1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
pparkkin
Apache Reconiin uusi side

Kertokaat viisaammat!
Mulla on 08/98 K2 Apache Recon puikot. Suksiin olen ollut tosi tyytyväinen. Nyt on ilmennyt tarvetta hieman skinnailla. Siteenä tällä hetkellä tais olla Marker MX11 kiskokiinnityksellä. Saanko vaihdettua tuohon iisisti sellaisen siteen että vois vähän hiihdelläkin?

Skise

Taitaa vaatia ainakin aika extremeä tee-se-itse henkeä, jotta tuollaisen yhteentehdyn suksi-side yhdestelmän siteen onnistuu korvaamaan jollain muulla. Se suksessa oleva kiskohan estää siteiden kiinnittämisen sukseen. Niitä varten, jotka haluavat jonkun toisen siteen, on tehty kiskoton versio suksesta.

Macharza

Mulla tulee mieleen ihan ekaksi Alpine Treckerit.

Aika rimpulathan ne on jos jäistä rinnettä joutuu poikkariin vetää, mutta hyvällä lumella kyllä niillä 2 h skinnailut vetää.

Toinen asia on mitä tekee, että nostaa monon korkeutta aika paljon, mutta eipä silläkään ole väliä hyvissä lumissa ja tasasilla vedoilla.

Noilla voit testata miltä skinnailu maistuu ja sitten ostat kunnon takamaa sukset ja rando siteet jos kiinnostut siitä

pparkkin

Kiitokset vastauksista!
Aika kallithan nuo vaihtoehdot näyttää olevan. Taidan vuokrata paikanpäältä muutamaksi päiväksi takamaastovermeet, ja kokemuksista riippuen pysyn tehdyillä rinteillä tai ostan käytetyt vehkeet toisiksi suksiksi. Nuo käytetyt näyttää saavan alle uusien siteiden hinnalla...