1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
e-tappi
Apua, kajakin valintaan !

Olen hankkimassa kajakkia ja pieni apu mallin valintaan olisi tarpeen :shock: Ensinnäkin melojan koko 195/0,1tn. ( rajoittaa )

Käyttötarkoitus olisi melonta joella/järvellä/rannikkolla sekä muutaman päivän retket kys.alueella. Onko kokemuksia prijon'in yukon exp. kajak ?

Kiitos jo etukäteen. :mrgreen:

Gary

e-tappi wrote:
Olen hankkimassa kajakkia ja pieni apu mallin valintaan olisi tarpeen :shock: Ensinnäkin melojan koko 195/0,1tn. ( rajoittaa )

Käyttötarkoitus olisi melonta joella/järvellä/rannikkolla sekä muutaman päivän retket kys.alueella.

Materiaalin pitäisi kestää pienet kiven iskutkin. Hinnaltaan tämä retkiväline

voisi olla noin 1000 e.

Kiitos jo etukäteen.

Lähes tuolla hinnalla saat raaka-aineet esim. Artisaaniin. Vuokraa muotti ja laminoi itse. Onhan tsä talvi aikaa. Lasikangas/aramidi/hiili -komposiitti. Hartsina epoksi - ei haisekaan niin pahalle.

Jätä peräeväkotelo poies - kestää aikalailla rymistelyä ennenkuin alkaa vuotaa fatalisti.

Vain "jaakkola"n irvittäväksi ;)

ArcticStar

Osta joku käytetty, jos jostain sattuu löytymään, ei sitten harmita ne lisänaarmut. Ja löytyy sopivankokoisia sopivaan hintaluokkaankin - jos yleensä sattuu myynnissä olemaan.

Tai sitten joku leveämpi polyeteenikajakki, löytynee tohon sun painoluokkaan ja hintavaatimukseen sopivia.

Siellä olet minne menet.