1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
Anonyymi
Paras pätkäpaatti?

Mikä olisi tällä hetkellä paras alle 2 metrinen kajakki freestyleen?

Anonyymi

Moi,

Parasta pätkäpaattia ei ole olemassakaan, koska se mika sopii äitille ei sovi tyttärelle. On vain onnistuneita ja epäonnistuneita pätkäpaatteja. Osa meloo transuilla, osalla on pocket rocket tai space cadet, mulla on air55. Kajakki riippuu melojasta, paikasta, melontatyylistä. Taitava meloja vie huonoakin kajakkia mutta heikko meloja tarvitsee itselleen ja melontataidoilleen käyvän kajakin. Ystäväni osti G-force 6.1 ja sai siitä oivan kajakin itselleen, se on juuri sopivan pieni ja reunat sopivan muotoisen surffailuun. Minä en edes mahdu siihen sisälle.

Hyvän kajakin löydät kun kokeilet kavereiden kajakkeja esim. Neitikoskella. Täydellistä et koskaan. Olen Airiin tyytyväinen, se sopii minulle ja minun taidoilleni. Jos tykkäät surffailla, etkä hae agressiivisuutta etsi kajakki jossa on pyöreät kulmat ja on vähän pitempi että nopeus riittää. Jos tykkäät hontossa pyörimisestä niin terävät kulmat auttavat liikkeitä. Ei ole täydellistä kajakkia, on vain enemmän tai vähemmän toimivia kokonaisuuksia. Hyvä honttokajakki on yleensä heikohko surffauskajakki.

Anonyymi

no sehän on tietysti Pyranha S6

Anonyymi

Terveisia Seelannista!

Taalla nakyy jo ensi kesaksi tulevia uusia patkia. Kaikki meloo taalla nyt Bliss-Stikin Radia, nayttaa toimivan ihan torkean hyvin. Miekin mahuin keskikokoiseen. On meinaan nopea ku mika!

Kenny Mutton meloo jo Prijonin uutta protoa. On varmaan sikanopea sekin aallolla! Ja eikos J. Blakeney voittanu juuri Jenkkien mestaruuden Wave Sportin uudella paatilla, joka tule myos ulos ensi kevaana. Ja se Robsonin uusi vene nayttaa livena aika oivalta. Alkahan pojat hatailko. Tai ostakaa sitten joku nykyinen vene kaytettyna.

Mutta Marko hoi! On meinaan Blis-Stickin sisakalut kehittyny viime vuodesta ihan mahottomasti!

Kaitsu