1 viestiä / 0 new
Uusin kirjoitus
beomaster

Saisko kirjottajan nimimerkin perään viestimäärän takasin. Näkis vähä, että kirjottaako juttuja ensikertalainen vai vanha sänkileuka..

Relaa
Käyttäjän Relaa kuva

Viestimäärän näkee nykyään klikkaamalla nimimerkkiä. Siitä aukeaa sellainen pikkulaatikko, jossa viestimäärät ja muut lisätiedot. Piti vetää johonkin raja suoraan näytettävistä tiedoista ja nyt raja menee tuossa nimimerkissä. Lisätietoja on niin vaikea priorisoida - yksi tykkää viestimäärästä, toinen käyttäjäryhmätiedosta, kolmas sukupuolesta,...

---------------------------------------
Elämä on ulkona. Relaa netissä.

Mika_T

Etusivun keskustelulinkki menee jonnekin ihan muualle kuin tähän foorumiin, tämä siis:  http://www.relaa.com/drupal/foorumi

Henri

Löytyykö vanhaa "edellisen käyntisi jälkeen kirjoitetut viestit"-linkkiä vastaavaa ominaisuutta tästä uudesta systeemistä? Eli sellainen, joka näyttää lukemattomat viestit kerralla kaikista kategorioista, myös puodista. Tuo "tuoreimmat viestit" on vähän sinne päin, mutta ei näytä kuin 10 viimeisintä...

Ainakin minusta on hieman ärsyttävää, jos joutuu selaamaan uudet viestit erikseen eri kategorioista.

dabomba
Käyttäjän dabomba kuva

[quote author=Henri link=topic=37513.msg195090#msg195090 date=1317755204]
Löytyykö vanhaa "edellisen käyntisi jälkeen kirjoitetut viestit"-linkkiä vastaavaa ominaisuutta tästä uudesta systeemistä? Eli sellainen, joka näyttää lukemattomat viestit kerralla kaikista kategorioista, myös puodista. Tuo "tuoreimmat viestit" on vähän sinne päin, mutta ei näytä kuin 10 viimeisintä...

Juuri tätä meinasin itsekin kysellä. Käytin tätä nimittäin aina (vanhalle) foorumille tullessani ja nyt on vähän orpo ja kädetön olo kun en ole löytänyt tätä ominaisuutta enää. Ei tippaakaan huvita ruveta aukomaan jokaista aluetta katsoakseen onko uusia viestejä tai kommentteja. Erityisesti kun ainakaan minulla ei näe viestialueelta mitenkään onko ketjuun tullut uusia viestejä vai ei. Pitäisikö siinä näkyä joku erilainen kuvake tai jotain?

Ohvi

[quote author=dabomba link=topic=37513.msg195091#msg195091 date=1317756631]Erityisesti kun ainakaan minulla ei näe viestialueelta mitenkään onko ketjuun tullut uusia viestejä vai ei. Pitäisikö siinä näkyä joku erilainen kuvake tai jotain?

Pitäisi ja näkyykin:

Relaa
Käyttäjän Relaa kuva

[quote author=Mika_T link=topic=37513.msg195086#msg195086 date=1317749576]
Etusivun keskustelulinkki menee jonnekin ihan muualle kuin tähän foorumiin, tämä siis:  http://www.relaa.com/drupal/foorumi

Korjattu. Kiitos tarkkaavaisuudesta ja rikkinäisen linkin raportoinnista!

Katsotaan mitä tuolle Lukemattomat-jutulle voi tehdä.

Lukemattomien seuraamisessa RSS-syötteenlukijat ovat kyllä kivoja. Ja siitä tuli mieleen, että Relaan RSS-syötteiden osoitteet on muuttunut. Uudet linkit uusiin RSS:iin löytyy joka ryhmän sivun alaosasta. kuvasta painamalla.

Elämä on ulkona. Relaa netissä.

dabomba
Käyttäjän dabomba kuva

[quote author=Ohvi link=topic=37513.msg195093#msg195093 date=1317761317]
[quote author=dabomba link=topic=37513.msg195091#msg195091 date=1317756631]Erityisesti kun ainakaan minulla ei näe viestialueelta mitenkään onko ketjuun tullut uusia viestejä vai ei. Pitäisikö siinä näkyä joku erilainen kuvake tai jotain?

Pitäisi ja näkyykin:

Juu, no tuollainen sieltä löytyy. Tässä seuraava korjaus-kehitys-ehdotus. Tällaisen UUSI-kuvakkeen informaatioarvo on pyöreä nolla. Syy: Kuvake pysyy tuossa niin kauan, kunnes käyn lukemassa kyseisen ketjun. Se ei vastaa ollenkaan sitä mitä vanhan foorumin "Näytä edellisen käyntisi jälkeen kirjoitetut viestit" -toiminto, koska tuo kuvake pysyy keskustelun otsikossa kunnes se on luettu, riippumatta siitä kuinka monta kertaa olen käynyt foorumilla. Tämä johtaa siihen, että  lähes kaikki ketjut väittävät sisältävänsä uutta aineistoa, vaikka niitä ei olisi päivitetty viikkoihin, eivätkä ne edelleenkään kiinnosta minua kun en ole niitä avannut aiemminkaan.

Eli kysymys: Saako foorumin ohjelmoitua niin, että kaikki UUSI-kuvakkeet nollautuvat jokaisen foorumikäynnin yhteydessä? Nykyisellään niistä ei ole paljoa iloa, koska kaikki näyttää olevan jatkuvasti uutta, vaikkei mitään uutta ole. Tällainen systeemi on käytössä joillain muillakin foorumeilla ja olen sitä kautta jo oppinut että tämä ei toimi, ainakaan siten kuin minä haluaisin.

PS. Vaikka tähän saataisiinkin korjaus, se ei silti korvaa kätevää "Näytä edellisen käyntisi jälkeen kirjoitetut viestit"- ominaisuutta.