1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Anonyymi
500 Eurolla Kajakki???

Niin eli saako mistään.

Olen koittanut etsiä itelle ja kolmelle kaverille kajakkeja, hintarajaksi ollaan pistetty noin 500 euroa. Kajakin tulisi olla noin 415 tai 425, ja mielellään muovinen.

Olen katellu netistä hinnastoja mutta aikalailla yli 1000 euron on hinnat.

Jos joku tietää mistä saisi noita kriteerejä vastaavan menopelin tohon hintaan niin olisi kiitollinen tiedosta.

Tuleva meloja?

Anonyymi

Welhonpesästä ja Bear&Wateristä löytyy kyllä tollasiakin, niitten nettiosoitteet löydät kyllä varmaan itsekin...vai?

Mutta harkitse kuitenkin tarkkaan, jos sijoittaisit vaikkapa 1000-1500e siihen kajakkiin, niin saisit jo ihan hyvän kajakin. Satunnaiseen käyttöön kannattaa sitten ennemmin vuokrata.

Anonyymi

Mitä noi lukemat oli, euroja vai senttimetrejä?

Uutta tuskin kannattaa haikailla tuolla hinnalla, mutta käytetyn voisi hyvinkin saada.

Eikun ilmoitusta kehiin vaikka täällä, sfnet.harrastus.melonta ja aktiivisten seurojen netti-ilmoitustauluille.

Anonyymi

Bear&Waterista vanha kunnon Oasis. Perusmallina noin viiteensataan meloineen ja muine rensseleineen. Ostin itse aikoinani ekaksi kajakiksi - enkä päivääkään ole katunut. Kevyt ja helppo meloa kelillä kuin kelillä - jopa merellä. Vakaa vekotin - ei kaadu, kun aivastat. Osta pois.

Anonyymi

Kiitos.

Jep nyt löyty just se mitä haettiin. Toi OASIS EXPEDITION on just meille sopiva laite. Olin jotenkin onnistunut välttämään ton saitin.

Niin no joku kerto että kannattaa vuokrata jos vain harvoin käyttää, no totta tuokin, mutta uskon että nyt kun ostan oman niin tulee melottua paljon useammin, eikä sitäpaitsi toi kajakin vuokrauskaan ole mitään halpaa lystiä noin pitkällä tähtäimellä.

Varmuudella tuleva meloja

Anonyymi

Kannattaa poiketa myös Welhonpesän kotisivuilla jos etsit edullisia

malleja millä pääsee liikkeelle tämän mahtavan harrastuksen pariin

sivuilta löysin myös käytettyjen kajakkien ja kanoottien myynti listan jota kuulemma päivittävät aina kun tulee uusia vaihdokkeja ja olihan näitä perusmallisia kajakkeja aika monta eri vaihtoehtoa ,kun ei se aina sovi

sama malli jokaiselle melojalle, huomasin itse että kannattaa poiketa

käymään ehdottomasti myös paikan päällä niin saa paljon enemmän irti

eri mallien eroavuuksista. :arrow: www.welhonpesa.fi

Terveisin: Lajiin koukkuun jäänyt meloja Biggrin

Anonyymi

Welhopesä,

Onhan tuolla welhopesällä noita vaihdokkejakin, mutta yksi asia rupesi häiritsemään.

Miksei vaihdokeista ole kuvia!?

Tällaisen aloittelijan on paha tietää millaisia vehkeitä on myynnistä kun ei ole kokemusta vehkeistä. Käymäänkään ei liikkeessä pääse ihan jokapäivä käymään kun asuu Lapissa.

Nykypäivänä on hyvin helppoa toi kuvien ottaminen, naps DigiKameralla kuva ja eiku sivuille, ja hommaan menee noin 5min.

No nyt joku varmaan alkaa aukoon että mikset eti netistä kuvia, Noh minä ehkä voisin ettiä mutta miten muut mahdolliset asiakkaat.

Taidampas pistää samalla palautetta Welhonpesälle

Anonyymi

No ehkä tosiaan kannattaa kertoa palautteet welhonpesälle ennemmin kuin täällä... mistäs sitä tiettää, jos niillä on vaikka vaihtuvuus niin suurta ettei ehdi päivitellä.

Lapissa et voi oikein muuta tehdä kuin kokeilla kavereitten kajakkeja ja etsiä sopivat kajakkimallit ja lisäksi vaikka kerätä listaa niiden hyvistä ominaisuuksista ja huonoista ja sitten ottaa puhelun tuonne welhoon ja luetella suosikkimallisi ja jos ei suoraan ole niitä saatavissa, kertoa toivomuslistasi jos ne osaisivat suositella sulle jotain. Bearille ei kannata soitella, ne palvelee parhaiten paikan päällä.