1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
jykke.p
Tapiola vakuutusyhtiö

Olin melomassa kolme päivää,maaningan keskisaaressa.Viimeisen yön aikana maaningan kasvattamat  nuoret toivot kävivät parkkipaikalla sutimassa  autollaan autoni päälle soraa ja hiekkaa.Tein ilmotuksen poliisille,ilkivallasta heidän mielestään oli kyse,samoin ajattelin itse.Pesin auton ja kattelin vauriot,kivenhakkaamia ja muutama lommo.VAKUUTUS YHTIÖ TAPIOLAN mielestä ei ole ilkivallasta kyse,pitää arjen tullen pistäytyä toimistolla.Mitä mieltä te olette,kuuluisiko TAPIOLAN korvata vauriot.Tämän jälkeen puran vakuutukset TAPIOLASTA,ellei sopua löydy.Autossani oli laajennettu osakasko

pmh

ilman muuta kuuluu korvata. Ensikerralla ota valokuvia ennen kuin peset auton, Tai aja auto likaisena vakuutustarkastajalle. Nämä on vaikeita asioita, mutta pidä pääsi!!

Tänä päivänä kukaan tai mikään taho ei heti ensiksi haluaisi korvata mitään. Minulla on 5 vuotta vanha pathfinder. Takaluukusta irtoaa maali. Maalausliike sanoo että vika on tullut auton valmistajalta ja kauppa vain pyörittelee päätä.

Tsemppiä korvaushakemuksesi kanssa. kyllä se korvataan!!!!

paneli

Minusta se onko ilkivaltaa vai ei riippuu siitä onko sutimisen tarkoituksena ollut lennättää soraa auton päälle vai onko suditeltu muuten vain ja sitten soraa on lentänyt.
Tietysti on vaikea jälkikäteen ulkopuolisen sanoa mitä sudittelija on ajatellut.

Anonyymi

On tuo lennätetty tahallaan tai ei niin ehdottomasti vakuutusyhtiön pitää korvata vahingot.

niittäjä

vakuutusyhtiöt yrittää parhaansa mukaan kiemurella irti vakutuuskorvauksista mutta kovasti ne on laskuttamassa kuitenkin palvelusta.jos autossa on täyskasko niin ehottomasti pitää korvata.Peltivahingot kuuluu sen piiriin ja toi on selvästi ilkivaltaa.Ainahan ne vetoaa siihen että tullut kun olet ajellut sorateitä pitkin 150km/h eli oma vika mutta vie asia kuluttajavirastoon jos ei suostu korvaamaan.

Hanxi

Mitä eroa on valelääkärillä ja vakuutusyhtiön lääkärillä?

Valelääkäri on nähnyt potilaan :?