anttioksanen

Cobrat ei paina mitään ja se kaikki ei-mitään sijaitsee hakun päässä joten swingi on todella hyvä. Hiilikuituvarsi absorboi tärinää ja tästä johtuen terä uppoaa helpommin jännitteiseen ja kovaan jäähän. Kahvan kulma on aika jyrkkä enkä ole huomannut eroa Nomiceihin verrattuna hapotuksen suhteen.

Naurettavan kevyet ja loistavat hakut yleiskäyttöön. Vähän kalliin puoleiset, mutta toisaalta hakut on aina pitkäaikainen sijoitus.

t: Antti

Juho Risku

Kovat jätkät, kuten Will Gadd ja Vince Andersson kuuluvat käyttävän noita. Meidän käyttäjäkunta on kans antanut viiden tähden arvioita. Että kai ne tosi hyvät hakut on. Itse en erityisemmin tykkää BD:n svingistä tai siitä, miten se tarttuu / istuu jäähän... musta Grivelit on tässä suhteessa parempia. Voi kyllä johtua ihan vaan siitäkin, että oon tottunu Griveleihin. Smile

Sellanen juttu, mitä oon kuullu, että toi BD:n hiilikuitu varsi on vähän herkkä murtumiselle esim. jos jää auton peräkonttiin ihan alimmaiseksi ja joku sopivasti painaa sitä. BD:ltä muistaakseni jossain kohtaa kerrottiin, että ovat parantaneet kestävyyttä ensimmäisistä "vuosikerroista", mutta en tiedä varmasti... ja BD:n takuu kuulemma toimii tässä suhteessa (ts. vois olettaa saavansa uudet hakut, jos tolleen murtuu).

Lisää tietoa: http://www.tribevine.com/product/57/Black%20Diamond/Cobra

Tuomas Sovijärvi

No mutta sittenhän ne sopii mulle mitä parhaiten. Noi kun lyön kouraan yläköysitellessä Pirunkallion WI2:lla ja ajattelen Will Gaddia ja Vince Anderssonia niin ei pelota yhtään niin paljoa.  Biggrin

Veikkaan että menee hakut tilaukseen, noi Simondin rimpulat mitä oon roikottanut mukana monta vuotta taidan liittää muiden haudatun kiipeilyroinan joukkoon.