1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
harppa
Viimekauden kamoja!

Olen tässä katsellut netistä viimekauden kamoja ja esim. blue-tomatossa on ihan hyvät valikoimat ja hinnatkaan eivät ole pahoja mutta pitkää ja leveää lankkua on aika vähän tarjolla niin olisiko kellään tietoa mistä kannattaisi katsella/kysellä tällaisia kamppeita? Ja tähän liittyen osaisiko jengi suositella jotain about 165 pitkää ja n.26-27 leveää freeride tai vaan kunnolla jäykkää dekkiä.

Jasu

Osta Harppa multa vanha Fat Bob 166. On ainakin tarpeeksi läski. Tai sitten se mun Salomoni.

Oon itte katellu uutta lankkua Optionilta. Joko Mäkinen Pro Model tai Vinson. Taitaa vaan hinnat olla aikas rouheat. Oulussahan näitä myy Lamina.

Syksymmällä saattaisi Kärkkäiseltä köytyä viimekauden K2 lankkuja edukkaasti. Tosin Kärkkiksen valikoima keskittyy lähinnä edullisempiin lankkuihin. Mutta olihan siellä ainakin K2 Unionia, joka on aika mukava laskea.

Yksi vaihtoehto olisi Donekin über läski Sasquatch. Leveyttä löytyy mukavat 28cm. Eikä hintakaan ole paha, 430eskoa. www.donek.com

Fight the anti-rock conspiracy.<br />Support real rock ´n´ roll.

eramies

Osta multa about 26,2 leveä viime kauden 03-04 burton baron 167 ja p1md kokoa L siteet yhteensä 450€!!! Tai erikseen dekki 300€ ja siteet 150€. Laudalla laskettu about 10 kertaa. Kamat löytyy vantaalta. Lisää speksejä www.burton.com

Kuuntele metsän ääniä,ne kertovat totuuden...

eramies

Tarkoitin siteitä tolla p1md:llä! Sit multa löytyy vuoden 99-00 kaudelta hammer private dekki 166cm ja draken hiilikuitu podium siteet hintaa 100€. Lauta ei oo ihan tuliterä kunnossa mut pienellä huollolla toimii 8)

Kuuntele metsän ääniä,ne kertovat totuuden...

Sambamaan

Voin suositella Ride Yukon 165. Jäykkä, leveä ja aivan loistava laskettava.